Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

הלארק לקראת שיפוץ

כפי שעופר כתב המנוע 8 צילינדר

אוטומטית למכירה

 

 

מצריך שיפוץ מקיף פרוק כל הרכב ובנייה מחדש

עופר בן צבי

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה - אז אם אני מבין נכון, כוונתכם היא שהבעלים אינו הולך לשפץ אלא למכור את הרכב כפי שהוא?

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם
תודה - אז אם אני מבין נכון, כוונתכם היא שהבעלים אינו הולך לשפץ אלא למכור את הרכב כפי שהוא?

 

שלום

בעל הלארק הפתוחה

מעונין למכור אותו

בכלמצב לפני או אחרי שפוץ

פורסם

בעל הדייטונה מתכוון לשפץ אותו שוחחתי עימו בטלפון,אכן צפויה עבודה רבה לשיקום הרכב,היא תעשה באהבה והרכב ייסע בכבישיי ארצנו אחרי שישופץ.

עופר בן צבי

פורסם

יפה! במידה ולא אמרת לו כבר, אני ממליץ לו להצטרף למועדון סטודבייקר ולפורום - שם נמצאים הידענים אם האנגלית שלו מאובקת אשמח לעזור במידה ויש לו שאלות טכניות וכו'.

 

http://www.studebakerdriversclub.com/index.asp

http://forum.studebakerdriversclub.com/

 

במיוחד השרשור הזה:

 

http://forum.studebakerdriversclub.com/showthread.php?82496-1964-Daytona-Convertible-Registry

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם
יפה! במידה ולא אמרת לו כבר, אני ממליץ לו להצטרף למועדון סטודבייקר ולפורום - שם נמצאים הידענים אם האנגלית שלו מאובקת אשמח לעזור במידה ויש לו שאלות טכניות וכו'.

 

http://www.studebakerdriversclub.com/index.asp

http://forum.studebakerdriversclub.com/

 

במיוחד השרשור הזה:

 

http://forum.studebakerdriversclub.com/showthread.php?82496-1964-Daytona-Convertible-Registry

 

שלחתי לו את הפורום של סטודבקר שבו גם אני חבר,כמו גם מקורות לחלקים במידה ויצטרך,מתכוון להניע את המנוע ואז יעריך את מצבו .

עופר בן צבי

פורסם
שלחתי לו את הפורום של סטודבקר שבו גם אני חבר,כמו גם מקורות לחלקים במידה ויצטרך,מתכוון להניע את המנוע ואז יעריך את מצבו .

 

שלום חברים

יןם חמישי הגיע

נסענו ראינו תמונות בהמשך

פורסם

חמישי בבוקר עליה לירושלים ירידה לכוון יריחו נוף מרהיב.

עצירת חובה במוסך של דני בכפר אדומים הפסקת קפה וממשיכים לאתר התבילה בקסר אל יהוד

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...