Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"The President of the United States may be the highest target for assassination in the world – hence Cadillac One, his custom, leather-lined tank – but there's no shortage of people in the Middle East who'd bite that the opportunity to take a shot at the Prime Minister of Israel. (The recently commemorated assassination of late Prime Minister Yitzhak Rabin is evidence enough.) It comes as no surprise that the Shin-Bet – Israel's national domestic preventative security force – has ordered a new armored limousine to transport the country's head of government."

 

המשך כתבה:

 

http://www.autoblog.com/2010/10/30/report-israeli-orders-million-dollar-armored-audi-a8/

:lol:

1.jpg

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ומה הקשר של התגובה שלך לנושא? :roll:

 

לפחות זה הוזמן רק לראש הממשלה ולא לכל חברי הכנסת.

אבל הכותב צודק, בהחלט ראש ממשלת ישראל הוא ייעד מבוקש ולכן צריך להשקיע משאבים כדי להגן עליו.

אם הרכב מבחינת ההגנה שהוא מספק אכן שווה את הכסף הרב ששולם עליו, אז הרכישה לדעתי מוצדקת.

פורסם

זה גם עניין של תדמית.

ראש ממשלה צריך להתנייד ברכב מכובד.

 

האודי היא אולי לא בחירה אינסטינקטיבית אבל יש בזה המון היגיון.

 

אי אפשר לתת לו קאדילק כי זה ייראה כאילו שהוא מנסה לחקות את ארה"ב או שהוא שפוט של ארה"ב (לא אמרתי שהוא לא).

 

וולוו הוא רכב טוב אבל לא ממש מרשים ובארץ יש לו תדמית "לא משהו".

 

אז האפשרות הבאה היא הגרמנים.

אבל מה? יש לנו היסטוריה עם הגרמנים.

BMW עשו מנועים למטוסים של הנאצים.

מרצדס היה להיטלר, ומשם ועד מישהו שיעיר על הנושא יש מרחק ממש קטן.

 

אז איזה רכב טוב נשאר?

חברת אודי לא הייתה קיימת ממש בתקופת הנאצים.

זה רכב טוב, סולידי וגם יש לו מערכות מיגון לא רעות בכלל.

 

הדעה האישית שלי לגבי נתניהו היא לא ממש רלוונטית, אבל אני מעדיף את ראש הממשלה שלי ברכב מכובד.

פורסם

זה אותו דגם פחות או יותר כמו ה ה A6 , מכונית נעימה לנסיעה ומהירה במיוחד, היא לא עולה כל כך יקר , רק התוספות והמיגון עולים יותר מהמכונית דלתות חסינות כדורים , צמיגים מוגנים מירי , חמצן במקרה והמכונית סגורה וכו

 

אני זוכר שמשכתי הילוך ראשון ל 75 קמ"ש בלי מאמץ

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם
למה שלא יסע בלקסוס המפוארות ? לא פחות מרשימות מאאודי.

 

השאלה הם לקסוס מייצרות מכוניות ממוגנות? ואם כן, אז האם הן ברמה של האאודי מבחינת מיגון...

פורסם

יקנו 4 חתיכות.

2 לשיירת ראש הממשלה. תמיד נושאים 2 כדי שלא ידעו באיזה רכב הוא נוסע.

יו"ר אופוזיציה זכאי לרכב זהה של ראה"מ. אחד תמיד חילופי.

אם אני זוכר נכון, היום ביבי נוסע באותם קאדילקים אפורות שנקנו בתקופת הקדנציה הקודמת שלו ושמשו גם את ברק, שרון ואולמרט.

תקופה מכובדת ולא מבוטלת.

פורסם

יש גם לאנד קרוזרים גדולים שהגיע מארצות הברית (הדגם שקדם ל-V8 ובכלל לא שווק בארץ בצורה סדירה) ויש גם לימוזינות וולבו S80 עתיקות למדי והרבה פעמים גם שברולט סוואנה מפוארת אבל אין לי מושג אם ממוגנת.

פורסם

מזכיר לי את השרשור הזה.

 

יקנו 4 חתיכות.

 

בכתבה בעיתון דיברו (אאל"ט) על 3 חתיכות.

אחת לרוה"מ, אחת להסוואה ואחת נוספת לאחמ"ים זרים.

פורסם

אכן, עד היום השיירה מכילה קאדילקים.

טוב, צריך מדי פעם להחליף רכבים, ומכל הוצאות הממשלה/שלטון

זאת נראית כבלתי נמנעת.

 

אין הגיון בהתקנה של מיגון לפאביה,

מראש צריך בסיס טוב להתקנות כאלה (אוטו מרווח ומנוע חזק)

ובכל מקרה המיגון הרבה יותר יקר מהאוטו מקורי. שום קשר ליוקרה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
הרכב שווה מליון דולר, לא מליון ש"ח.

http://www.mako.co.il/news-military/politics/Article-fb79e603551fb21004.htm

 

 

רותם.

 

מה שלא אהבתי בכתבה הזאת זה את ההדגשה המטומטמת שהרכבים נרכשים "על חשבון משלם המסים"

אני לא חושב שיש מדינה בעולם שבה רה"מ צריך לממן את הרכב הממוגן שלו מכיסו הפרטי.

 

אני דווקא בעד הרכישות האלה,רה"מ צריך לסוע ברכב מכובד וממוגן כמו שצריך. אחרי הכל הוא רה"מ.

V5

פורסם

זה כי כמעט כל העיתונות הישראלית הפכה לסוג של טרול.

אין שום אתר או עיתון שרוצה להעביר את האמת כמו שהיא, אלא רק רוצים לגרום לאנשים להתלהם.

 

לי באופן אישי נמאס מהשטויות האלו.

בגלל זה אני לא נכנס לאתרים כמו MAKO ונמנע כמה שאפשר מלקרוא YNET או WALLA ועוד אתרים דומים.


×
×
  • תוכן חדש...