Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

כרגע אני בעל פורד פוקוס 2004 שעברה כבר 150K והגיע זמנה להיות מוחלפת באוטו חדש.

בגדול אני נוסע כ 25000 ק"מ בשנה (5-6 פעמים בשבוע, אשקלון - רחובות, 90 ק"מ ביום), כאשר הנסיעה היא 70% בינעורונית ו 30% עירונית. כרגע הפוקוס עומדת של ביצועי דלק של 12-12.5 ק"מ/ליטר בשימוש יחסית בינוני (לא רגוע ולא אגרסיבי).

 

הדרישות מהרכב הן:

1. זריז ונראה צעיר/ספורטיבי

2. יותר חסכוני בדלק מאשר הפוקוס (שיתן תפוקה של 15 ק"מ/ליטר בשימוש כמו עכשיו), מה אתם אומרים?כדאי לחשוב על דיזל?

3. מתאים ונוח לאנשים גבוהים (1.9 מטר)

4. לא חובה, אבל אם מאובזר בפיצ'רים נחמדים זה יהיה תוספת טובה.

5. לא צריך להתאים למשפחה, נוסעים מקסימום אני + 1.

6. תיבת הילוכים DSG/אוטומטית/רובוטית

 

אני לא ממהר לקנות רכב, כרגע יש אחד, אני קונה במבצעים של "חבר" או "הוט" (נותנים שם בדר"כ כ 10K הנחה לכן אפשר להתייחס לרכבים שהמחיר הרגיל שלהם עד 130K), לכן אני מחכה עד שהרכב שאהבתי יהיה במבצע.

 

אשמח לקבל המלצות לרכבים שכדאי לעשות נסיעת מבחן עליהם.

 

 

תודה מראש ושבת שלום.

פורסם

גש לעשות נסיעת מבחן על הפיאט בארבו 120 כ"ס ומעל 20 קג"מ מומנט! ב1750 סל"ד. זריז מאוד { פחות מ10 שניות למאה} גם מהיר מאוד . גיר רובוטי שאפשר לחיות איתו עם שישה הילוכים . 100 קמ"ש הרכב משייט באיזור ה2200 סל"ד מה שיאפשר את הצריכת דלק שאתה מעוניין בה בכבישים בין עירוניים. אחיזת הכביש טובה { פחות טובה עם צמיגי ה195 שלטעמי פשוט קטנים מדי על המנוע} בכל מקרה חבילה מצויינת יחסית למחיר . הצטיידתי באחת כזאת כרכב "העבודה שלי " ואחרי 6000 ק"מ בחודש וקצת אני לא מפסיק לחייך. העיצוב מאוד מענייך ומיוחד לטעמי ועם משלבים זאת יחד לעובדה שעדין אין הרבה מכוניות כאלו על הכבישים זאת בהחלט יכולה ליהיות אופציה ראויה ...

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם
גש לעשות נסיעת מבחן על הפיאט בארבו 120 כ"ס ומעל 20 קג"מ מומנט! ב1750 סל"ד. זריז מאוד { פחות מ10 שניות למאה} גם מהיר מאוד . גיר רובוטי שאפשר לחיות איתו עם שישה הילוכים . 100 קמ"ש הרכב משייט באיזור ה2200 סל"ד מה שיאפשר את הצריכת דלק שאתה מעוניין בה בכבישים בין עירוניים. אחיזת הכביש טובה { פחות טובה עם צמיגי ה195 שלטעמי פשוט קטנים מדי על המנוע} בכל מקרה חבילה מצויינת יחסית למחיר . הצטיידתי באחת כזאת כרכב "העבודה שלי " ואחרי 6000 ק"מ בחודש וקצת אני לא מפסיק לחייך. העיצוב מאוד מענייך ומיוחד לטעמי ועם משלבים זאת יחד לעובדה שעדין אין הרבה מכוניות כאלו על הכבישים זאת בהחלט יכולה ליהיות אופציה ראויה ...

 

תודה רבה על ההצעה, נבדוק אותה.

למרות שלדעתי הסיכוי שיהיה עליה מבצע ב"חבר" או "הוט" הוא כלוש מאוד, כי אינני זוכר מתי פיאט הופיע במבצעים אצלהם, אבל נשאיר את זה כאופציה.

פורסם
אני לא ממהר לקנות רכב, כרגע יש אחד, אני קונה במבצעים של "חבר" או "הוט" (נותנים שם בדר"כ כ 10K הנחה לכן אפשר להתייחס לרכבים שהמחיר הרגיל שלהם עד 130K), לכן אני מחכה עד שהרכב שאהבתי יהיה במבצע.

 

סיאט לאון TSI 1.2 או TSI 1.4 ?

 

גם TSI 1.4 עם DSG יעמוד בדרישות צריכת הדלק (מנסיון, 100 קמ"ש ב 2000 סל"ד, אמנם ברכב אחר על אותה פלטפורמה).

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם
סיאט לאון TSI 1.2 או TSI 1.4 ?

 

 

בהחלט אחת האופציות העומדות על הפרק נכון לעכשיו, יש לך מושג אם אמורה גם להגיע איביזה עם TSI1.2?

 

ומה המחיר של לאון TSI 1.4 עם DSG?

 

תודה.

