Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קח בחשבון שאתה קונה בזול בגלל הק"מ המאד גבוה

מה שאומר שיחסית מהר תצטרך לעשות הרבה תיקונים ברכב

 

גטס אוטומטית אחרי 2006-7 כבר לא שותה דלק, הבעיה שלה טופלה

אם סיריון כל כך נוחה לך אין סיבה שגטס לא תהיה - הן די דומות

(אישית לא אוהבת אף א חת מהן )

 

האלטו לדעתי היא הכי גרועה בקטגוריה - קטנה יותר מגטס

מאד לא נוחה

זה מאד תלוי אם אתה מוכן להתפשר על ה-כ-ל תמורת צריכת דלק נמוכה

פורסם

הגטס לא שותה כמו הסיריון. ממש ממש לא וזה בכלל לא אותו רכב. לא מבחינת נוחות, אחיזת כביש, בידוד רעשים, רמת שכירות רכב, ואמינות. בנוסף גם הביצועים לא אותו דבר.

 

כמה הגטס אוטומטית אוכלת מחוץ לעיר? אני הבנתי שהמנוע שלה נמצא גם ביונדאי אקסנט ובקיה ריו ה - 1.4L שעושה מחוץ לעיר בקושי 1:12...

פורסם

עם חיפוש טוב בליסינג תמצא גם רכבים שחוזרים מעסקאות של 5 שנים שזה בד"כ ליסינג פרטי



כמו כן ישנם גם רכבים שהוארכה להם עסקת הליסינג והם בני 3.5-4 שנים מאמצע - סוף שנת 2007

מה גם שרכבים כאלו בד"כ עם 80 עד 150 אלף ק"מ מה שמזכה אותך להנחות של עד 25-40% במחירון

לדוגמא:

ניסן טידה 2008 שעולה כ 75 אלף - עם 140000 ק"מ תוכל לקבל אותה באיזור של 50 אלף במזומן.

לא חסר יפניות שתקבל במחיר רצפה ותוכל לנסוע בשקט עוד 200 אלף ק"מ

בקיצור גבר.... צא מהקופסא

 

×
×
  • תוכן חדש...