Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בנג'ה, השלדה שלך עוד למכירה? אני חושב להכניס חבר לעסקי הדאונהיל וזו שלדה טובה לכל דבר :)

 

יש פירוט?

האופניים קומפלט למכירה, במחיר של שלדה 8)

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פאלו - בכיף, רק תביא משהו שמחזיק טיובלס [לא בהכרח צמיג טיובלס]

בנג'ה - בקרוב אני אצור איתך קשר :)

קונדסון - המיני וה SUPREME הן שלדות שונות במבנה וביחס המתלה.

אתה הולך כעיוור אחרי המיניון, יש דברים טובים יותר, סה"כ המיניונים הם העתקה בוטה של המישלנים הוותיקים [DH 16\24]

בכל מקרה רק לפי מה שכתבת "על צמיגים לא חוסכים" בהקשר לאונזה שהזכרתי מראה שנשאר לי רק לדבר ללאמפה :)

תעשה חיים.

 

יש לך צמיגי דאונהיל על אופני AM

כשאני ממליץ לך על צמיגים שאני משתמש לתחרויות דאונהיל בתור צמיגים קבועים.

hurr durrrr

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
המיני, ה- DH וה- SUPREME זו אותה השלדה, רכבתי על שלושתם.

 

משקל השלדה גם זהה (או כמעט זהה), קניתי בזמנו את המיני מאדם ששדרג ל- SUPREME DH,

 

ורכבנו ביחד על אותם המסלולים, פעם אני על המיני ופעם הוא. הוא גם לוקה בקומנסליזם חמור, אז יש לו מושג...

 

אלו לא אופני AM, זוהי שלדת דאונהיל עם מכלולי פרירייד, בהגדרה של היצרן.

 

אבל, אם זה עושה לך טוב - תקטלג אותן בקטגוריית XC... :wink: לי לא משנה איך זה מוגדר, אלא איך זה מרגיש.

 

בכל אופן, כמו שכבר כתבתי, יש לי מושג או שניים לגבי משקל מסתובב, וזה בדיוק מה שכתבתי - המשקל עצמו הוא לא הפרמטר היחיד,

 

אלא המשקל המסתובב הוא משמעותי יותר, כתלות באורך זרוע המנוף (פיזיקה בסיסית פשוטה).

 

אני כן חושב שאולי בהחלפה הבאה אנסה את המיניון 1PLY ואראה אם יש הבדל, מכל הצמיגים שהיו לי, למיניון הכי התחברתי.

 

אני כבר רוכב עם טיובלס, ומכל הקונפיגורציות שניסיתי, הנוכחית היא הכי מתאימה לי ולסגנון הרכיבה שלי.

 

אם מצאתם קונפיגורצייה טובה יותר לכם - אשריכם, אבל כמו במכוניות, נשים, ושאר הדברים בחיים,

 

אין "הכי טוב", יש "הכי מתאים"... לי מתאים קומנסליזם, לאנשים אחרים - לא. מזל שיש חופש בחירה... :-D

 

ד"א, אני אוהב לפרק טיובלס... זה תהליך כייפי, להרכיב זה קצת פחות... ועל צמיגים לא חוסכים (לא ברכב ולא באופניים).

 

נכון, זה לא "סקסי", אבל זו התרומה הכי גדולה שיש לאחיזה, בטיחות, גלגול, ומה לא.

 

 

קונדסון, אתה טועה, ואני גם לא ממש מבין איך אתה יכול להשוות את המיניDH לDH, מדובר על שלדה אחרת לגמרי בכל פרמטר.

לא רק שכל השילדה שונה מבחינת אורכים של כל הTOP TUBE, המשולש האחורי, והבסיס גלגלים גם כל הזויות הם שונות לגמרי בהבדלים מטורפים של כ4 מעלות על כל זווית.

 

נכון, השילדה היא מאוד דומה פיזית, אבל שונה לגמרי, ועובדה שקומנסל מכרו את השילדה כמו שלך(החדשה היא שונה קצת) אם היית שם בולם טריפל היית מאבד את האחריות.

 

 

השילדה שלך היא לא שילדת דאון-היל, המהלך פשוט קצר מידי.

גם לפרירייד זה די קצר.

ואפילו לסלופ-סטייל זה קצר.

 

לשם ההשוואה, האנדורו החדשות של ספשלייזד הם 6.7 אינטש מהלך, וזה אופני אולמאונטיין נטו.

גם הגיאנט ריין אותו הדבר.

אפילו הCOILER של קונה הם 7 אינטש, וזה אול מאונטיין נטו.

 

תראה בעצמך מה היצרן כותב על האופניים:

 

על הSUPREME DH:

The Supreme DH. A downhill bike built for

speed. Built for competition. Built for skilled

riders looking for the best DH machinery

around.

 

על הSUPREME 8:

ut simply this is world’s fastest freeride bike!! We wanted to make this bike a model of toughness and reliability. Combined with the frame from the Supreme DH, the Supreme 8’s components offer a bike with a natural riding position for easy control and most importantly, an ability to take on anything out there!

 

על הSUPREME 6:

The Supreme is the ideal bike for fun, be it up in those mountain resorts, trying out your first downhill track, or riding enduro trails. This bike gives you DH sensations, but with so much versatility and fun!

 

כלומר, אופני אנדורו-טרייל נטו.

 

צירפתי לך גם את הגיאומטריה של המיני DH מול הDH שתראה את ההבדלים.

supreme6.pdf

supreme_dh.pdf

under construction..

פורסם

מה המחיר של הסופירם 8 בארץ?

אולי אני אקח לעצמי עוד זוג (אני כבר רואה את אישתי רוצחת אותי), מסתבר שמתאפשר לי להשיג אותם במחיר זול מאוד פה בשוויץ.


×
×
  • תוכן חדש...