Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנג'ה, השלדה שלך עוד למכירה? אני חושב להכניס חבר לעסקי הדאונהיל וזו שלדה טובה לכל דבר :)

 

יש פירוט?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ה321 היו בעבר וחטפו פיצוצים רציניים :-D

בשביל נטו אול מאונטיין יש לי עוד זוג עם DT E2200 פול XT ועוד.

אופני כביש יש לי גם, הרד טייל יש גם :lol:.

עכשיו חזרתי מרכיבה של 25 ק"מ עם טיפוס לגובה של 700 מטר, להגיד שהיה קל, לא לא היה קל אבל גם לא נסבל כל כך,

הדבר היחיד שהפריע לי באופניים הוא הבולם האחורי, שכנרא ימצא את דרכו לזבל.

פורסם

תומקאר אתה לא נח לרגע הא?

אבל למה את אלה ?:\

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
קונדסון, מה יש באופניים שלך שהן שוקלות ככ הרבה? מצופות בטון?

 

קודם כל, זו שלדת דאונהיל של Commencal, ואני יודע שזה אומר לך לא מעט.

 

המכלולים עצמם הם של פרירייד, והאופניים נועדו ל- GO, והרבה ממנו... הדבר הזה בא עם תג משקל, לצערי.

 

הבולם הקדמי (מרזוקי 55R) הוחלף למכלול פנימי של RC3, הבולם אחורי הוא קפיץ מאסיבי (גם מבית מרזוקי),

 

צמיגי מקסיס MINION DH ועוד 2PLY שלא בדיוק ידועים בקלילותם...

 

על כל זה מנצחת מע' בלימה של AVID עם דיסקים לא קטנים במיוחד,

 

פדאלים של DA BOMB, לדאונהיל כמובן... בקיצור - הבנת את התמונה.

 

מה שחשוב לזכור זה שהמשקל עצמו הוא לא הנקודה המשמעותית ביותר,

 

אלא המשקל של החלקים הנעים והמסתובבים - במיוחד אלו בעלי זרוע המנוף הגדולה - פדאלים, ג'אנטים, ובעיקר צמיגים.

 

זה מה שעושה את כל ההבדל, יותר מן המשקל היבש, לטוב ולרע... הא, כן, ואין פלטה "קלה" מקדימה, רק אחת :wink:

 

חלפ"צ - חליפת צלילה ? :lol:

ובנימה קצת יותר רציניות, אם היו לי כאלו סכומים להשקיע בתחביב, הייתי משקיע אותם ברכב או קורסי נהיגה.

 

חליפת לחץ. יש לי שני מיגוני חזה וגב, אחד צבי צב ללא מיגון כתפיים, משמש תיאורטית לרכיבות קלילות, מעשית יושב בבית כל הזמן,

 

ועוד חליפת לחץ של RockGarden ממוגנת לחלוטין כמו שריון של טנק, שאיתה אני רוכב (ומטפס) כמעט כל השנה,

 

אחרי שהבנתי שעדיף להתרסק עם מיגון מאשר בלעדיו (בדרך הקשה, מן הסתם).

 

אגב, אני מבין את מה שאתה אומר (לגבי הסכומים), וזה לא סותר - אני כבר השקעתי בקורסי נהיגה (יצא משתלם, עכשיו אני מרוויח מהם),

 

והשקעתי ברכב, כך שההוצאות האלו כבר "מאחוריי" מבחינה מסויימת, למרות שכל אחד מהתחביבים שלי יקר בפני עצמו...

 

או כמו שאני אוהב לומר - For each - his own. בשביל זה לומדים קשה, עובדים קשה, וזה משתלם. מניסיון. :-P

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

זו לא השלדת מיני DH ? עם ה 6.3 אינצ'? או שהספקת להחליף?:)

 

תקשיב, אני אלך על פי האופניים היומיומיות שלי, בעלות ה 6.7 אינצ' מהלך.

 

יש לי כידון 760, צ'יין גייד שהכנתי בCNC בעצמי לפלטה בודדת.

ברקסים CODE

פוקס ואנילה 36 2011 קאשימה.

