Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

ראיתי את פרטי המבצע בסניפי המשביר לצרכן- 67000 שקל במקום המחיר המלא - 13000 שקל הנחה...

מה אתם אומרים שווה ?

איך בהשוואה לקטנות החדשות סיטרואן c1 שנמכר במבצע ידיעות ב- 60000 שקל

אם מישהו בעל פנדה יכול לחוות דעתו על האוטו אשמח

 

אין לכתוב הודעות שלמות בגופן מודגש.

יש להשתמש בסימני פיסוק כנדרש.

פורסם

לאמא שלי יש פנדה 2006 עם 60 כ"ס ואני פשוט מת על האוטו הזה, הוא נוח מאוד ומרגיש איכותי וטוב כמו אוטו "רגיל", רק בקטן.

לעומת רכבי המיני האחרים זה רמה הרבה יותר גבוהה. תשב בפנדה באולם תצוגה ואז תשב בc1 באולם תצוגה ותבין על מה אני מדבר מייד.

אמא שלי רצתה c1 חדשה ויפה אבל ראיתי אותה באולם תצוגה וזה פשוט ירידה ענקית ברמה וויתרנו על הרעיון מהר למדיי.

 

אמנם לפנדה שלנו יש איזה 30 אלף ק"מ בקושי אבל חוץ מנזילה מהמזגן לא החלפנו אפילו את המצבר.. רק טיפול של פילטר+שמן כל שנה וזהו. גם בעלי פנדה אחרים שותפים לזה ולא רק שלנו אמינה.

 

לפי דעתי זה הקניה הכי טובה בסגמנט הזה ובכלל. לא חושב שיש אוטו יותר משתלם מזה שגם מרגיש טוב.

 

והאוטו לא מיושן. קודם כל פיאט 500 החדישה מבוססת עליו, והמנוע שודרג ממש עכשיו.

יש לו 3 כוכבי בטיחות עם 2 כריות אוויר, כמו לאלטו, ולc1 יש 4 כוכבים עם 6 כריות אוויר.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

אני חושב שקודמי "קצת" הגזים. הפנדה כבר מאוד מיושנת וגם מרגישה ככה. היא אמנם טובה יותר מאלטו (לא חוכמה) אבל שים אותה מול יונדאי i10 (שאמנם עולה 75 אלף) ותבין שזו רמה אחרת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא יודע מה אתם מזבלים את המוח על מיושן או לא מיושן, מנסים לקנות את העולם בשקל שבעים ותשע.

יש לי פנדה 2007, אני יכול לאמר לכם שזה אחד הרכבים המדליקים שהיו לי, ומי שמכיר אותי יודע את ההיסטוריה שלי.

 

רכב מאוד מרווח ביחס לעובדה שהוא אמור להיות קומפקטי (מדבר על סביבת נהג, אחורה לא מעניין אותי בשלב זה של החיים), רק דבר אחד יש לי להתלונן: המראות לא חשמליות, זה מרגיש כמו עזה, מעבר לזה אני פשוט חולה על האוטו הזה ונהנה לנסוע בו עם כל החולשה של ה60 כ"ס שיש לו.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אור, ברור שהרכב שיש לך הוא תמיד הכי טוב. אולי תספר לנו מה הניסיון שלך עם המתחרות?

שים לב שאף אחד פה לא רשם שהפנדה היא מכונית רעה, היא פשוט משווקת כבר מעל ל-5 שנים ובתחום הרכב זה הרבה זמן (הדור החדש של הקטנות עדיף מבחינה בטיחותית).

יש פה בפורום יעוץ הרבה אנשים שמגוננים על הרכב שלהם יותר מדיי (רוני קורא לזה דיסוננס). אדם שקול ידע להרגיע את ההתלהבות ש"שלי הכי טוב" וידע להעביר חוות דעת נטולת מניעים אישיים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

הרבה מדברים פה על I10, שזה אחד הרכבים היפים והמסוגננים בקטגוריה - פנימית וחיצונית (לפחות לדעתי) - אבל מתעלמים מהעובדה שהרכב פשוט עולה הרבה יותר.

 

 

גם אני רוצה I10, אבל אם יש לי רק 60-65K וגם זה דרך הלוואה, אז פשוט אי אפשר.

פורסם

לא יודע מה יש לכם מהI10 - אחד הרכבים הכי מכוערים אחרי פיאט מולטיפלה ורנו טווינגו (הישנה - החדשה יפה שזה כואב)



 

ראיתי ביד2 למכירה פיאט פנדה עם 39,000 קילומטר ועוד הדגם האוטומטי מאובזר שנת 2005 - שווה בדיקה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אלעד שלום, אני לעולם לא חושב ששלי הכי טוב, סהכ טוען שהרכב נותן תמורה מעולה לכסף.

