Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש!8)

אני ניסיתי ליקנות אותו בזמנו- אבל לא היה לי כח לפרוייקט הזה (והוא בהחלט "פרוייקט", בניגוד למה שנראה בתמונות!). אני עדיין מחפש אחד כזה במצב שיגרום לי לרצות לקחת אותו! אני מאד אוהב את הדגם הזה... בזמנו היה אף אופנוע חלומותיי- אחרי סיבוב עליו כבר לא, ועדיין לא מוותר על המחשבה שיום אחד יהיה לי גם כזה!8) מה שאני יודע- יש לו מנוע רויטקס, שדומה למה שמורכב בחלק מה-BMW, לא יודע אבל אם החלקים מתאימים אחד לאחד. בהחלט קלאסיקה מודרנית לטעמי.

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
תתחדש!8)

אני ניסיתי ליקנות אותו בזמנו- אבל לא היה לי כח לפרוייקט הזה (והוא בהחלט "פרוייקט", בניגוד למה שנראה בתמונות!). אני עדיין מחפש אחד כזה במצב שיגרום לי לרצות לקחת אותו! אני מאד אוהב את הדגם הזה... בזמנו היה אף אופנוע חלומותיי- אחרי סיבוב עליו כבר לא, ועדיין לא מוותר על המחשבה שיום אחד יהיה לי גם כזה!8) מה שאני יודע- יש לו מנוע רויטקס, שדומה למה שמורכב בחלק מה-BMW, לא יודע אבל אם החלקים מתאימים אחד לאחד. בהחלט קלאסיקה מודרנית לטעמי.

התכוונת מנוע רוטקס שהוא מנוע אמין.

בסך הכול אופנוע מאוד מוצלח.

צריך להיות לי את גיליון מוטושבו הם בחנו את הכלי.

אני אחפש ואסרוק לך את הכתבה.

תתחדש

ההנאה מובטחת!!

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

תודה אבל הוא אצלי כבר חודשיים

אבל היום פרסמתי את ההודעה כי היום הבאתי אחד זהה לחלקי חילוף

ותכלס השיפוץ מתחיל מהיום שהבאתי את השני

השני שהבאתי יותר יפה הוא היה של איזה תייר שטייל בארץ

נמכר לאיזה קיבוצניק שמכר לי את הכלי

הוא יפה אבל מ 2 מצוקמקים ייצא אחד יפה.

picture italy 1874.jpg

פורסם
התכוונת מנוע רוטקס שהוא מנוע אמין.

בסך הכול אופנוע מאוד מוצלח.

צריך להיות לי את גיליון מוטושבו הם בחנו את הכלי.

אני אחפש ואסרוק לך את הכתבה.

תתחדש

ההנאה מובטחת!!

 

 

תודה אשמח לקבל סריקה של הכתבה

אני זוכר תמונות שלו בווילי בכתבה ההיא

פורסם

את ההוא של התייר גם רציתי בזמנו ליקנות- וירדתי מזה ברגע שהבנתי שהוא בלי רישיונות "בהגדרה": שוב- לא היה לי כח לפרוייקט של להרכיב משניים אחד. מה שכן- יש לך עכשיו גם אחד עם הרישיונות, וגם אחד במצב מצויין- שילוב מנצח, בהצלחה, מחכים בקוצר רוח לראות את התוצאה!8)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

באופן כללי עיתונאים אוהבים את האופנועי הדו"ש גדולים- זהו כלי התחבורה הכי נח להם! בעיקרון אני חושב שאתה מתבלבל עם ימהה סופר-טנרה, זה מה שבאמת היה לרובם- עד שעברו ל-BMW GS1100/1150!8)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

תתחדש ובהצלחה !

 

הטנרה היה מושא חלומותי הרבה זמן (ודי מזמן...), וכן - זה היה בגלל שהוא ניצח את ה DR 650 מבחן במוטו ב91 (אם אני לא טועה). בסוף התפשרתי על DR600 שנת 87 . גם לי יש איפה שהוא את הגליון הזה אם תרצה.

 

בברכה

אורן

פורסם
אם אני זוכר טוב היה לו אח קטן 50 סמ"ק

אתה זוכר נכון :-D

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

אכן היה- וברגע של טמטום לא קניתי אחד כזה יפה אבל ללא ניירות לפני כמה שנים!:-(

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אני סיימתי לשפץ אחד כזה את האמת בשוויץ, קיבלתי אותו מתנה מבוס של חבר שלא יכל להניע אותו.

שנת 89 (הכל מקורי אפילו הרפידות בלם), אחרי השיפוץ היה חסר לי פנס קדמי (אצלי היה פנס אחד ולא כפול כמו שאצלך).

ביררתי בחברה, הם צחקו עלי ולא היו מוכנים לעזור, לבסוף נשברתי והעפתי.

כל חלק שהיתי צריך, היתי אמור להמתין בין שבועיים ל3 חודשים, כי המוסכים בשוויץ פשוט לא היו מוכנים להזמין את החלקים :evil:

את הסטרטר והקרבורטור נתתי בארץ לשיפוץ.

המחלה הכי גדולה של האופנוע הזה הוא הסטרטר, אחרי ששיפצתי את הסטרטר, גילתי שהבעיה לא היתה רק בו, אלא במנגון שלו

במנוע.

חלק חדש עלה לי בסביבות ה600 שח.

יש היכן שהוא בבית את הספר המקורי. אה אצלי הוא היה עם 25 אלף ק"מ.

1.jpg

3.jpg

4.jpg

6.jpg

פורסם

אתה צודק קשה להניע את הבהמה והאמת שאני יודע את זה עוד מהעבר שהיה לחבר שלי כלי כזה

אצלי הסטארטר עובד דוקא טוב, אבל הקרבורטור נוזל כמו ברז

אני אחליף את הקרבורטור לקרבורטור של דוקאטי הוא יושב בול מקוה שיניע יותר טוב,

לך תמצא זמן להתעסקויות זה לא קל ובמיוחד אופנוע שקשה להניע לא פלא שהתיאשת, לי זה לא קורה בדרך כלל

פיתחתי עמידות בפני אופנועים בעיתיים.

פורסם

אצלי הקרבורטור גם נזל כמו ברז, אבל שיפצתי אותו בזמנו שהיתי בביקור בארץ.

בשביל להניע יש דרך עם החלונית, לבסוף סידרתי גם שיניע דרך הסטרטר, יש לי סרטון של בפייסבוק אשר הוא מונע :twisted:

אני התיאשתי בעיקר מלהביא את החלקים, בשוויץ הכל חייב להיות אורגינל ברגע שמגיעים לרישוי, ובמהלך השנים המכונאים של

הבוס של חבר שלי פשוט ניסו קומבינות, וככה ההופנוע עמד לו במשך 6 שנים, עד שהגיע אלי.

כשמכרתי את האופנוע (כשהוא במצב תקין לחלוטין ומניע, אחרי טיימינג), הקונה לא האריך נכון את הגודל של האופנוע, ובא לקחת

אותו עם לנד רובר דיפנדר, כמובן שהאופנוע לא נכנס, במאצע היום, והרחוב, הינו צריכים לפרק את האופנוע לחלקים בשביל להכניס

אותו לרכב.

×
×
  • תוכן חדש...