 

מה שאתה אומר בעצם, שהאופניים שלך פשוט כבדות, בלי GO.

עם ה SXT אני עושה גם דאונהיל וגם פרירייד.

 

עם הג'דיי אני עושה בעיקר דאונהיל במהירויות ושטחים מטופשים והם עדיין שוקלים 17.5 קילו.

 

אתה תבין שברגע שתוריד 2 קילו מהאופניים שלך, הם פשוט יהיו יותר טובים.

 

בולם קפיץ זה לא תירוץ למשקל :) יש לי בולם בגודל 9 אינצ' על ה SX והם שוקלים פחות מ16 קילו.

 

כמו שאמרתי, אנחנו באמת חייבים להפגש פעם.

תבוא אפילו לגבעת נפוליאון בר"ג, תמיד יש שם מלא חברים :)

 

אני רוכב דאונהיל תחרותי, גם בליגה בארץ.

תאמין לי שאני יודע על מה אני מדבר:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

עברו מאז עוד כמה :-D , בכל אופן אלו אופניים מדהימות, אני נהנה מהם, אלו norco six לא ALINE/Atomic/Shore ...

זה נכון

פורסם

עשיתם לי חשק לרכיבה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

שלדת המיני DH, שלדת ה- DH וה- SUPREME התחרותיות זו אותה השלדה. רק המכלולים שונים. הגיאומטריה זהה כמעט לחלוטין.

 

או כמו שאמר לי מישהו בבן שמן לפני שבועיים: "למה באת לפה עם טרקטור...?" :lol:

 

אני בתהליך "הקללה" של האופניים, כשמשהו מסיים את חייו, אני תמיד מחליף למשהו קל / טוב יותר,

 

אבל כל עוד זה עובד - אני משאיר את זה כמו שזה... הרי אין סוף לשידרוגיטיס.

 

אני מאמין שהשיפור במהירות בירידה מגיע מרכיבה, ולא מאבזור כזה או אחר,

 

אז אני משתדל לרכוב כמה שיותר, או כמו שאומר אחד השותפים שלי לרכיבה:

 

"פחות דיבורים, ויותר... פחות דיבורים" :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

המיני DH היא שלדת 6.3 ומיועדת ל AM\FR קל

הDH זה סיפור אחר.

מערכת הלינק טיפה דומה וזהו בערך. כל שאר הזויות שונות, המהלך שונה ועובי הצינורות שונות [רכבתי על סדרת ה DH כמה חודשים]

 

יש לי חבר עם אופני ה MINI DH, אופניים פצצה למען האמת, אבל אופני דאונהיל הם לא.

אני לא אומר שאי אפשר לעשות איתן בכיף כל מסלול בארץ, רק לאט יותר :)

 

תעיף את המיניונים שלך, תקנה צמיגי ONZA IBEX 2.25 ששוקל בערך 800 גרם לצמיג, תעשה טיובלס והורדת כבר 500\600 גרם מהאופניים במשקל מסתובב [שהוא הכי קריטי]

 

ולפני שתכנס לדיונים על הצמיגים, ה IBEX הם ברוחב 57 ממ והמיניון ברוחב 60 ממ.

יש לי את ה IBEX על ה SXT והם אוחזים טוב יותר מהמיניון 2.5 שיש לי בג'דיי כרגע

מה שאומר שבקרוב אהיה עם IBEX 2.4 על הג'דיי .

 

רק טיפ :)

מיניון 2PLY לא מועיל לכלום אלא אם אתה רוכב דאונהיל אגרסיבי, או שאתה סתם אוהב לנחות על שפיצים בשטח :D

וסמוך עלי שאני מפציץ עם ה2.25 גם דאבלים 6 על 6 בעיר [מדרגות]

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני מחזק את הדעה של אלי.

 

צמיגים זה אחד הדברים שהכי קל וזול להחליף, שמאוד משפיעים על המשקל ועל ההתנהגות של האופניים.

 

גם לי בעבר היו מיניונים 2PLY על האופניים, כן הם מסיביים, אבל הם כבדים רצח.

