Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

מדובר על טויוטה יאריס 2006

יש לי HU מעולה של סוני...

אני מוזיקאי מתוסכל שחייב איכות סאונד טובה אבל לא משוגעת.

מדובר כרגע רק על מגבר + זוג רמקולים קדמיים.

אם תגידו שגם אחוריים נכנסים בתקציב אני זורם.

 

 

תודה מראש :)

פורסם

תשמע שהתענינתי אצלי למערכת ועלתה השאלה האם אני רוצה עוצמה בעיקר או יותר איכות.

ממה שקראתי הפוקל, האנפיניטי רפרנס, הMBQ, הדיימונד, נחשבים בעלי ווקוליות וסאונד מאד איכותיים.

יש גם סדרה של JBL שאני לא סגור על הדגם.

לגבי מגבר, יש לא מעט חברות שיעשו את העבודה, צחפש מה הכי נכנס לתקציב.

בתקציב שרשמת אני מאמין שק מגבר יד 2 יביא אותך לתקציב.

סט קידמי איכותי זה קרוב ל 1000+- לפני חיווט ועבודה של עוד כ 500 ש"ח בעדינות.

אז נשארנו עם 500 ש"ח למגבר.

או שתחפש מערכת מלאה משומשת ותתיעץ עם מתקין על טיב המערכת

 

בהצלחה

HU CLARION DXZ786USB-AMP ROCKFORD POWER 400-COMP-ROCKFORD POWER6.5-SUB ROCKFORD P3

פורסם

כן

לצערי מדובר על מחיר כולל התקנה

 

מעדיף לא יד שניה

 

ודבר נוסף!

 

הבנתי שיש פה אנשים תותחי התקנות בפורום, מעדיף לפרגן להם.

 

יש המלצות?

×
×
  • תוכן חדש...