Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרארי הראשונה בישראל - תמונות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום ברמת גן אני נוסע ברכב לפתע שמעתי רעש חזק מאחוריי הבטתי במראה וחשבתי שראיתי קורבט Z06 לבנה - ותהיתי לעצמי ממתי יש לבנה בארץ? ואחרי שנייה שהיא חלפה מעל פניי גיליתי שבעצם מדובר בפרארי הראשונה בישראל בייבוא סדיר 'פרארי קליפורניה'

ישראל מתקדמת עוד צעד בתחום המוטוריקה ! תתענגו על התמונות !

 

 

 

pumeh5bs82skcoehq0eu.jpglnrpkbwnfsaosr00udnn.jpg

zb6e38yxi5cljychtc1t.jpg

z6gxnzc6n9sverjtvgah.jpg

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זאת לא הראשונה בארץ אבל עדיין מגניב לאללה.

מקווה שלא יקדחו גם בה את הלוחית רישוי כמו שעשו לפאנמארה שראיתי היום בזמן שקיבלה רישוי

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

וואו! פשוט מדהימה!

תענוג לראות אותה בכבישי ארצנו מוקפת פיז'ו וטויוטה... :wink:

 

אגב, מה עשו לה בחלק האחורי?

נראה כאילו שמו משהו לכסות את הסמל והפנס בלימה...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה מדבקה שמגנה על הצבע. אם מסתכלים טוב רואים גם על מכסה המנוע.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מדהים ! חבל שלא אדומה , הצבע הטבעי של המלכה .

 

 

לא נראה שיזמינו בארץ פרארי אדומות. אני לא אתפלא שהם יהיה בצבעים שחור,אפור כסף ולבן.

פורסם

ממש לא הראשונה אני ראיתי אחת לפני משהו כמו 4 שנים של בחור לא אנקוט בשמו איטלקי אמיתי



הבחור בעל סוכנות פיאט/אלפא ובעל חברה מאוד גדולה בצפון כל רכבי החברה איך לא פיאט

ורכבי הנהלה אלפא 159 ליסינג פשוט חלום.

אני מאמין שיש עוד כמה בארץ .

 

חבל באמת שלא אדומה זה הצבע היחיד שיפה רק בפרארי לדעתי.

בעבר:

פיזו 205 TOP XRI

סיטרואן GT/GTI/SPORT

פיזו 306 XT 1.8 כיום ZX 1.4

פורסם

אם אני לא טועה הוא גר בצהלה, יש לו עוד רכב נחמד בחנייה.

בזמנו הרכבתי אצלו מערכת בית חכם, מערכות שמע לבריכה ועוד כמה דברים שאני לא יכול לספר...

לא ממליץ להתקרב אפילו לרחוב, מערכת ממ"ס בכל פינה...

G-Media

יעוץ והתקנת מערכות שמע, קולנוע ותקשורת.

www.g-media.org

052-5634010

פורסם

ממש לא הראשונה אני ראיתי אחת לפני משהו כמו 4 שנים של בחור לא אנקוט בשמו איטלקי אמיתי



הבחור בעל סוכנות פיאט/אלפא ובעל חברה מאוד גדולה בצפון כל רכבי החברה איך לא פיאט

ורכבי הנהלה אלפא 159 ליסינג פשוט חלום.

אני מאמין שיש עוד כמה בארץ .

 

חבל באמת שלא אדומה זה הצבע היחיד שיפה רק בפרארי לדעתי.

למיכאל לוי היו שתי פרארי. הייתה גם צהובה באשדוד שחזרה לחו"ל.

כאן מדובר ברכב שכנראה הובא ביבוא סדיר. כרגע נראה לי שאנחנו בשלבי תקינה.

יש הבדל ענק בין יבוא נקודתי וסדיר.

פורסם

תסלחו לי, לא רוצה להרוס את השמחה, אבל זו הפרארי המכוערת ביותר מזה זמן רב (טוב, אולי חוץ מהסטיישן החדשה). עדיין, לא הייתי מתנגד...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...