Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אז ככה במרצדס שלי כרגע C220 שנת 97

החלונות הקידמיים לא נפתחים הבעיה היא זה מן לוח עץ כזה שמתפרק

ומתחבר אליו שתי חיבורים וכנראה הלך שם משהו חיפשתי בכמה מוסכים

אמרו שאין להם את זה מה ניתן לעשות אי אפשר לסוע בלי חלונות

פורסם

ראשית, ברר במוסך מהו החלק האמור. נראה לי כי אתה מדבר על הפאנל עם המתגים ליד תיבת ההילוכים, האם נכון? שנית, מרצדס C220 משנת 97 לא אמורה להיות כל כך נדירה, עשרות, אם לא מאות שירתו כמוניות. אחרי שתדע איך קוראים לחלק שאתה צריך תוכל להרים טלפונים לפירוקיות ולחפשו.

פורסם

כן הבנת למה התכוונתי והייתי היום בכמה פירוקיות פה בצפון בכפר יאסיף

ואין ראיתי 4 רכבים כמו שלי ובכולם היה חסר את החלק

פורסם

מספר אחד לא זמין והראשון רוצה דגם של הפאנל

כמה עלה לך הפאנל?

וראיתי שם תגובה גם שיש אפשרות לתקן ב-200 שקל איך זה אולי עדיף כי אני יודע ששלי שמור

פורסם

יתקשרתי לכמה מקומות ורק במקום אחד יש באוטולנד והם רוצים על זה 1245

זה יקר אין פיתרון אחר זול יותר?

או תיקון ואצל מי?

או לא יודע מה

פורסם
מספר אחד לא זמין והראשון רוצה דגם של הפאנל הוא זה שאמרתי, ברר במוסך מהו החלק האמור ומה המק"ט שלו

כמה עלה לך הפאנל? לא רכשתי בסוף אך המחירים נעו בין 500 ל 1000 ש"ח

וראיתי שם תגובה גם שיש אפשרות לתקן ב-200 שקל איך זה אולי עדיף כי אני יודע ששלי שמור דבר עם הבחור, נדמה לי שהוא טען כי לא ניתן לתקן דגם זה

 

נסה לבדוק ב EBAY

×
×
  • תוכן חדש...