Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנת 2001 אבל עבר כבר עוד מעט 200 אלף

יד קודמת מליסינג לפני שנתיים

ב-20% מתחת למחירון

טסט בקרוב

שווה להיכנס לזה?

עוד לא לקחתי למוסך

פורסם

20% מעלות הרכב אני מניח זה כ 3000 אלף שקלים (מחירון יד 2 14600),יש טסט בקרוב שזה ממוצע 1K, ככה שהנחה היא כ 2000 שקלים.

 

אני הייתי מחפש רכב עם ק"מ יותר נמוך,איזה יד הרכב?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המחירון של הדגם שלו זה 16, הוא רוצה 12

הוא יד 4

 

המידע מפורום פיאט אומר שהוא לא יחזיק עוד הרבה?

כי אין שם התייחסות למנוע של פונטו ספייס (או שאני טועה?)

 

הנסועה שלי היא איזה 700 ק"מ לחודש

האוטו ב-185

פורסם

אי אפשר לדעת כמה מנוע יכול להחזיק,הוא יכול להחזיק עוד 30K ויכול עוד 5K,זה עניין של איך שמרו על הרכב,אם היו טיפולים בזמן,לא קרעו אותו (ליסינג),וגם מזל.

 

אני אישית רק בגלל הליסינג לא הייתי בודק אותו,הק"מ שלו מעל המומצע,יד סבירה,הוא מוריד לך 4 אלף,אבל יש טסט ככה שזה יצתמצם ל 3.

אין משהו מושך בזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא מומלץ, יותר מדי קילומטראז', חפש אחת במצב יותר טוב גם אם תדרש השקעה נוספת - היא תשתלם.

אין לי שום דבר נגד השכרה או ליסינג, אבל תבדוק היטב את הרכב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הרכב מטופל במוסך מורשה בלבד?

 

כי אם לא, אז צפה לכל מיני קומבינות שנעשו ברכב + המון חלפים תחליפיים זולים ועלובים + אילתורים בחשמל.

 

רכב בן 10 עם 200 אלף ק"מ, שעבר חיים קשים בתחילת חייו ויש מצב שחיים קשים בכל יתר הזמן.

 

הייתי קונה במחיר הנקוב רק אם מדובר ברכב שנראה פיקס ומטופל פיקס - פיקס זה אומר מוסך מורשה בלבד עם חלפים מקוריים בלבד.

פורסם

מעטים מכוניות ישנות שעושים טיפולים במוסך מורשה,לא חסרים מומחים גם במוסכים רגילים,אישית לאחר שעשיתי טיפול גדול במורשה,לא רואה למה לי להמשיך לעשות טיפולים במורשה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כי במורשה מטפלים בחלפים מקוריים ויש אחריות של שנה על כל טיפול.

 

מה עוד - רכבים שמטופלים רק במורשה נמכרים במהירות ומעל המחירון, בטח ובטח פונטו ספייס.

 

אני אישית לא מוכן לחשוב אפילו על רכישה של רכב שלא טופל במוסך מורשה - אלא אם מדובר במשהו כמו מוסך רון או מומחה בעל שם עולמי אחר.

 

סתם לדוגמא:

לא מזמן החלפתי גומיות לציריות. המקוריות החזיקו מעל 4 שנים ו-120 אלף ק"מ.

גומיה מקורית עולה 30 ש"ח. תחליפית 25 ש"ח.

במוסך רגיל מזמינים לך ג'אנק סיני תחליפי, ואתה תגיע לשם כמו טטלה אחרי חצי שנה-שנה להחלפה נוספת.

גם אם חסכת 50-100 ש"ח על המוסך הרגיל בהתחלה, אני אמשיך לנסוע עם הגומיות המקוריות עוד 3-4 שנים, ואתה תחזור עוד פעמיים שלוש להחליף את הג'אנק הסיני.

זו רק דוגמא אחת מיני רבות שאני יכול להביא לך - כמו תושבות מנוע, פלאגים, פילטרים וכו'.

 

נכון שתמיד יש את האופציה להביא בעצמך את החלפים - אבל אז אתה משלם עליהם מחיר מלא, בזמן שאני מקבל עליהם הנחה של 10-15% בגלל שאני מבצע גם את העבודה במוסך המורשה. כך יוצא שגם ההפרש על העבודה מתקזז לעומת החלפים.

 

לגבי אחריות לשנה - אולי החלק הכי חשוב. במוסך "אבו חאפר" לא נותנים אחריות אפילו ליום על התיקונים ורק מנסים להלביש עליך עוד תיקים. אצלי במוסך (לא יודע איך זה אצל האחרים) אני מגיע ומחליף. לשמחתי לא יצא לי לנצל את זה, אבל חבר שהחליף משאבות בלם נאלץ להחליפן שוב והן הוחלפו ללא עלות במסגרת אחריות לשנה.

×
×
  • תוכן חדש...