Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

 

בעוד מספר ימים אני מקבל את הפולו TSI שלי סוף סוף...

עכשיו ככה, הצמיגים שמגיעים עם האוטו פשוט מגוחכים (מבחינת הדקות שלהם).

אני גם מתכנן לשים ג'אנטים חדשים, ואני די בטוח שהם ידרשו צמיגים יותר עבים (נכון?)

יש פה למישהו ניסיון עם הרכבת צמיגים יותר עבים לפולו (אולי אפילו תמונות, מחירים וכו..)

כמובן שאני גם יעריך אינפורמציה על ג'אנטים וכדומה...

 

תודה !

פורסם

אולי ניסחתי לא נכון, התכוונתי צמיגים רחבים יותר.

ימין = דק

שמאל = רחב

 

הצמיגים שמגיעים עם הפולו דקים בצורה מצחיקה.. השאלה אם אפשר להתקין צמיגים יותר רחבים בלי שיבלטו החוצה מהשלדה

 

INTENSE_TT_G8_GT_Tires_800.jpg

פורסם

קח בחשבון-

*שינוי מידת הצמיג אינה חוקית במידה ולא אישרת זאת ברישיון הרכב.

*השינוי יכול לגרום לזיוף בלוח המכוונים (סל"ד, מהירות).

*השינוי כנראה יגרום לצריכת דלק מוגברת.

פורסם
קח בחשבון-

*שינוי מידת הצמיג אינה חוקית במידה ולא אישרת זאת ברישיון הרכב.

*השינוי יכול לגרום לזיוף בלוח המכוונים (סל"ד, מהירות).

*השינוי כנראה יגרום לצריכת דלק מוגברת.

 

 

אתה בטוח שאני צריך אישור על *כל* שינוי גודל של צמיג?

לגבי צריכת הדלק אני מבין כל עוד הצמיג שוקל יותר, אבל לגבי לוח המכוונים? למה שזה ישנה משהו (הצמיג נשאר באותו קוטר, רק רחב יותר)??

פורסם

למה אתה חושב שהצמיגים שלך דורשים שינוי בכלל?

 

בקשר לג'אנטים - אין הרבה מגוון לגודל 15 אבל אתה יכול להחליף רק את הגלגל ולהישאר עם הצמיגים הנוכחים שלך

פורסם

שאלה מוזרה + תשובות מוזרות

 

פשוט מאוד - תבדוק במכון טסטים מה המידות שאתה יכול לנעול על הרכב הספציפי שלך,

 

הם יבדקו בעזרת תוכנה וידפיסו לך על דף את המידות שאתה יכול לנעול,

 

לאחר שתקנה את הג'אנטים החדשים במידה המקסימלית לדוגמה תילך למכון טסטים שישנה לך בעלות של נראה לי 20 או 40 שקל הוא משנה לך ברישיון רכב את המידה של הגלגלים שאם יעצור אותך שוטר או אני יודע מה יהיה לך מה להראות לו

פורסם

אל תבזבז את זמנך בברור מידות לרכבך, פשוט לא קיים ה"אוטודאטה" לשנתון 2011.

מידות חליפיות תוכל לברר במח' הטכנית של "צמפיון"(עלות של 75 ש"ח).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...