Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוצרים נלווים לאייפון DEAL EXTREME


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר,

אחרי שקניתי 2 מטענים ב30 שח בסך הכל בDEAL EXTREME - שני אנשים כבר הספיקו להגיד לי שזה יכול "לסכן" את התוכנה.

 

המכשיר של אורנג', מישהו יודע על מה מדובר? האם להתרחק ממוצרים מזויפים שכאלו?

בסך הכל מטען לבית ועוד אחד לרכב.

פורסם

כאחד שיש לו מטען, כבל USB, כבל ווידאו ותחנת עגינה, אני אומר לך שאין עם זה שום בעיה.

המוצרים הללו בשימוש כשנה ולא נתקלתי בשום תופעה, לא באייפון ולא באייפוד.. (גם של אשתי).

רק תוודא את קיומו ושלמותו של הפיוז במטענים ואתה מסודר..

כן היו לי חששות לפני שקניתי, לכן ניסיתי את המוצרים על האייפון הקודם לפני שחיברתי לחדש..

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

אני גם הזמנתי מDEALEXTREME מטען לרכב ומטען לבית לאייפון 4 , המטען לרכב עבד יפה עד שפעם אחת שחיברתי אותו הוא הודיע לי שהוא לא נתמך חיברתי שוב ואז הוא עשה לי ריסטרט למכשיר ומאז לא ניסיתי שוב .

המטען לבית דווקא טוב ועובד עד היום .

פורסם

אני לא הייתי לוקח את הסיכון:

הנה הסיבה

 

לאחד זה יעבוד מעולה, ולאחר זה ידפוק את המכשיר - השאלה היא האם לקחת סיכון על מכשיר כל כך יקר בשביל לחסוך כמה גרושים. התשובה (שלי לפחות) היא "לא".

פורסם

אני הזמנתי מתאים USB-22OV מ DX, בשימוש הראשון של המתאם הוא הקפיץ את הפקק בבית ונשרף לחלוטין (המתאם כולל הכבל USB)

 

אם אני אמצא אותו אני אעלה תמונה כדי שתבינו את חומרת העניין.

פורסם

קניתי גם מטען לרכב לאייפון 4 עם לוגו של אפל :? ,יש ממה לחשוש?

 

להשאיר אייפון בהטענה כל הלילה, יכול לפגוע במשהו? 

משום מה הסוללה נטחנת מהר

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

אם הכבלים/מטענים לא מקוריים של אפל אז לפחות שיהיה כתוב APPLE APPROVE

 

אחרת חיי הסוללה וכו' נפגעים לאורך זמן, זה על פי מה שהוסבר לי.

פורסם

חבר'ה,

 

לאייפון, ולכול המכשירים החכמים יש בקר טעינה פנימי מתוחכם, השולט ומנטר את מתח הטעינה וזרם הטעינה לכן הסיכוי שזה ייפגע בסוללה או במכשיר הינו אפסי.

 

השנאי או המטען החיצוני, הינו רכיב פשוט בלי תחכום מיוחד אשר מספק מתח של 5 וולט עד 1 אמפר ומי שקובע האם הטעינה תתחיל או תפסיק זה האייפון. לכן אם המתח החיצוני או הזרם שמסוגל לספק הספק החיצוני אינו בתחום המתח והזרם שהאייפון תוכנן אליו אזי טעינה לא תתרחש.

 

כמובן ישנם מקרים יוצאים מהכלל כמו מתח מוצא של הספק החיצוני הינו גבוה מ-7 וולט או נמוך מ-4.3 וולט במקרים אלה לא תתרחש טעינה.

 

אני אישית תמיד בעד מוצרים מקוריים או שווה ערך למקורים ולא זבל סיני.

איזה כייף לי :)

פורסם

אתם חושבים שאם תקנו מטען בחנות כמו באג ב 150 מרשרשים לא תקבלו מוצר סיני ?!

חוצמזה, מה רע בסין, גם האייפון הוא סיני :-D.

 

אני קניתי לאייפון ב EBAY מטען לרכב ואין לי שום בעיות איתו, קניתי גם מחזיק לרכב (ב 15 שקל בערך, במקום 150 אצל הגנבים).

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

חידוד קטן:

 

האייפון אכן מצוייד בבקר טעינה חכם , הטוען טעינה מהירה של כשעתיים 80% מהסוללה, ואז עובר לטעיה איטית להשלמת מילוי הסוללה.

 

לא נכון להגיד שהוא פשוט מקבל "5V" ויאללה טוענים. האייפון הוא מכשיר חכם וכל פין במחבר שלו מיועד למשימה שונה , או כמה משימות שונות בהתאם לדרישה.

 

(העברת מידע, "הודעה" למכשיר שעכשיו מחובר מטען, וכו').

 

תקלה נפוצה עם המטענים הסיניים, בעיקר לרכב , היא שמתקבלת הודעה "אביזר זה לא נתמך" , והאייפון לא טוען ומתחרפן עד כדי ריסטרט.

למה זה קורה? על מנת להכנס למוד טעינה , מעבר ל"אדמה" (פין 16) ומתח 5V (פין 23) , האייפון צריך לקבל מתח של 2.8V בפין 25 ומתח של 2.2V בפין 27. מתחים אלו אומרים לאייפון "טען את הסוללה כוש#$*)@# שלך :-) ).

