Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם!

אני ממש לפני הזמנה של פולו tsi ורציתי לדעת מה כדאי לי להוסיף? כמובן שחיישני רוורס (:

אבל האם יש דברים מעניינים ששווה לקחת דרך החברה?

חשבתי על מגנזיום והבעיה שלי היא שהם יקרים מאוד כ-4000 שקל ואני לא יודע מה זה ייתן לי מעבר ליופי?

האם יש השפעה כלשהי לטובה או לרעה על הנסיעה ברכב? האם כדאי לוותר בגלל שזאת התקנה מקומית ולא בא מובנה ברכב?

התבאסתי שאין פנסי ערפל ברכב כי זה מוסיף לו המון! יש דרך להוסיף דרך החברה או לא דרך החברה?

 

אשמח אם תענו על שאלותיי ותמליצו לי על עוד תוספות מעניינות,

תודה רבה!

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם

אני מציע לך לא להוסיף כלום - תקבל את האוטו AS IS ותוסיף אחרי זה לבד הכל.

המחירים שהם לוקחים מוגזמים מידי ולא תמיד תקבל את המתקין הטוב ביותר (רדיו מילאנו לעומת קלאס A)

תעשה כמה חיפושים בפורום ותמצא חוות דעת

פורסם

אני רואה שיש לך את הרכב, מברוק תתחדש!

ו..כן אני מכיר את המתקינים בגלל זה אני נרתע מהעניין, אני מעדיף לעשות התקנות בקלאס A

השאלה זה מה כדאי לי להוסיף? יש משהו מעניין?

ומה בעניין המגנזיום, מה הקטע בו?

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם

אני שונא חיישני רוורס ולא אתקין אותם

את הקודנית אתקין דרך הביטוח ואז זה עולה חצי מחיר ממה שצמפיון מבקשים

איתורן לא מתכון להתקין. אם יגנבו את הרכב הביטוח משלם. מספיק קודן

כל השאר אני מתכוון לעשות בחוץ

פעם ראשונה שהיתה לי טויוטה יאריס, וזו הפעם האחרונה שתהיה לי טויוטה!

פורסם

חיישני רוורס זה דבר אדיר לדעתי! בייחוד בשבילי שאני רגיל לרכבים ארוכים ותצורת סדאן 4 דלתות

קודנית- צ'מפיון לא מוכרים קודנית בכלל! יש להם חוק שהרכבים שלהם לא יוצאים עם קודנית מהסוכנות, ככה שאתה סתם זורק באוויר.

 

ומזה כל השאר בדיוק? אני אחליף את המערכת אבל לא כרגע

הכי חשוב לי לשמוע על המגנזיום

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם
חיישני רוורס זה דבר אדיר לדעתי! בייחוד בשבילי שאני רגיל לרכבים ארוכים ותצורת סדאן 4 דלתות

קודנית- צ'מפיון לא מוכרים קודנית בכלל! יש להם חוק שהרכבים שלהם לא יוצאים עם קודנית מהסוכנות, ככה שאתה סתם זורק באוויר.

 

ומזה כל השאר בדיוק? אני אחליף את המערכת אבל לא כרגע

הכי חשוב לי לשמוע על המגנזיום

אתה זה שטועה

אני קיבלתי הצעה מהם גם לקודן ( עלוקה) וגם לאיתורן

פעם ראשונה שהיתה לי טויוטה יאריס, וזו הפעם האחרונה שתהיה לי טויוטה!

פורסם

מגנזיום תוכל למצוא איכותי מאוד ב4000 שקל בחוץ וגם בפחות, וכך גם תוכל לבחור איזה שתרצה

בעקרון יופי הרבה, אבל גם מוריד משקל של הרכב...

פנסי ערפל כמו שכבר אמרו גם כדאי לעשות בחוץ כי כנראה יהיה טוב יותר וזול יותר.

פורסם

השאלה אם מגנזיום יכול להשפיע לי על ביצועים של האוטו מבחינת צריכת דלק? יציבות? משהו כזה?

מה החסרונות במגנזיום?

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם

לא, חישוקי מגנזיום זה לא ליופי בלבד.

 

אולי רק נהג מירוצים מקצועי מסוגל להרגיש את השיפור בהתנהגות הרכב, נהג רגיל לא ירגיש שום הבדל בשום מצב.

 

על שיפור בצריכת הדלק אין בכלל מה לדבר.

 

 

פורסם

אין לי פולו TSI - יש לי גולף TSI :)

 

אבל השיקולים היו פחות או יותר אותו הדבר לפי מה שאתה כותב...

אתה יכול לעשות הכל ואני מתכוון להכל באופן פרטי ויצא לך הרבה יותר זול.

תדבר עם פיט סטופ בקשר למגנזיום ובקשר לחיישני רוורס, למה אתה מתעקש עליהם?

אם אתה מתכוון לשים מערכת איכותית באוטו אתה יכול גם להתקין מצלמת רוורס, הרבה יותר נוח מחיישני רוורס.

Guest רונן יצחק
פורסם

4000 ש"ח על חישוקי מגנזיום? ל'ספארק' שלי זה עלה 1400 בלבד (דרך הסוכנות - UMI).

 

איך אתם מסבירים את הפער? גודל הגלגלים?

פורסם

אני מתעקש על החיישני רוורס כי עד שאני אתקין מערכת חדשה שכוללת הכל+מצלמות רוורס זה יקח לפחות שנה (אם בכלל)

Polo 1.2 Tsi 2011

×
×
  • תוכן חדש...