Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

ברצוני לרכוש מצלמת רוורס עם צג של לפחות 2.5 אינץ'

אני גם רוצה לתפוס 2 ציפורים במכה ושיהיה בו גם ג'י.פי.אס..

 

מישהו יודע על מוצר כזה? המלצות? חוות דעת?

מי שיוכל להפנות אותי לחנות ספציפית (סטייל וואלה! שופס) אהיה עוד יותר שמח!

 

תודה רבה וחג פורים שמח לכולם :)

פורסם

במכשירים של היום אתה צריך ליראות שיהיה במכשיר יציאת

"VIDIO OUT" זו יציאת בננה 2.5MM ל יציאת בננה ,

איתה תוכל לחבר למכשיר מצלמת וידאו.

עכשיו כול ה GPSים מתחילים להכניס יציאה כזו ככה שיהיה יותר נוח .

תיבדוק מכשירים שעולים לך לראש ונסה למצוא פירוט אם יש יציאה כזו .

פורסם

יש איזשהו מסך/מכשיר ספציפי עליו אתה ממליץ..

שוב, 2 הדברים הכי חשובים כאמור זה אפשרות לחיבור מצלמת רוורס וג'יפיאס..

מסך יותר גדול מ-2.5 אינץ' ומחיר נוח אלה כבר דברים שהייתי רוצה אבל הם לא מאסט..

פורסם

מממ

אין לי מכשיר ספציפי

אבל אני מאמין שב 400 - 600 ש'ח

אתה יכול ליקנות מכשיר כזה שיש בו את זה בסטנדרט

אבל עדיף לישאול ליפני הקנייה כדי להיות בטוחים .

כדי להיות בטוח אתה צריך לקבל איתו כבל כמו שהסברתי לך למעלה .

פורסם

אתה חייב לציין תקציב כדי שנוכל לעזור.

האם התקציב הוא למסך/GPS או שהוא כולל גם מצלמה.

 

אני רכשתי לא מזמן מכשיר QUE 5006 בעל צג של "5 וכניסת AV.

בדקתי כרגע והמכשיר מציג אות וידאו כאשר הוא קיים וחוזר למצבו הרגיל כאשר האות מפסיק. כל מה שצריך זו מצלמה שנכנסת לפעולה רק בשילוב להילוך אחורי.

לגבי מצלמות אין לי מושג, אני רכשתי את המכשיר רק לצורך ניווט.

זה אמנם לא מכשיר זול, אבל אני בטוח שיש זולים ממנו שיתנו את מה שאתה רוצה (בטח אם מסך "2.5 מספיק לך :wink:).

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם
אתה חייב לציין תקציב כדי שנוכל לעזור.

האם התקציב הוא למסך/GPS או שהוא כולל גם מצלמה.

 

אני רכשתי לא מזמן מכשיר QUE 5006 בעל צג של "5 וכניסת AV.

בדקתי כרגע והמכשיר מציג אות וידאו כאשר הוא קיים וחוזר למצבו הרגיל כאשר האות מפסיק. כל מה שצריך זו מצלמה שנכנסת לפעולה רק בשילוב להילוך אחורי.

לגבי מצלמות אין לי מושג, אני רכשתי את המכשיר רק לצורך ניווט.

זה אמנם לא מכשיר זול, אבל אני בטוח שיש זולים ממנו שיתנו את מה שאתה רוצה (בטח אם מסך "2.5 מספיק לך :wink:).

 

אני לא רוצה להשתגע עם המחיר, אני חושב שעד 2000 ש"ח גג...

אחרת בשביל עוד קצת הייתי כבר משקיע בקומודו (אם אני לא טועה) החדש של סלקום

פורסם

ב 2000 ש'ח אתה יכול ליקנות דאבל דין סיני ..

אבל אנחנו דיברנו פה על מכשיר נייד יעודי ל GPS

ומציג גם אות AV .

זה עולה בין 500 - 1000 ש'ח ולא יותר .

וגם זה תקציב משוגע .

פורסם

אני לא רוצה להשמע לא נחמד, אבל ניסית בכלל לחפש בעצמך?

משיטוט של שתי דקות בזאפ מצאתי את זה - מצלמות רוורס.

מאחר שהמצלמה הכי יקרה כאן עולה 500 ש"ח ומכשיר כמו שאני הצעתי עולה כאלף שקלים - נראה שיש לך תקציב מכובד בהחלט.

תשקיע גם בהתקנה טובה למצלמה וקיבלת חבילה מצויינת.

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם
אני לא רוצה להשמע לא נחמד, אבל ניסית בכלל לחפש בעצמך?

משיטוט של שתי דקות בזאפ מצאתי את זה - מצלמות רוורס.

מאחר שהמצלמה הכי יקרה כאן עולה 500 ש"ח ומכשיר כמו שאני הצעתי עולה כאלף שקלים - נראה שיש לך תקציב מכובד בהחלט.

תשקיע גם בהתקנה טובה למצלמה וקיבלת חבילה מצויינת.

 

חיפשתי בזאפ, ובוואלה, ובגוגל... אני רואה תמונה, רואה פרטים, רואה מחיר..

אני לא יודע באמת עד כמה זה מומלץ וכדאי.. בגלל זה בדיוק פניתי לפורום..

פורסם
יש GPS ניפון 5 אינטש ניידת כולל דיבורית BT מובנית בתוכו וכניסה למצלמת רברס

 

וכמה אמור לעלות התענוג?

×
×
  • תוכן חדש...