Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונאי I30 - עצות שונות ומשונות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב שלום.

 

אז אחרי כמה שרשורים לגבי העדפותיי (2/3 בינעירוני, עדיפות לרכב חדש ככל הניתן, תקציב של 60K, רכב בעל מרכב קטן, חסכוני בדלק), הגעתי להארה שאולי כדאי לחפש רכב מהשכרה (בן דודי רכש כזה, ולחברתי הטובה יש כזה) על פניו זה נראה יופי של דיל.

 

אז מה יש לנו על הפרק כרגע?

 

יונאיי I-30 שנת 2008, דגם פרימיום, יד שנייה: ראשונה השכרה, שנייה פרטית.

קילומטרז' - 110000. טסט - עוד חודש. מחיר סופי - 60 אלף שקלים.

 

ואני שואלת שתי שאלות:

1. מה אתם אומרים? באופן כללי על השכרה ובאופן ספציפי על הרכב הזה.

2. האם כשאני אמכור את הרכב יד שלישית, אפרסם אותו בתור - יד ראשונה השכרה, יש שנייה פרטית, יד שלישית פרטית? האם כל הסטוריית הידיים עוברת לקונה?

 

תודה.

הילה.

פורסם

על פניו לא נשמע משהו.

כמה המחיר מתחת למחירון לוי יצחק - בדקת?

 

לא מעט ידיים בשביל 2008, וק"מ גבוה.

 

כמה ק"מ את מוסיפה בשנה?

 

כשתרצי למכור את הרכב, יום אחד, הוא יהיה פחות אטרקטיבי.

 

אייל

פורסם

לא נשמעת עיסקה מדהימה.

יונדאי I30 ממודל 2008 יוצאות ליסינג עדיין נמצאות במגרשי חברות הליסינג.

המחיר של רכב יוצא ליסינג כזה הוא סביב ה-65 אלף שקלים. אני חושב שעדיף לרכוש ישירות מהחברות הגדולות ורצוי רכב מליסינג ולא מהשכרה. אם קיים רכב מהשכרה במחיר סביר יותר ובעל קילומטראז' לא היסטרי אז שווה לשקול אותו כמובן לאחר בדיקה במכון מורשה ולאחר הפחתת מחיר בהתאם (גם לרכב בעל עבר ליסינג).

 

בהצלחה.

פורסם

תודה רבה על התגובות.

 

אשוחח עם המוכר ואנסה להוריד אותו יותר. הוא מתעקש על מחירון אבל אכן הילומטרז גבוה מאד.

 

צודה.

פורסם

אני מכרתי את היונדאי שלי (גם איי 30) לפני חודש בערך.

יד ראשונה ליסינג, אני הייתי השנייה

נקנתה עם 43000 ק"מ עבור שיבעים וחמש אלף אם אני לא טועה.

כשמכרתי אחרי 8 חודשים, כי האוטו לא היה בשבילי, קיבלתי עליו 69000

 

אחלה אוטו משפחתי,

אבל לחוויה, יש לי עכשיו אלפא.

=)

היתה אלפא 147 2002 ידנית (120כ"ס)

מצאתי בראבו 2009, והפכתי אותה לאבארת'

×
×
  • תוכן חדש...