Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמרתי שכרגע יש עליהם מקדימה בולם של 140 מילימטר, במקור הן הגיעו ותוכננו עם בולם של 180 מ"מ, מאחורה המהלך הוא 150 מ"מ, לגבי המרידה והקונה יכול להיות (כל השילדות מיוצרות בטאיוואן), עוד הפעם פוייזן לא חזקים בכל נושא הפריי רייד ודאון היל, יש להם רק דגם אחד לדאון היל, ולהגיד לך את האמת הוא די מאעפן, עם היתי משלם על אופניים כנראה לא היתי לוקח פוייזן

אלא חברה אחרת, אבל אנחנו היחידים שמביאים ומשווקים פוייזן לשוויץ, ומותר לי לבחור זוג אחד שאני רוצה בשנה (אחרי זה צריך למכור או להשאיר אותן אצלי), במחיר מאוד מאוד מפתה (בעל החברה בשוויץ משלם עליהם).

הדגם עם המפרט הנ"ל לא קיים בכלל באתר של פוייזן, וגם לא ניתן להזמין אותו עם אותם חלקים בדיוק, אלא עם חלקים ברמה אחרת וגם בעבר היה אפשרי עם הטוטם, פוייזן התחילו לעבוד עם מגורה (לפני זה רק רוק שוקס ובגלל זה יש לי הטוטם) ושלחו עם האופניים את הבולם הנ"ל בנוסף.

בשבילי היתי לוקח את אלו: http://www.orangebikes.co.uk/bikes/2011/224-evo_race/

כן אני יודע שהן דאוןהיל אבל יש לי חולשה לאורנג', ולא בגלל סטיב פיט או מישהו אחר.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ימי סטיב פיט ואוראנג' חלפו מזמן :)

האמת שה 224 סוף הדרך של אופני מירוץ :)

 

המשולש האחורי בפויסון לא נראה מי יודע מה אגרסיבי, נראה שלא היו מחזיקות אצלי יותר מדי :\

אם כבר אופני דאונהיל:p

 

הייתי חייב

הדאונהיל שלי

2011-02-04125047.jpg

 

 

הפרירייד \ יומיום שלי.

 

2011-02-09153259.jpg

 

מתי נותנים רכיבה טובה?:D

2011-02-04 12.50.47.jpg

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

חמודות ביותר, בקרוב אני אמור להיות בארץ, ובתקווה להביא גם את האופניים איתי, אמןר להגיע לי עוד ציוד רכיבה חדש בשבוע, קסדה פול פייס (עד שהזמנתי מCRC הגיע שבורה), מגנים ועוד.

פורסם

קודם כל, אופניים זה זכר.

 

אני חושב לנצל מכולה שבאה מארה"ב בקיץ ולהביא לי Vassago Bandersnatch, רק בשביל שאני אוכל להגיד את השם הזה כל פעם שיישאלו אילו אופניים יש לי...8)

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

נראים טוב :)

מכולה רק בשביל אופניים? :roll: עדיף כבר לטוס לקנות את האופניים פלוס מזוודה קשיחה במיוחד לאופניים (לא חייבים קשיחה אבל עדיף) והופ למטוס בחזרה :-D

פורסם

אופניים נחמדות הפוייזן האלה ... ואני מצטרף לעניין החישוקים הכבדים ...

אני בדיוק חושב על למכור את האנדורו שלי ולעזוב את הרכיבה אחרי שרוב החברים שלי עברו לסטאמפי ומחפשים לי עליות כל היום ומסלולים של 40 ק"מ "בשביל הכושר" ... נשבר הז** מזה , מת למשהוא טכני והם אומרים לי ששמעו על איזה דאבל שמטפס לגובה עד שמשתנה לי הלחץ באוזניים .. לא מבין את זה , מצד שני , יש הרבה דברים שאני לא מבין. :?

 

dscf1699px.jpg

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
מכולה רק בשביל אופניים? :roll:

 

לא. מכולה רק בשביל השלדה. כל שאר החלקים, עד רמת הבורג, יישלחו כל אחד בחבילת UPS או DHL נפרדת (כל חלק שהשם מתחיל באותיות A-H יישלח ב-UPS, השאר ב-DHL), שתעבור דרך אלסקה וקזחסטן.:roll:

 

כתוב "לנצל מכולה שבאה מארה"ב... יענו, יש מי ששולח את מטלטליו שלו לארץ במכולה, ואני מתעלק לו על המשלוחה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם אתה רוצה משהו לעליות יש לפוייזן את הנשק המתאים, דגם שנקרא מורפיום, כל המערכות SRAM XX קרבון

בולם קידמי רוק שוק סיד ווארלד קאפ, מאוויק קרוס מאקס, וקלילות ביותר :-D

לפני איזה שבועיים שלוש, יצא לי לרכב איתם בסביבות ה300 ק"מ, מדהימות ביותר.

