Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרארי הראשונה בישראל - תמונות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כמובן.

 

לדעתי לא יפה בלבן, רק אדום.

 

וגם EVO IX MR ברקע.

 

כן זו סוכנות של שותף של דוד שלי, בחור ממוצא ערבי דווקא.

שנה שעברה בילתי שבוע רצוף בסוכנות שלו, היה קשה לעזוב ...

MINI COOPER S 2012 - קארטינג ליום יום :arrow:

פורסם

אתם מבזים כשאתם אומרים "פרארי דומה למיטו" כשזה בעצם "המיטו דומה לפרארי". חוצמיזה, העיצוב של המיטו נעשה בצל C8.

הפרארי מדהימה. לא מתלהב ממנה יותר מדי. סה"כ עוד רכב שלא אוכל להרשות לעצמי עד יום מותי.

פורסם
אתם מבזים כשאתם אומרים "פרארי דומה למיטו" כשזה בעצם "המיטו דומה לפרארי". חוצמיזה, העיצוב של המיטו נעשה בצל C8.

הפרארי מדהימה. לא מתלהב ממנה יותר מדי. סה"כ עוד רכב שלא אוכל להרשות לעצמי עד יום מותי.

למה? אתה יכול לקחת ליסינג מימוני:lol:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היא לא כזאת יפה, אבל עדיין נחמד לראות אחת כזאת בארץ.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

היופי זה לא מה שחשוב פה אלא החבילה הכוללת.

 

מנוע חזק, מראה קרבי התנהגות כביש וביצועים זה מה שעשה את פרארי...פרארי.

Got To love It

פורסם

והכי חשוב זה כל המסלולים המעולים שיש לנו בארץ שפשוט נותנים לפראיירי את הבמה שעליה היא תציג את הכישרון שלה

 

אין ספק שבארץ ישראל להיות בלי מכונית ספורט על כמו פראיירי זה פשוט נכות ..

פורסם

די כבר עם השטויות האלו של אין מה לעשות עם רכב ספורט בארץ, סטיל "תעמוד באיילון כמו כולם". תוציא את הראש מגוש דן תראה קצת כבישים, תבין...

 

חוקי או לא, יש מקומות שמתאימים לרכב כזה.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

יוזמה מבורכת, מרענן לראות פרארי בכבישי הארץ, מצטרף לאלה שחושבים שהיא מכוערת.

עם כל הכבוד לסמל ולמורשת, ויזואלית סופרקאר אחרת שנמצאת בארץ עושה לי את זה יותר...

 

audi_r8_spyder_2_10.jpg

פורסם

הפרארי המושלמת לשוק הישראלי, בצבע המושלם לשוק הישראלי.

בישראל כמו בישראל צריך לשמור על פרופיל נמוך כמה שאפשר כדי שעיניהם של הסובבים אותך לא יצאו מחוריהן. :shock:

"יחיו הקנאים ויסבלו". :)

פורסם
יוזמה מבורכת, מרענן לראות פרארי בכבישי הארץ, מצטרף לאלה שחושבים שהיא מכוערת.

עם כל הכבוד לסמל ולמורשת, ויזואלית סופרקאר אחרת שנמצאת בארץ עושה לי את זה יותר...

 

 

חבל שה-R8 ספיידר שבישראל לא מדגם ה-V10, אלא מדגם ה-V8, אבל עדיין טוב :wink:.

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם
חבל שה-R8 ספיידר שבישראל לא מדגם ה-V10, אלא מדגם ה-V8, אבל עדיין טוב :wink:.

 

כן...אני כמעט מרחם על בעליה שלא היה לו להגדיל בשקל תשעים ל-V10


×
×
  • תוכן חדש...