Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] - סובארו XV הגיעה לישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשרושמים החל מ140K לגרסה האוט',זה אומר שהגרסה הידנית תעלה יותר? מה לא מסתדר לי פה?

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא הבנתי משהו...

יש לה את אותו מבנה כמו של ה- B3 (מלבד בגובה שגדל ב- 4 סנטימטרים שלמים!), אותו מנוע ואותה צורה.

 

למה מייצרים את הרכב הזה? :roll:

 

הבנת הנקרא זה אכן דבר בעייתי ומורכב. :roll:

 

מתוך הכתבה:

"קרוסאובר המבוסס על הפלטפורמה של הסובארו B3 הנוכחית.

ל-XV, שהוצגה לראשונה בתערוכת ג'נבה האחרונה,

הנעה כפולה קבועה לכל ארבעת הגלגלים (עם אופציה לדיפרנציאל מוגבל החלקה)

ומערכת מתלים משודרגת המשפרת את מרווח הגחון, המאפשרים ל-XV

להציג יכולת עבירות טובה בשבילים לא סלולים ועל כבישים מושלגים."

 

וחוץ מזה היא גבוהה יותר ב-4 ס"מ מה-B3.

פורסם

ראיתי את המכונית הזו לפני מספר ימים בצומת הכפר הירוק ורק כשהתקרבתי ראיתי שמדובר בעצם בסובארו. עכשיו ובהחלט בעזרתכם אני גם יודע איזו סובארו ראיתי. ומדובר באוטו מאוד מרשים בעיצובו. הסובארו היפה ביותר זה שנים.

פורסם

אחד הרכבים אשר מחירם בארץ הקודש זהה לזה שבאירופה:

 

http://www.subaru.de/fileadmin/downloads/modelle/imprezaxv/imprezaxv-spec-19.pdf

 

XV 2.0D + תיבה אוטומטית + צבע מטלי + אחריות ל-160 K קמ = 27500 + 1400 + 390 + 540 = כמעט 30 K אירו = נכון להיום בדיוק 140 K ש"ח.

 

מיותר לציין כי:

 

1) אם וכאשר האירו יעלה הרכב יהיה כאן אפילו זול יותר מאשר בגרמניה.

 

2) הסכום של 30 K אירו מתקרב למחירו ההתחלתי של A5 ספורטבק :shock:, ול-318i ניתן בסכום זה אפילו להוסיף קצת איבזור, ואת מיני קנטרימן (זה שעולה כאן 240 K ש"ח) ניתן עוד לאבזר עד השיניים.

 

 

מעניין גם לראות עד כמה גרסת הליסינג של אימפרזה (1.5 ליטר) זולה יותר בגרמניה (הפרש של 10.000 אירו מול XV) כאשר בארץ ההפרש הוא כ-20.000 K ש"ח בלבד (מישהו אמר סיבסוד צולב?). בקיצור, לפעמים כדאי לבדוק את דגמי הנישה.

 

לגבי עיצוב - אני מאוד אוהב את הגימור הפלסטיקי המונע את רוב הנזקים מהדלתות הנפתחות ושפשופי החניות מכל הכוונים.

פורסם

היא דווקא נראית לא רע. מאובזרת, שוברת שגרה, ותג המחיר נוח (יחד עם גיר רגיל שהוא תוספת מבורכת).

הבעיה היחידה היא 4 כוכבי בטיחות ביורו-N-קאפ, וזה מביך במונחים של היום.

פורסם
היא דווקא נראית לא רע. מאובזרת, שוברת שגרה, ותג המחיר נוח (יחד עם גיר רגיל שהוא תוספת מבורכת).

הבעיה היחידה היא 4 כוכבי בטיחות ביורו-N-קאפ, וזה מביך במונחים של היום.

 

ב- ANCAP היא קיבלה 5 כוכבים.

 

כרגיל, גרסת הדיזל - היותר חזקה ( עם אותו הספק ו-35 קג"מ), אלינו לא תגיע :roll:

פורסם

"מערכת מתלים משודרגת המשפרת את מרווח הגחון, המאפשרים ל-XV להציג יכולת עבירות טובה בשבילים לא סלולים ועל כבישים מושלגים."

 

קשקוש מקושקש. מירווח הגחון זהה לזה שבאימפרזה הצ'בק הרגילה (B3 בארץ).

להבדל הכולל בגובה של 4 ס"מ אחראיות קשתות הגג - והן בלבד

פורסם

החלק המשעשע הוא שבלי לנקוב בשמות אבל נוהג על סאנגיונג "מכוערת"

חושב שה B3 מכוערת! 8)

 

נסתרות הן דרכי האלוהים.

 

לדעתי (האישית) רכב נאה.

אני אהבתי.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
קשקוש מקושקש

בכל המקומות מספרים על מרווח גחון של 18.5 ס"מ, מול 15.5 ס"מ בדגם הרגיל.

 

בלי תוספת למרווח הגחון, הרכב מיותר- הוא זהה לחלוטין לאימפרזה הרגילה.

עם תוספת למרווח הגחון, זה רכב מעניין.

dirty old man

need love too

פורסם
בכל המקומות מספרים על מרווח גחון של 18.5 ס"מ, מול 15.5 ס"מ בדגם הרגיל.

 

אני לא יודע באיזה "מקומות" אתה בוחר להסתובב, אבל תראה מה אומר היצרן:

http://www.subaru-global.com/11impreza_dimensions_xv.html

 

וגם קמצוץ הגיון בריא לא היה מזיק; אם הגובה הכולל צמח ב-4 ס"מ, מתוכם 3 תופס מירווח הגחון המוגדל, הייתכן שקשתות הגג הבולטות הן בגובה סנטימטר בודד?

פורסם

בקיצור, B3 עם כנפונים וגגון! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אותו קונספט של הסוזוקי SX4 \ פיאט סדיצ'י.

הקטגורייה הזאת עונה לשם Mini SUV.

suzukisx4sideon.jpg

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אני לא יודע באיזה "מקומות" אתה בוחר להסתובב

 

וגם קמצוץ הגיון בריא לא היה מזיק

 

בדרך כלל אני מסתובב במקומות המקובלים, שכנראה והם יודעים יותר מהיצרן...

http://motocar.ifeel.co.il//article/13113.aspx

 

וכמו שאתה רואה בציור של היצרן, הקשתות מותקנות בשולי הגג, בחלק הנמוך, ולא נמנע שתוספת הגובה שלהן הוא מזערי.

dirty old man

need love too

פורסם
החלק המשעשע הוא שבלי לנקוב בשמות אבל נוהג על סאנגיונג "מכוערת"

חושב שה B3 מכוערת! 8)

נסתרות הן דרכי האלוהים..

 

תראה, על טעם ועל יופי... אבל אפילו בזמן שיופי הוא עניין סובייקטיבי אני חושב שאפשר די בקלות להגיד שהעיצובים (השנויים במחלוקת) של המוסו והאקטיון הם ייחודיים ומיוחדים בעוד שניתן גם ללא בעיה להסכים על זה שעיצוב ה B3 בנאלי, משעמם וחסר כל השראה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...