Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
4000 ש"ח על חישוקי מגנזיום? ל'ספארק' שלי זה עלה 1400 בלבד (דרך הסוכנות - UMI).

 

איך אתם מסבירים את הפער? גודל הגלגלים?

ובאאודי זה נע עד ל31,500 לA1!!!!

אין לזה סוף זה ידוע שהחברות בדר"כ לוקחות מחירים יותר גבוהים על תוספות מקוריות

אני מצאתי את הפשרה והשקעתי רק סביב ה12K בגאנט 17.

ידוע לי שבחוץ כנראה הייתי מוצא גאנט איכותי לא פחות עם צמיגים בפחות(אני חושב איני בעניינים בכל הנוגע לשוק האפטר מארקט).

אהבתי את הצורה והחלטתי ללכת על זה.....אני לא אוהב להתעסק עם אפטר מארקט בטח שלא להתחיל לברר את המידות ומה מותר ומה אסור ובאישור לשינוי וכן הלאה אבל זו הדרך שלי להסתכל על הדברים וכנראה שאנשים כמוני(ותתפלאו יש הרבה) הם הסיבה שחברות הרכב מאשרות לעצמן לתקוע כאלה תגי מחיר אני יודע שאני תורם לתופעה אבל מה לעשות בשביל נוחות משלמים אם לא סביר להניח שבחצי מהמחיר הייתי קונה יותר אוטו ולא הולך לאאודי..אני חושב ותסכימו איתי שגם ככל שהמיתוג של החברה ושל הדגם עולה ככה עולה מחיר התוספת בהתאם סמלי סטוס אמרתם?

פורסם

1.כי נהגתי 7 שנים על רכבים עם 4 דלתות (עם תחת) אז לפעמים החיישנים עוזרים להתרגל

2. כי זה איבזור טוב שעוזר לך בחנייה ותמרון ומי שרוצה להתפלצן ולהגיד שהוא לא צריך את זה אז בכייף (: לי זה נוח

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם

אני חשבתי גם מספר ימים אילו תוספות לקחת, בעיקר בתוך הרכב מבחינה שימושית, אך לאחר שקראתי ברשת הבנתי שלא כדאי לקחת שום תוספת מהם בשלב זה.

 

אם אני זוכר נכון, פליקס רצו על מערכת המולטימדיה 6,000 ש"ח, והצלחתי עוד להוריד קצת מזה, אבל זה עדיין יקר בצורה מטורפת.:shock:

 

הציעו גם חלונות מושחרים ועוד דברים כאלה שבעיקר עוסקים בחיצוניות של הרכב, אך זה כלל לא עניין אותי.

 

מה שכן, הופתעתי שבקרת האקלים היא מכנית ולא דיגיטלית, שכן הייתי בטוח שקראתי וראיתי במספר ביקורות על הרכב שהיא דיגיטלית.

פורסם

יש יתרונות ויש חסרונות לקנות מהם

מן הסתם היתרון זה שאתה מקבל את הרכב כבר כמו שרצית ואתה חוסך לעצמך זמן גם בלבדוק מה מתאים לרכב ומה מותר (פנסים גאנטים וכו')

והחסרונות זה שהמחיר הוא גבוה

 

אני אישית קיבלתי את החיישני רוורס במחיר הכי זול יותר ממתקין חיצוני טוב ככה שאין טעם לוותר על זה

לגבי מגנזיום, מערכת ושאר הירקות אני אקפוץ אליהם יום ראשון ואני אראה מה המחירים ואם שווה לי

מה שבטוח קודנית אצטרך לעשות בחוץ כי הם מצהירים שהרכבים שלהם לא יוצאים מהם עם קודנית

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם

הטעו אותך.

 

אני בפירוש אמרתי להם שארצה אולי קודנית, שכן אני לא רוצה לשלם את הסכום החודשי לאיתוראן.

 

הם אמרו שהשנה הראשונה זה בכל מקרה חינם, אך במקרה שארצה בסוף קודנית, רק אצטרך לעדכן אותם לפני השחרור מהמכס.

פורסם

איתוראן סייף זה שנה ראשונה חינם , איתוראן מלא עם מוקד כל הזמן בתשלום.

איתוראן מלא , מקנה הנחה משמעותית בביטוח ומגיע עם קודנית , אחרי שנה אפשר להפוך אותו ללא פעיל .

פורסם

בידקו את נושא האחריות על התקנות אצל מתקינים חיצוניים. אם תימצא תקלה כלשהי במערכת החשמל הם ישמחו מאוד להאשים את מי שקדח בשביל החיישני רוורס.

לצערי מחירי התוספות אצל היבואנים בהחלט הזויים אבל בגלל נושא האחריות עדיף להזמין את התוספות דרכם או לנסות לברר את המחיר מול המתקין שלהם באופן פרטי ולא דרכם.

 

שבת שלום.

פורסם

גלעד- אין שום מבצע וגם לא יהיה בקרוב, אני לא נביא אבל אפשר להגיד שזה ניחוש מוסמך

עוד חודש וחצי מגיעה אונייה עם רכבים שהיא נמכרה לגמרי!

עוד 3 חודשים מגיעה אונייה שגם היא אוטוטו נמכרת

יש ביקוש מטורף לאוטו הזה ולמנוע הזה בכל אירופה

למה לתת הנחה על רכב שגם ככה נמכר במחיר מלא? וגם ככה הם לא מצליחים לעמוד בהזמנות.

 

המחיר הוא 112,900 ש"ח כולל מע"מ ולא כולל אגרת רישוי ( 1389 ש"ח)

חיישני רוורס 995 ש"ח

התקנת איתורן save והם משלמים לך את הדמי מנוי שנה ראשונה 1200 ש"ח

 

ומייק אתה צודק בגלל זה יום ראשון אני אשב איתם לראות כמה הם רוצים על התוספות דרכם כי בחוץ אני יודע כמה זה עולה בערך ואם זה שאני מתקין בחוץ יפגע לי באחריות..

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם

אני ממליץ גם לקרוא את הכתבה ספורסמה היום במוסף הכלכלי של סוף השבוע בידיעות אחרונות על התקנות מקומיות והשלכותיהן על אמינות הרכב. הדבר ידוע כבר שנים, הכתבה לא תשנה כלום אבל אולי העניין יחלחל לתודעתם של כל הרוכשים בכדי שיקפידו על התקנות נכונות ומתאימות לרכבם.

 

בהצלחה עם הפולו ותתחדש.

פורסם

אני דווקא מאוד עם היד על הדופק בעניין התקנות חיצוניות, מלחיץ אותי מאוד! בייחוד אחרי מה ששמעתי על רדיו מילאנו,

שמעתי דווקא דברים טובים על "קלאס איי" שהם באמת יודעים מה הם עושים ואני מעדיף לשים קצת יותר כסף ושיהיה לי ראש שקט

זה לא סתם תוספות, זה תוספות חשמליות גם שאם יעשו חיבורים לא טובים זה יכול לפגוע לי בבטיחות שלי והחיים שלי שווים הרבה יותר מכמה ג'ובות

 

ותודה רק חבל שהרכב מגיע עוד הרבה זמן

Polo 1.2 Tsi 2011

×
×
  • תוכן חדש...