Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם תכלו לאשרר לי שזה רכב טוב למרות שהבנתי שזאת הגירסא הכביכול פחות מאובזרת של הפיאט פונטו ספייס. אבל זה שאני קונה ממנו איבזר אותה...

 

האם מבחינת ביצועים, צריכת דלק וכו' היא לא נופלת משאר אחיותה מאותה הסדרה?

 

אני יודע שהיא 60 כ"ס, 1300 סמ"ק. כמובן שיש כמה דגמים עם 80 כ"ס, אבל נראה לי ש-60 יספיק לי...

 

הרכב שנת 2002...

פורסם

מה זה איבזר אותה?

 

זאת גירסה מופשטת מכל אבזור - בשנתון שלך כמדומני אין אפילו שעון חום שזה המינימום.

 

 

60 כ"ס זה מספיק בהחלט לי יש אחת כזו רק 2006 ואני נהנה מכל רגע. בשנתון שלי גם בדגם הנחות ביותר (כמו שאתה רוצה לקנות)

יש פגושים בצבע הרכב ושעון חום.

פורסם
מה זה איבזר אותה?

 

זאת גירסה מופשטת מכל אבזור - בשנתון שלך כמדומני אין אפילו שעון חום שזה המינימום.

 

 

60 כ"ס זה מספיק בהחלט לי יש אחת כזו רק 2006 ואני נהנה מכל רגע. בשנתון שלי גם בדגם הנחות ביותר (כמו שאתה רוצה לקנות)

יש פגושים בצבע הרכב ושעון חום.

 

 

מה אתה אומר??? בכלל אין שעון חום????

אני מקווה שלפחות יש נורית אזהרה כשהמנוע מתחמם...(?!)

 

סתם שאלה, יש אפשרות לשים ברכב שעון חום חיצוני ולחבר את זה איכשהו עם טרמוסטט למנוע?

כמו שעושים עם מד טורים??

פורסם

YOUNG היא אכן רמת האבזור הבסיסית ביותר של הספייס והיא שווקה ללא שעון חום או שעון סל"ד. רוב הרכבים נמכרו לחברות השכרה או ליסינג.

אותו מנוע שווק גם ברמת אבזור SX (או Fun), שכללה גם שעון חום וגם שעון סל"ד והיא מומלצת יותר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...