והנה האופני כביש שלי / של החנות (הוזמנו בשבילי אבל משמשות גם אופני מבחן).

לגבי הגלגלים אלו הסט היחיד שאני לא שובר :lol:

180363_196380890377708_178678948814569_844744_3023569_n.jpg

164367_196380487044415_178678948814569_844732_6804396_n.jpg

פורסם

אם מישהו יהיה בשוויץ אשמח לתת לו לנסות אחד מהזוגות :) , או אפשרי ביותר לנסוע לחלק ממסלולי הדאון היל, זה רק שעה נסיעה ממני, ובלגונה נכנסות שני זוגות בלי בעיה.

פורסם

תומר

רוצה גלבוע יעד או משגב עם עזמי בשבת?

 

סליחה, גלבוע רק בשישי, ביום שבת התחרות.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אופניים שנראות מאגניבות מאוד, אני דווקא הייתי משאיר אותן בסט אפ הנוכחי,

 

אולי טיפה "מקליל" אותן על מנת שיתפקדו כאופני AM אגרסיביות עם טוויסט,

 

ולמטרות דאונהיליסטיות הולך על משהו בגיאומטרייה קצת יותר מתאימה... שיקול שלך כמובן.

 

כן לבנתיים זה הבולם שקיבלתי את האופניים, וגם רוק שוק ליריק 180 מ"מ.

כרגע האופניים 16 קילו עם פדלים, עדין אפשרי לעשות איתם עליות D:

 

הכל עניין של כוח רצון, נחישות והתמדה. אני מטפס עם אופניים של 19 ק"ג + מיגון גוף מלא (צבי-צב / חלפ"צ, FF, ושאר ירקות).

 

הא, כן, עם סינגל ספיד מקדימה, וצמיגי מיניון DH 2PLY :wink: ואפילו עשיתי CC של 30 ק"מ ו- 810 מ' טיפוס ורטיקלי איתן ! (יש גרף שמוכיח את זה)...

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

קונדסון, מה יש באופניים שלך שהן שוקלות ככ הרבה? מצופות בטון?

הג'דיי שלי עומדות על 17.48 קילו והאסאיקס על 15.9

ושניהם עם ציוד למלחמה

אחד אופני דאונהיל עם 9 אינצ' מהלך

והשני אופני כיף כיופאק עם 6.7

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

רנופריק, אני מאמין שמאוויק 321 עם נאבות טובות ובניה מקצועית יספיקו לך בהחלט...

 

הנה האופנים שאני נגמלתי מהם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=365305

 

כמובן שיש עוד זוג לAM, עוד אחד לXC ועוד אחד לעיר. (פעם היה גם לכביש אבל פרשתי)

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
אופניים שנראות מאגניבות מאוד, אני דווקא הייתי משאיר אותן בסט אפ הנוכחי,

 

אולי טיפה "מקליל" אותן על מנת שיתפקדו כאופני AM אגרסיביות עם טוויסט,

 

ולמטרות דאונהיליסטיות הולך על משהו בגיאומטרייה קצת יותר מתאימה... שיקול שלך כמובן.

 

 

 

הכל עניין של כוח רצון, נחישות והתמדה. אני מטפס עם אופניים של 19 ק"ג + מיגון גוף מלא (צבי-צב / חלפ"צ, FF, ושאר ירקות).

 

הא, כן, עם סינגל ספיד מקדימה, וצמיגי מיניון DH 2PLY :wink: ואפילו עשיתי CC של 30 ק"מ ו- 810 מ' טיפוס ורטיקלי איתן ! (יש גרף שמוכיח את זה)...

חלפ"צ - חליפת צלילה ? :lol:

ובנימה קצת יותר רציניות, אם היו לי כאלו סכומים להשקיע בתחביב, הייתי משקיע אותם ברכב או קורסי נהיגה.


×
×
  • תוכן חדש...