כיום אני עם צמיגים של INTENSE, הEDGE שמתאים לפריירייד, במידה 2.5 הוא שוקל 900 גרם, זה כלכך משמעותי, שאין לתאר.

 

בהחלפה של 2 צמיגים, אני הורדתי קילו מהאופניים.

 

שאר הדברים הכבדים כמו קראנק וכאלו, הם הרבה יותר יקרים כדי למצוא משהו גם קל וגם חזק.

אבל גם שם אפשר לדוגמא לשים SLX כמו שאני עשיתי, והוא קל משמעותית מהרבה קראנקים ולא פחות חזק.

לדוגמא, הטרובאטיב האספלט שמאוד נפוץ, שוקל איזה 1350 בערך, והSLX שוקל פחות מקילו (בערך 980 גרם).

זה עוד 400 גרם במרכז הכובד של האופניים.

 

בקיצור, יש מה לעשות כדי להוריד משקל, והתוצאה שווה את ההשקעה.

under construction..

פורסם
צמיגים זה אחד הדברים שהכי קל וזול להחליף, שמאוד משפיעים על המשקל ועל ההתנהגות של האופניים.

 

 

זה נכון גם במכוניות (לגבי התנהגות), אבל צמיגים זה לא מעניין לקנות. הם לא מבריקים, אין להם חלקים זזים שאפשר להקליק, אין להם צילומי ביוטי מעוררי תאווה, ולא נעים ללטף אותם. גם ההרכבה שלהם נורא לא סקסית. יותר כמו הדבקה מאשר מכניקה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני דווקא ממש אוהב לעשות טיובלס:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
המיני DH היא שלדת 6.3 ומיועדת ל AM\FR קל

הDH זה סיפור אחר.

מערכת הלינק טיפה דומה וזהו בערך. כל שאר הזויות שונות, המהלך שונה ועובי הצינורות שונות

 

המיני, ה- DH וה- SUPREME זו אותה השלדה, רכבתי על שלושתם.

 

משקל השלדה גם זהה (או כמעט זהה), קניתי בזמנו את המיני מאדם ששדרג ל- SUPREME DH,

 

ורכבנו ביחד על אותם המסלולים, פעם אני על המיני ופעם הוא. הוא גם לוקה בקומנסליזם חמור, אז יש לו מושג...

 

אלו לא אופני AM, זוהי שלדת דאונהיל עם מכלולי פרירייד, בהגדרה של היצרן.

 

אבל, אם זה עושה לך טוב - תקטלג אותן בקטגוריית XC... :wink: לי לא משנה איך זה מוגדר, אלא איך זה מרגיש.

 

בכל אופן, כמו שכבר כתבתי, יש לי מושג או שניים לגבי משקל מסתובב, וזה בדיוק מה שכתבתי - המשקל עצמו הוא לא הפרמטר היחיד,

 

אלא המשקל המסתובב הוא משמעותי יותר, כתלות באורך זרוע המנוף (פיזיקה בסיסית פשוטה).

 

אני כן חושב שאולי בהחלפה הבאה אנסה את המיניון 1PLY ואראה אם יש הבדל, מכל הצמיגים שהיו לי, למיניון הכי התחברתי.

 

אני כבר רוכב עם טיובלס, ומכל הקונפיגורציות שניסיתי, הנוכחית היא הכי מתאימה לי ולסגנון הרכיבה שלי.

 

אם מצאתם קונפיגורצייה טובה יותר לכם - אשריכם, אבל כמו במכוניות, נשים, ושאר הדברים בחיים,

 

אין "הכי טוב", יש "הכי מתאים"... לי מתאים קומנסליזם, לאנשים אחרים - לא. מזל שיש חופש בחירה... :-D

 

ד"א, אני אוהב לפרק טיובלס... זה תהליך כייפי, להרכיב זה קצת פחות... ועל צמיגים לא חוסכים (לא ברכב ולא באופניים).

 

נכון, זה לא "סקסי", אבל זו התרומה הכי גדולה שיש לאחיזה, בטיחות, גלגול, ומה לא.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
אני דווקא ממש אוהב לעשות טיובלס:)

 

אני אזכור את זה, בקרוב אני צריך להחליף צמיגים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...