Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] - סובארו XV הגיעה לישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יפנאוטו, יבואנית סובארו לישראל, מתחילה בשיווקה של הסובארו XV - מכונית קרוס-אובר המבוססת על הפלטפורמה המוכרת של

הסובארו B3.

 

פרטים נוספים בקישור - סובארו XV הגיעה לישראל.

 

XV-1.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פורסטר לעניים.

לא מבין איך ביססו רכב נוסף על העיצוב המזוויעה של הB3.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

עידן, היית עדין :wink:.

 

נראית כמו אימפרזה(B3) מייד אין צ'יינה. זוועה.

 

אפשר לפחות להתנחם בעובדה שאימפרזה חדשה תוצג כבר בשנה הקרובה, כך שלא יהיה ליפנאוטו יותר מדי זמן להעלות את היצורים האלו לכביש.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אולי אני בעמדת מיעוט כאן אבל אני דווקא חושב שהרכב נראה ממש טוב,

למרות שאין בו שום חידוש ושום שימוש כמעט.

חוץ מזה, כל דגם חדש בארצנו נטולת המוטוריקה הוא מבורך.

חוץ מזה מס' 2, כל דגם חדש גורם לתחרות בסגמנט, ותחרות מולידה הורדת מחירים.

פורסם

אוי, כמה שהכיעור הזה מזכיר לי איזה רובר נשכחת.

שתי מכוניות מכוערות שזכו לאותו טיפול שיצר כלי רכב מיותר!

 

 

rover_streetwise_3p_av1_gd.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אולי אני בעמדת מיעוט כאן אבל אני דווקא חושב שהרכב נראה ממש טוב,

למרות שאין בו שום חידוש ושום שימוש כמעט.

חוץ מזה, כל דגם חדש בארצנו נטולת המוטוריקה הוא מבורך.

חוץ מזה מס' 2, כל דגם חדש גורם לתחרות בסגמנט, ותחרות מולידה הורדת מחירים.

 

+1

חמש

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
הרובר לעומת זאת... להקיא.

 

ששש, אל תצעק, בר חרמן לאללה על האוטו הזה! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אוי, כמה שהכיעור הזה מזכיר לי איזה רובר נשכחת.

שתי מכוניות מכוערות שזכו לאותו טיפול שיצר כלי רכב מיותר!

 

לטעמי היא נראית לא רע בכלל.

הרובר לעומת זאת... להקיא.

 

אני חובב רוברים מושבע!

 

אבל אני חייב להודות שזאת ספציפית גורמת לי לאבד את ארוחת הצהריים.

פורסם

תגידו, מה נסגר איתכם?

מביאים לכם מבחר מצומצם של דגמים - אתם מתלוננים. מנסים להרחיב לכם את ההיצע - אתם גם מתלוננים.

 

למי אכפת איך זה נראה? טעם בעיצוב זה עניין אינדיבידואלי. במקום לברך על כך שהיבואן מראה יוזמה ומביא

לארץ דגמים קצת לא שגרתיים, אתם ישר יוצאים למתקפה.

 

עם ישראל נהיה מאד ציני בשנים האחרונות... כואב לראות את זה.

פורסם

אתה צודק.

 

איזה כיף, כל הכבוד לסובארו, היפהיפ -הוריי.

כיפק היי וח"ח ליבואן המבורך על הגעתה לארץ הקודש של תפארת תוצרת ארץ השמש העולה!

דומו אריגטו מיסטר רובוטו.

דרך אגב, רכב מכוער! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא הבנתי משהו...

יש לה את אותו מבנה כמו של ה- B3 (מלבד בגובה שגדל ב- 4 סנטימטרים שלמים!), אותו מנוע ואותה צורה.

 

למה מייצרים את הרכב הזה? :roll:


×
×
  • תוכן חדש...