פורסם
יש לך מושג אם אמורה גם להגיע איביזה עם TSI1.2?

 

שמעתי שכן, זה גם מאוד הגיוני: אם צ'מפיון מיבאים פאביה ופולו וגם אוקטביה ולאון היותר גדולות עם 1.2 TSI, אז למה לא איביזה? אבל מוטב שתשאל נציגי סיאט את שתי השאלות הנ"ל.

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם

נבדוק זאת גם סיאט.

 

מה דעתכם על פאביה? מבים כל המיני שבדקתי באינטרנט (לפני נסיעת מבחן) אני חייב להגיד שמאוד אהבתי את הפאביה החדשה. איך היא?

פורסם

לבראבו הידנית יש מבצע ב"קרנות השוטרים" ב111K ואוט' ב113K.

תמורה מצויינת למחיר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
נבדוק זאת גם סיאט.

 

מה דעתכם על פאביה? מבים כל המיני שבדקתי באינטרנט (לפני נסיעת מבחן) אני חייב להגיד שמאוד אהבתי את הפאביה החדשה. איך היא?

 

אני נוסע עליה שבועיים, 400 ק"מ בסך הכל אבל נהנה. (ראה תמונה בצד 8))

רוב הנסיעות שלי בינתיים בתוך העיר בגלל שאני סטודנט. התיבת הילוכים מעולה, לא מרגיש אותה בכלל.

הרכב נוסע בצורה חלקה. בבחירת צבע נכון היא גם נראת טוב.

 

עשיתי נסיעת מבחן על הפולו(tsi)\איביזה(1.6) \ פאביה TSI

 

לפני הקנייה.

 

האיביזה הייתה נחמדה מאוד אבל המנוע היה קצת מיושן.

הפולו הייתה קופצנית במקצת ומגיע באבזור מעליב לתמחור אז ויתרתי.

והפאביה הייתה מאוד נוחה על הכביש והתחברתי יותר לעיצוב שלה מהסיאט (הלוק האגרסיבי יותר). (גרסת sport)

 

 

אם אתה מחפש סופר מיני זריז ו"חסכוני"

תמתין לאיביזה 1.2 או שתבדוק את הפאביה.

 

בהצלחה.

 

נ.ב.

 

במידה ויש לך עוד 7K מיותרים. תבדוק את הניסאן JUKE , ראיתי אותה היום בהרצליה ויש בה משהו מיוחד.

אוטו מנופח ומרשים למרות שהוא סופר מיני.

אבל אישית אני לא מכיר אותה

פורסם
אני נוסע עליה שבועיים, 400 ק"מ בסך הכל אבל נהנה. (ראה תמונה בצד 8))

רוב הנסיעות שלי בינתיים בתוך העיר בגלל שאני סטודנט. התיבת הילוכים מעולה, לא מרגיש אותה בכלל.

הרכב נוסע בצורה חלקה. בבחירת צבע נכון היא גם נראת טוב.

 

עשיתי נסיעת מבחן על הפולו(tsi)\איביזה(1.6) \ פאביה TSI

 

לפני הקנייה.

 

האיביזה הייתה נחמדה מאוד אבל המנוע היה קצת מיושן.

הפולו הייתה קופצנית במקצת אז לא התחברתי.

והפאביה הייתה מאוד נוחה על הכביש והתחברתי יותר לעיצוב שלה מהסיאט (הלוק האגרסיבי יותר).

 

 

אם אתה מחפש סופר מיני זריז ו"חסכוני"

תמתין לאיביזה 1.2 או שתבדוק את הפאביה.

 

בהצלחה.

 

נ.ב.

 

במידה ויש לך עוד 7K מיותרים. תבדוק את הניסאן JUKE , ראיתי אותה היום בהרצליה ויש בה משהו מיוחד.

אוטו מנופח ומרשים למרות שהוא סופר מיני.

אבל אישית אני לא מכיר אותה

 

תודה על התגובה. אני כנראה אחכה לאיביזה 1.2 ואז נבדוק אותה מול הפאביה. ונבחר.

לגבי הJUKE, גם אם היא הייתה עולה פחות ב7K מהפאביה/איביזה לא הייתי נוגע בה (בעעע....)..

פורסם
תודה על התגובה. אני כנראה אחכה לאיביזה 1.2 ואז נבדוק אותה מול הפאביה. ונבחר.

לגבי הJUKE, גם אם היא הייתה עולה פחות ב7K מהפאביה/איביזה לא הייתי נוגע בה (בעעע....)..

 

אני מאמין שלא ראית אותה, אין כמו מראה עיניים.

אבל על טעם ועל ריח אין להתווכח. שיהיה בהצלחה ;)

פורסם
אני מאמין שלא ראית אותה, אין כמו מראה עיניים.

אבל על טעם ועל ריח אין להתווכח. שיהיה בהצלחה ;)

 

לצערי ראיתי אותה, יש אצלי מישהו בעבודה עם האוטו הזה.

צריך להיות בעל ראש פתוח וטעם יחודי כדי להיות מסוגל להכנס ולנהוג באחת כזאת.

פורסם

עוד שאלה, מה אתם אומרים אולי שווה לבדוק דיזל?

 

יש איזה מכוניות דיזל חדשות וטובות במחיר שרשמתי?

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...