Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואוו, וואוו, ועוד פעם וואוו.

 

העריכה פשוט משגעת. מעברונים מעניינים, זוויות צילום מעולות והמוזיקה של INCEPTION משלבת את הכל בסימפוניה של ווידאו וסאונד שרק... רגע, זה לא היה פרק ב TOP GEAR ?!

 

נ-ה-ד-ר !

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אגב, למתעניינים מעבר ל"ואו, מגניב" אני יכול לספר שהמכונית מרגישה הרבה פחות מהוקצעת מפרארי או למבורגיני, הרבה יותר RAW. זה ניכר מיד בפנים שלה, שהוא פשוט ולא מהודר במיוחד, עם חומרים באיכות טובה אבל ממש לא מפילה (על אף כמויות הקרבון פייבר) ועיצוב די סתמי. גם רמת האבזור לא מאוד מרשימה והתחושה ממש לא מפוארת כמו שיש אצל מרבית המתחרות. זה ניכר גם בצורה שבה היא זזה - בצבירת המהירות, בתגובות להיגוי ובתפעול הבלמים ותיבת ההילוכים. הכל יותר גס, אבל זה לא נאמר לשלילה. היא מרגישה כאילו היא מעבירה יותר תחושות, כאילו יש פחות אלקטרוניקה בינך לבין הכביש (מה שנכון).

 

וכן, התאוצה שלה מאוד מ-א-ו-ד מרשימה, וההבדל בין 450 ל-550 ול-650 גם הוא עצום. למי שמכיר את כפתור ה"ספורט" שיש בחלק ממכוניות פיאט, שבלחיצה עליו המכונית פתאום מתחילה להאיץ מהר יותר, גם אם לא הגברתם את הלחץ על דוושת הגז - אז פה זה אותו הדבר, רק פי 10...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כמה היא עולה?

150,000 פאונד? 200,000?

מאוד עצוב לראות שכדי לקבל רכב ספורט/ספורטיבי RAW צריך לשלם היום סכומים פסיכיים...

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

מעל 200. עלויות הייצור כנראה פסיכיות וכמות המכוניות שייבנו קטנה, כך שצריך לכסות עלויות איכשהוא.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
... אפילו שבאמת ובתמים קמתי באותו היום עם צוואר תפוס ברמות :lol:

 

כאילו דא? ישנת באוטו כדי להיות ראשון לסיבוב בוקר?

בעיה המכוניות ספורט האלו. שקושי יש מקום לקחת את המושב אחרונית וגם אז אי אפשר לישון בהן בנוחות. שלא להזכיר פעילות 'ספורטיבית' שאפשר לעשות ביונדאי...

נהניתי לראות.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

כתבה מצויינת, אני נורא נהנתי; מהרכב עצמו, מהמסקר, מהעריכה ועד למזג האוויר.

באמת שלא ביישתם אף פירמה עולמית אחרת במגזיני רכב, ועוד לשם שינוי דווקא אהבתי לשמוע סיקור בעברית.

 

בנוגע לתוכן עצמו - חייה רעה. מה שהדהים אותי שרק 14 חבר'ה מייצרים את הרכב הזה.

מעניין אותי לדעת מה הרווח הנתחי של כל אחד מהם על כל יחידה, וכמה זמן לוקח להם לייצר כל כלי שכזה.

 

לי ממש לא אכפת שה-M600 לא פרקטית ואיכותית, להפך, זה משדר שמי שבנה אותה שם דגש על ביצועים נטו,

אך במחיר מופקע שכזה לא הייתי קונה (גם בגלל שאין לי את הכסף :lol: ... :cry:), ובנוסף כשאתה קונה רכב אתה

מחפש גם את הפינוקים הקטנים שבו, בין אם זה כפתור כזה או אחר, ועד למראה מתכווננת בנעילת הרכב.

זה אני לפחות.

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

×
×
  • תוכן חדש...