Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין לקבל המלצה על רכב חסכוני, אוטומטי ואמין (חיצוניות לא חשובה לי).

אני נוסע כל יום 70KM בין עירוני.

 

ראיתי רכב מליסינג יונדאי אקסנט 1.4L (אני משער שהוא יותר חסכוני מה1.6L) ב48K ושברולט אוורו ביג ב42K. שניהם שנת 2008.

יש המלצות למשהו אחר אולי?

(אני די סגור על היונדאי והשברולט לא נראית לי בכלל).

 

 

תודה לממליצים.

פורסם

היונדאי לא חסכונית בדלק המתחרות שלה בנפחי 1400.

שברולט אוואו זה אחד הרכבים הנחותים בארץ מבחינת בטיחות.

אישית הייתי מעדיף לרדת בשנתונים ולקנות רכב מוצלח יותר מהשניים הנ"ל,

בהצלחה

פורסם

אני לא יכול לרדת שנתון. אני לוקח את הרכב מליסינג כלומר 2008 מינימום.

מה בדבר הקיה ריו? הבנתי שזה אוטו רכב כמו היודנאי אקסנט אז אולי זה כדאי יותר?

פורסם

היי חן,

 

אכן מדובר בשתי אלטרנטיבות נפוצות ופופולאריות באזור התקציבים האלה. גם אני ממליץ על האקסנט, אמינה יותר מהאבאו, ונמצאת בכמויות גדולות כך שלא אמורה להיות לך בעיה למצוא כאלה. אופציה נוספת – קיה ריו, שהיא מאד דומה לאקסנט (אך פחות נפוצה ממנה).

 

בהצלחה,

גיל מאוויס

פורסם
היונדאי לא חסכונית בדלק המתחרות שלה בנפחי 1400.

שברולט אוואו זה אחד הרכבים הנחותים בארץ מבחינת בטיחות.

אישית הייתי מעדיף לרדת בשנתונים ולקנות רכב מוצלח יותר מהשניים הנ"ל,

בהצלחה

מצטרף להמלצה הזו. בנוסף, הריו אסון לגב (מבחינתי לפחות...) האקסנט לפחות נוחה ממנה.

פורסם

תודה לעונים.

המון אמרו לי שהאקסנט לא טובה ולא כדאי לי לקנות אותה.

מה גם שקיה ריו זה מנוע 1.4L עצלן ואין לא מצאתי לקניה מליסינג.

 

אני מחפש עוד רכבים.

כרגע אני מתמקד רק על קניה מליסינג בסביבות 40000 שח.

 

תודה.

פורסם

בוקר טוב,

 

אם תגדיל טיפה את התקציב שלך תוכל לרכוש דייהטסו סיריון יוצאת ליסינג. מכונית מאוד חסכונית ודי אמינה.

בתקציב הזה אפשר גם לנסות למצוא פיאט גרנדה פונטו שהיא מכונית חסכונית יחסית גם גיר רובוטי, אבל אני לא בטוחה שתמצא משהו ישירות מליסינג בתקציב כזה.

אופציה נוספת בתקציב הזה היא יונדאי גטס.

לקבלת ייעוץ, הכוונה והצעות אטרקטיביות לרכישת רכב משומש הכנסו או התקשרו עכשיו ל- 052-6898689

פורסם

סיריון מצאתי בליסינג שנת 2008 עם 90000KM ב50000 שח.

 

פיאט גרנדה פונטו עם גיר רובוטי ואפשר לקבל ממנו רק בחילה!

 

יונדאי גטס?! אתה מציע לי יונדאי גטס? אתה יודע שהוא שותה דלק בטירוף...

פורסם

יש להם את אותו המנוע! חסכונית היא ממש ממש לא.

גם האקסנט לא חסכונית אבל האקסנט יותר "אוטו" מהגטס.

 

כרגע נראה לי שאלך על דיהטסו סיריון או פיאט פונטו ספייס...

פורסם

בוקר טוב,

 

היה בפורום דיון על נושא הדלק ביונדאי גטס לפני כמה ימים ונראה לי שלא ממש הצלחנו להגיע להסכמה. גם אני חושבת שהגטס לא כל כך בזבזנית בדלק וזה גם הניסיון שלנו. בכל מקרה, שתי הבחירות שעשית מצויינות ואני מאחלת לך בהצלחה בחיפושים.

לקבלת ייעוץ, הכוונה והצעות אטרקטיביות לרכישת רכב משומש הכנסו או התקשרו עכשיו ל- 052-6898689

פורסם
יונדאי גטס?! אתה מציע לי יונדאי גטס? אתה יודע שהוא שותה דלק בטירוף...

 

באמת? מה אתה אומר?

אני נוסע כל יום 120ק"מ בבינעירוני עם יונדאי גטס 1400 ידנית. בנהיגה רגועה (שיוט ב95 קמ"ש) האוטו עושה 1:18 ואחרי טיפול אני מאמין שהוא יגיע לצריכה יותר טובה {עדיין חדש אצלי הרכב}.

פורסם
באמת? מה אתה אומר?

אני נוסע כל יום 120ק"מ בבינעירוני עם יונדאי גטס 1400 ידנית. בנהיגה רגועה (שיוט ב95 קמ"ש) האוטו עושה 1:18 ואחרי טיפול אני מאמין שהוא יגיע לצריכה יותר טובה {עדיין חדש אצלי הרכב}.

 

מה הקשר ידנית?

תקרא שוב את השרשור ותבין שאני צריך אוטומטית.

וגטס לא בשבילי . לא תודה.

פורסם

ברשותנו יונדאי אקסנט 2008 מנוע 1400 מליסינג. האוטו מפגין אמינות מופתית כמו היונדאי טקסנט 2001 שלנו.

צריכת דלק שלנו היא 1:11 ואני מאמין שאם אתה נוסע לרוב בכביש בין עירוני ולא בפקקים תוכל להגיע גם ל 1:12.5 בערך

רק שתדע שהרכב הזה ממש ממש ממששש לא נוח! כואב לי הגב אחרי כל נסיעה, הכסא שם זה פשוט בושה וחרפה! כל פנייה אתה נזרק כאילו אתה בטרקטורון.

 

אני הייתי הולך על הסיריון שגם היא מאוד אמינה, הרבה יותר חסכונית בדלק ויש מצב שגם יותר נוחה אבל זה אתה צריך לקרוא ולבדוק אני לא רוצה להגיד סתם לגבי הנוחות.

Polo 1.2 Tsi 2011

×
×
  • תוכן חדש...