הוא מרווח ביחס לאלטו, בשאר הרכבים לא יצא לי לשבת, וכמובן שהזכרתי שזו דעתי האישית בלבד, כל אחד יכול לחלוק על זה, ואני יכול להגיד לכם, בטיחות או לא בטיחות, כל הרכבים הקטנים האלו זה קופסאות טונה על גלגלים ואני לא הייתי רוצה בחלום הכי רע שלי להיות מעורב בתאונה זו או אחרת עם אחד הרכבים בסגמנט הזה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
הרבה מדברים פה על I10, שזה אחד הרכבים היפים והמסוגננים בקטגוריה - פנימית וחיצונית (לפחות לדעתי) - אבל מתעלמים מהעובדה שהרכב פשוט עולה הרבה יותר.

 

 

גם אני רוצה I10, אבל אם יש לי רק 60-65K וגם זה דרך הלוואה, אז פשוט אי אפשר.

 

ד"ר, אתה מוזמן לעבור על כל ההודעות שלי, בשום מקום לא רשמתי שה-I10 הכי יפה בקטגוריה (אני חושב שהרכב נראה סולידי ושבלוני מבחוץ, מבפנים המצב אומנם הרבה יותר טוב מברוב המתחרות אבל ממש לא פריצת דרך) ו/או שהמחיר שלה משתלם.

בכל מקום אני מציין שהמחיר שלה יקר מהמתחרות אך צריך לקחת בחשבון שהיונדאי מגיעה מאובזרת הרבה יותר מהמתחרות (וזה לא משנה אם האבזור מיותר או לא, אם תוסיף את כל התוספות האלה אצל המתחרות תגיע קרוב מאוד למחיר של ה-I10). עד שסוף סוף יש יבואן שלא מביא גרסא ערומה ודורש הרבה כסף על תוספות אז גם את זה אנשים יודעים לסובב כנגדו.

היונדאי אולי לא מצטיינת בשום פרמטר אבל מצד שני עושה הכל בסדר (נוחות בסדר, מרווח בסדר, ביצועים בסדר, צריכת דלק בסדר, איבזרו בסדר וכו') וזה מה שכ"כ טוב בה, אי אפשר להגיד עליה אפילו דבר אחד רע. למי שמחפש חיסכון אני ממליץ על האלטו הידנית, למי שמחפש שיקיות אני ממליץ על ה-107/C1, למי שמחפש פרקטיות ואמינות אני ממליץ על הפנדה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

הפנדה היא מכונית מאוד מאוד חביבה: העיצוב נאה ותא הנוסעים מרווח למדי, נוחות הנסיעה לא רעה ומיקום בורר ההילוכים מעולה.

מנגד אבזור הבטיחות (והאבזור בכלל) מעליב גם במחיר ה"מבצע" וכולל רק שתי כריות אוויר, מה שפוסל לדעתי את הרכב הזה על

הסף מפני המלצה בשנת 2011 (או 2010, וגם ב-2009 זה לא היה כבוד גדול...).

 

סיטרואן C1 גם זולה יותר, גם בטוחה יותר וגם מאובזרת יותר. סוזוקי אלטו מציעה בטיחות דומה ואבזור עדיף במחיר נמוך יותר,

ויונדאי i10, כפי שציינו קודמיי, עדיפה משמעותית מבחינת בטיחות, אבזור ויכולת דינמית.

 

אז עם כל הכבוד לפנדה, שהיא באמת מכונית נאה וחביבה מאוד, מדובר כבר בישישה שמתחרותיה עדיפות עליה משמעותית בכמה

מהסעיפים החשובים ביותר, בראשם בטיחות ותמורה למחיר, אפילו ב-67,000 שקל. ועוד לא אמרנו מילה על כך שמחליפתה

צפויה בתוך כשנה מהיום.

פורסם

לא הבנת אותי כלל. לא דיברתי עליך, דיברתי עלי.

 

בעיני ה-I10 היא רכב יפה. לדעתי גם הכי יפה בקטגוריה...

 

היא נופלת בשני סעיפים אצלי:

1. צריכת דלק שלפי מיטב הבנתי גרועה משל המתחרות (תקן אותי אם אני טועה).

2. מחיר גבוה.

 

 

נ.ב:

נראה לי שיש לנו חבר משותף, סרג' קרול. (אם זיהיתי אותך נכון).

×
×
  • תוכן חדש...