Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שלומכם? מקווה שטוב.

יש לי צורב DVD שרשום עליו ככה:

dvd +r DL

 

אם אני רוצה לצרוב דיסקים של DVD זה רק R+.

אם אני רוצה לצרוב דיסקים רגילים, של 700M, איזה דיסקים אני צריך?

כל פעם יש לי בעיה עם זה.

 

תודה רבה לעוזרים ושבת שלום :)

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אתה צריך פשוט CD רגיל. צורב DVD מן הסתם צורב גם CD.

 

חבילה של 50 כאלה לא צריכה לעלות יותר מ-35 שקל.

 

20183740c.gif

Stay Dirty

פורסם

ה+R מתיחס לדיסקים DL, תוריד את Nero InfoTool, תן לה לסרוק.

תוך 3 דקות תדע בדיוק איזה דיסקים הצורב שלך מקבל.

 

זה מה שאני מקבל :)

36274481.png

אודי A4

דימה.

פורסם

אצלי הוא הראה בדיוק כמו אצלך.

אבל דיסקים DVD שהם - הוא לא צורב וכמו כן דיסקים של 700M.

 

מה הפיתרון, מי יכול לעזור?

תודה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

בגלל ליכלוך בעיינית הוא לא קולט סוג מסויים של דיסק? ה - ו + עושה כזה הבדל גדול לעיינית?

והצורב חדש, אני משתמש בו אך ורק לטובת צריבה ולא לשימוש רגיל.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

התהליך נכשל.

אם אני מתחיל לצרוב עם דיסק DVD- או דיסק רגיל הוא - אז באמצע הצריבה התהליך נכשל.

תהליך נכשל ומפסיק את הצריבה.

רשומה השגיאה ובאותה שורה בסוף רשום המהירות שאיתה צרבתי.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

ידידי היקר, מספיק להרוס דיסקים, אין סיבה שצורב חדש לא יצרוב דיסק -R בדיוק כמו שאין סיבה שהוא לא יצרוב דיסק רגיל, תשתמש באחריות.

אודי A4

דימה.

פורסם

היה לי צורב שלא מצליח לצרוב דיסקים של חברה ספציפית (לא זוכר את שמה) אבל אחרי שקניתי חבילה אחרת של דיסקים מחברת nashua, הבעיה נפתרה. גם verbatim נחשבים לטובים ועבדו לי ללא בעיות.

אם יש לך ידע במחשבים, אני ממליץ לפתוח את המארז ולבדוק שחיבור כבל ה DATA תקין וגם כבל המתח שהולך מהספק. איזה צורב זה? sata או IDE?

מי החברה שמייצרת את הדיסקים?

 

צור עמי קשר בפרטי אם תצטרך עזרה.

פורסם
ידידי היקר, מספיק להרוס דיסקים, אין סיבה שצורב חדש לא יצרוב דיסק -R בדיוק כמו שאין סיבה שהוא לא יצרוב דיסק רגיל, תשתמש באחריות.

 

Ave,אתה טועה וברשותך, אתקן אותך. אין הבדל בנפחים בין (R+) ל (R-) ובשיטת הקריאה של הדיסק על ידי עינית הלייזר, אך יש הבדל בשיטת הכתיבה עקב כך ש (R-) הוא סטנדרט יותר ישן ודורש יותר חריצים ובורות לחריטה על הפולימר שממנו עשוי דיסק ה DVD, ולפיכך דורש עינית מיוחדת-דבר שמייקר את העלות של הצורב. בנוסף אפשרות של "multi-session " על דיסקים של (R+) יותר טובה מאשר בפורמט של (R-) מהסיבה הפשוטה-כמות שגיאות נמוכה יותר בכתיבה עקב פחות חריצים לביצוע ע"י הקרן.

 

ישנם כוננים היברידיים שסימונם הוא 'DVD±RW' שניתן לקרוא ולכתוב בהם את 2 הסוגים אך הם לא נפוצים כל כך לשימוש פרטי, בד"כ משתמשים בהם בארגונים שזקוקים לגיבוי מידע.

פותח השרשור ניסה לצרוב דיסק של (R-) בצורב שלא תואם לכך מבחינת העינית שפולטת את הלייזר, ולפיכך הוא קיבל כשל בצריבה.

 

ממליץ לעבור לדיסקים של (R+) שנמכרים בכל חנות.

פורסם

אני סומך על נרו בעניין בדיקה, מנסיון אישי אין לי בעיה לצרוב -R על צורב פשוט שמסומן כ+R בדיוק כמו אצל פותח השרשור.

בכול מקרה, הבעיה לא בצריבת -R, הבעיה בצריבת CD פשוט.

 

יש לי בעיה דומה בלפטופ אם +R, הסידי מסרב לקבל דיסקים +R או CD רגיל, לאומת זאת -R עובד חלק.

אודי A4

דימה.

×
×
  • תוכן חדש...