 

במכשירים הסיניים משולבים מייצבי מתח מאיכות די ירודה , וכן ויתרו על רשת נגדים שנותנת את המתחים הללו, בחלקם פשוט נתנו מתח של כ-2.5V לשני הפינים, גם 25 וגם 27.

 

מצב זה משגע את האייפון, ולא בריא לו כלל. יש לי כמה מטענים כאלה נחים פה לצידי , "לצורכי מחקר" :)

 

וטיפ לסיום: אם בעת חיבור מטען קיר/רכב לאייפון הטאצ' משתגע לו, לא מגיב או מגיב בצורה מאוד לא צפויה , הגיע הזמן להחליף מטען!

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

ארז לפי מה שאתה אומר גם דרך יו אס בי לא מומלץ להטעין? ביו אס בי יש רק 5V או שהשליטה דרך הדאטה?

אודי A4

דימה.

פורסם
חידוד קטן:

 

האייפון אכן מצוייד בבקר טעינה חכם , הטוען טעינה מהירה של כשעתיים 80% מהסוללה, ואז עובר לטעיה איטית להשלמת מילוי הסוללה.

 

לא נכון להגיד שהוא פשוט מקבל "5V" ויאללה טוענים. האייפון הוא מכשיר חכם וכל פין במחבר שלו מיועד למשימה שונה , או כמה משימות שונות בהתאם לדרישה.

 

(העברת מידע, "הודעה" למכשיר שעכשיו מחובר מטען, וכו').

 

תקלה נפוצה עם המטענים הסיניים, בעיקר לרכב , היא שמתקבלת הודעה "אביזר זה לא נתמך" , והאייפון לא טוען ומתחרפן עד כדי ריסטרט.

למה זה קורה? על מנת להכנס למוד טעינה , מעבר ל"אדמה" (פין 16) ומתח 5V (פין 23) , האייפון צריך לקבל מתח של 2.8V בפין 25 ומתח של 2.2V בפין 27. מתחים אלו אומרים לאייפון "טען את הסוללה כוש#$*)@# שלך :-) ).

 

במכשירים הסיניים משולבים מייצבי מתח מאיכות די ירודה , וכן ויתרו על רשת נגדים שנותנת את המתחים הללו, בחלקם פשוט נתנו מתח של כ-2.5V לשני הפינים, גם 25 וגם 27.

 

מצב זה משגע את האייפון, ולא בריא לו כלל. יש לי כמה מטענים כאלה נחים פה לצידי , "לצורכי מחקר" :)

 

וטיפ לסיום: אם בעת חיבור מטען קיר/רכב לאייפון הטאצ' משתגע לו, לא מגיב או מגיב בצורה מאוד לא צפויה , הגיע הזמן להחליף מטען!

 

ארז חבר יקר, כמו שאתה מכיר אותי אני כבר בניתי מטען לאייפון ולכן רשמתי את שרשמתי.

 

בקווי הדאטה +/- בתקע או בשקע ה-USB אכן קיים בהם המתח שציינת שלמעשה בעזרת מחלק מתח המורכב מ-4 או 2 נגדים קובעים סה"כ את זרם הטעינה עבור הסוללות.

דרך אגב מתח הטעינה קרי המתח בתקע של ה-30 פינים המתחבר לאייפון יכול לנוע ללא שום בעיה בין 4.3-5.5 וולט וגם המתח בקווי הדאטה יכול להיות שונה ממה שציינת.

 

אני תיכננתי מטען אוניברסלי וקבעתי מתח של 2.0 וולט בקווי הדאטה מה שהגביל את זרם הטעינה ל-435 מילי.

דרך אגב מה שכתוב באינטרנט לגבי זרם הטעינה שעשוי להגיעה ל-1 אמפר זה שטות שכולם העתיקו ממקור מסויים והריצו הלאה.

 

אני בניתי מחלק מתח מתכוונן 8) דומה לגשר ווינסטון ושיחקתי עם המתחים על קווי הדאטה (האייפון השתגע קצת) ולעולם האייפון לא צרך יותר מ-735.

גם שחיברתי את האייפון למטען המקורי המתחבר לשקע החשמל הצריכה הייתה קבועה כ-525 מילי כמעט עד 85-90 אחוז מזמן הטעינה.

 

תמונה מצורפת.

מטען לאייפון (13).jpg

המעגל מזווד 014.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

דרך USB מהמחשב אין בעיה.

אפשר לעיין כאן

 

אבל לא צריך כלום כשיש את מרק!

 

מרק, אתה מפליא אותי כל פעם מחדש. תותח! (אני רואה שאני לא היחיד שעובד עד השעות הקטנות אהה? :-) )

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

ארז, גם לך יש את הכישורים לבנות מטען כזה.

 

אני בניתי את המעגל סביב ממיר מתח DC-DC ממותג הנקרא LM2576 שהינו רכיב יחסית מיושן וזול כ-7-9 שקלים אצל סימנטוב.

את התיכנון הבסיסי ביצעתי בעזרת התוכנה של חברת National תוכנת DOS פשוטה וקלה הנקראת:

Switchers Made Simple® Ver. 3.3 October 1992

http://www.national.com/analog/power/switchers_made_simple

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...