Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה דעתכם על רכבים אלה, האם כדאי , מה ירידת הערך השנתית לרכב אמריקאי ?

 

למה בארץ המחירים צונחים כל שנה ברכבים אמריקאים?

 

מהאמינות רכבים אלה, לדוגמא : שברולט , ביואיק ,קדילאק, וכו..

פורסם

המחירים צונחים כי לרכבים האלו אין שוק, מה לעשות ישראלים זה עם של יפניות 1600 אוטומט ככה שמבחינת שוק ושמירת ערך שלא יהיו לך ציפיות.

 

בגדול רכב אמריקאי זה פינוק - מנוע חזק, מושבים נוחים מאוד, שיכוך מהמורות ספינתי ומתלים רכים, נסיעה נינוחה ושקטה, המון פינוקים קטנים כמו בקרת שיוט, חיישני אורות וגשם, מושבים מתכווננים חשמלית, חימום במושבים בדגמים מפוארים ועוד. מצד שני יש גם את החסרונות - צריכת דלק גבוהה יחסית (בעיקר בנסיעות עירוניות), מנועים\גירים יחסית מיושנים (אם כי דיי אמינים) בהשוואה לרכבים אירופאים\יפניים מקבילים, יש כאלה שיאמרו שהבטיחות לוקה בחסר (מ"ס כריות אויר, בקרת יציבות, בקרת משיכה ועוד) ושהיציבות לא משהו (פניות מהירות וכאלה).

 

מבחינת אמינות, יש המון סיפורי בלהות על אנשים שנכנסו לצרות עם אמריקאיות והוציאו עליהן המון כסף. לדעתי מדובר בעיקר ברכבים שטופלו ללא ידע נדרש. כעיקרון אני מכיר לא מעט אנשים שמחזיקים אמריקאיות של קונצרן GM (אימפלות, מאליבו, לה קרוס) ולא שמעתי מילה אחת רעה מאף אחד לגבי הוצאות מיוחדות. יש מחלה ידועה של מסרק\תיבת הגה שיכול ללכת אחרי 100K או משהו כזה אבל כמובן לא בהכרח. יש גם יתרון לא קטן בקטע של חלפים שניתן להשיג דיי בקלות מ ebay וכמו כן הביטוחים זולים יחסית אבל הטסט לא.

 

לדעתי אם אתה מכיר מישהו שמחזיק אמריקאית, תנסה אולי להגיע למצב שאתה עושה סיבוב או אפילו עולה לנסיעה בשביל ההרגשה. אם הקטע מדבר אליך לא חושב שתצטער...

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

×
×
  • תוכן חדש...