Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה?! על מה ולמה הגעתם למסקנה שאוברול לריכבך כזה יקר ולא מישתלם? במיקרה אתמול הפניתי מישהו בעל גולף 1.4 שנת 94 למוסכניק שלי שיעשה לו אוברול שלם עם חלקים כולל עבודה והכל ב-3500 ש"ח (הוא עדיין חושב על זה ואמור להחזיר תשובה) והבן אדם כמוך חשב להחליף מנוע כי זה יותר משתלם וככה אמרו לו. אני אישית ממליץ תמיד כל עוד הבלוק עצמו לא פגוע לעשות אוברול. גם אתה יודע שמה שיש לך שם יהיה חדש לחלוטין ויחזיק אותך שנים בראש שקט.

:)
פורסם

לדעתי לרכב כזה אין כדאיות לעשות אוברול, אלא אם מדובר ברכב שמור מעין כמוהו, ויש כוונה

להחזיק אותו לעוד הרבה שנים.

לגבי הבדיקה של המנוע, אחרי ההרכבה, אחרי איזה חודש נסיעה, מומלץ לעשות בדיקה של המנוע.

אפשרי במוסך או במכון בדיקה, שם מבקשים לעשות רק בדיקת מנוע, ולא בדיקה כוללת.

לדעתי אם לאבא שלך יש חבר עם מוסך, והוא ירכיב לך אותו, הוא גם יוכל לעשות את הבדיקה.

פורסם
מה?! על מה ולמה הגעתם למסקנה שאוברול לריכבך כזה יקר ולא מישתלם? במיקרה אתמול הפניתי מישהו בעל גולף 1.4 שנת 94 למוסכניק שלי שיעשה לו אוברול שלם עם חלקים כולל עבודה והכל ב-3500 ש"ח (הוא עדיין חושב על זה ואמור להחזיר תשובה) והבן אדם כמוך חשב להחליף מנוע כי זה יותר משתלם וככה אמרו לו.

 

כמה אתה חושב שגולף שנת 92 מנוע 1.3 יד 6 שווה ? :)

פורסם

אז ענית לעצמך על השאלה

:)

עדיף לי לשלם 1500 ש"ח על המנוע (הרכבה בחינם) מאשר לשלם 3500 ש"ח או יותר על אובראול.

שאר הדברים אני אשלם עליהם בכל מקרה (כמו שמן ופילטרים ולא יודע מה), אולי ההפרש היחיד יהיה שאני צריך לשלם על שינוי מספר מנוע ברישיון הרכב (מה שלא צריך באובראול).

 

פורסם
מה?! על מה ולמה הגעתם למסקנה שאוברול לריכבך כזה יקר ולא מישתלם? במיקרה אתמול הפניתי מישהו בעל גולף 1.4 שנת 94 למוסכניק שלי שיעשה לו אוברול שלם עם חלקים כולל עבודה והכל ב-3500 ש"ח (הוא עדיין חושב על זה ואמור להחזיר תשובה) והבן אדם כמוך חשב להחליף מנוע כי זה יותר משתלם וככה אמרו לו. אני אישית ממליץ תמיד כל עוד הבלוק עצמו לא פגוע לעשות אוברול. גם אתה יודע שמה שיש לך שם יהיה חדש לחלוטין ויחזיק אותך שנים בראש שקט.

 

אין אפשרות לבצע אוברול שלם כולל חלקים ועבודה ופירוק והרכבה של המנוע במחיר כזה.

פורסם
אין אפשרות לבצע אוברול שלם כולל חלקים ועבודה ופירוק והרכבה של המנוע במחיר כזה.

זאת עובדה חיה ידידי....אני לא ייזרוק את המיספרים האלה סתם באויר. בדיקת המחיר והתפריט של מה נעשה בדיוק נעשה בקפידה ושום דבר לא נאמר סתם.

:)
פורסם

בלוק פגוע היתכוונתי לבלוק שהוא במצב כמו סדוק מאוד או עבר טראומה קשה שאין צ'אנס להצילו. היום למען האמת כבר מיתמודדים ומצילים באוברולים בלוקים שלא הייתי מיסתכל עליהם והכל טוב ויפה ועובד לאחר מכן כמו שעון שווייצרי. הכל תלוי בבעל המיקצוע ואני למדתי מזמן שלא לזלזל בתותחים שבהם.

:)
פורסם

אז ככה :

דגם המנוע שלי היה 2G של גולף 92 קרבורטור 1.3 ליטר 54 כ"ס

דגם המנוע החדש הוא AAV שיוצר עבור פולו בשנתונים 91-94 , קרבורטור 1.3 ליטר 54 כ"ס

 

האם יש בעיה אם אני מתקין את המנוע החדש ?

פורסם

אני לא בטוח ב 100 אחוז, אבל נראה לי שמאשרים להחליף לדגם מנוע אשר היה קיים בדגם של הרכב מאותו סוג לפי היצרן באותו הנפח.

 

כלומר, אם המנוע שברצונך להשתיל אף פעם לא ישב על גולף {לפי מה שביררתי AAV ,אף פעם לא ישב} , אז כנראה שלא יאשרו לך , או שאולי יבקשו ממך לפנות לעמדה מספר 1 כדי לאשר.

 

לפי דעתי עדיין אל תתקין לפני שתקבל תשובה ודאית .{חכה לעוד תגובות- אולי תגלה שמישהו כבר "אכל סרטים" מסוג זה.}

פורסם

זה אותו נפח (1.3 ליטר) ואותו הספק (54 כ"ס) , אבל בגלל שזה לא אותו דגם (פולו לעומת גולף) אז כאן יש מצב שתהיה בעיה ?


×
×
  • תוכן חדש...