Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מים לוישרים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כדאי יותר להשתמש בנוזל ייעודי שנמצא בחנויות.

אחד הגולשים כתב כאן שמשתמש במיים שעברי סינון ב"בריטה".

המטרה בשני המקרים היא להוריד עד למינימום הימצאות אבנית במים (והצטברותה אח"כ בחלקים שונים הבאים עם המים במגע).

alfa 156 2.5.

פורסם
כדאי יותר להשתמש בנוזל ייעודי שנמצא בחנויות.

אחד הגולשים כתב כאן שמשתמש במיים שעברי סינון ב"בריטה".

המטרה בשני המקרים היא להוריד עד למינימום הימצאות אבנית במים (והצטברותה אח"כ בחלקים שונים הבאים עם המים במגע).

ומשתמש אחר (נו תנחשו מי?) כתב פה פעם בעבר, שאמנון מהמוסך המרכזי בבאר שבע אמר לו את הדבר הבא:

רוצה קורוזיה? רוצה שהצינור יסתם לך? רוצה שכל המערכת תידפק לך ותצטרך להחליף אותה פעם בשנה? תשתמש במי ברזים.

כששאלתי אותו במה כן להשתמש ומה לא יעשה נזקים, אמר לי: מי עדן, רק מי עדן.

שאלתי למה דווקא בזה, והוא ענה: הכי נקי, הכי מתאים לרכב.

לא אני המצאתי ידידי, זה אמנון מהמרכזי בבאר שבע אמר......

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

אתה נכנס לתחום אחר לגמרי שהפורום הזה לא שייך לו .

המים בישראל קשים מאוד לעומת מדינות אחרות .

הסידן שבמי ברז טוב אמנם נגד אבנים בכליות אבל לא טוב לשפריצר .

אני מקווה שברדיאטור אתה לא שם מי ברז .

פורסם

קח עצה טובה, שים מים מזוקקים, (שממלאים במגהצי קיטור) וכדי שלא יעלה לך בכיס, דע שכל מים שיוצאים מצינור הפליטה של המזגן הם עונים בדיוק להגדרה הזאת, תמצא אותם בכל פתח חנות שצינור המזגן מושחל לבקבוק או דלי, ואגב הם גם מצויינים לרדיאטור.

פורסם
רבותי

מה שטוב לגוף שלנו בטח טוב גם לרכב,רק מי ברז,ואם נסתם מנקים.

 

האם נתת לרכב שלך תפוחים ,דבש ואגוזי מלך ?! :-o

פורסם
אתה נכנס לתחום אחר לגמרי שהפורום הזה לא שייך לו .

המים בישראל קשים מאוד לעומת מדינות אחרות .

הסידן שבמי ברז טוב אמנם נגד אבנים בכליות אבל לא טוב לשפריצר .

אני מקווה שברדיאטור אתה לא שם מי ברז .

 

דווקא יתר מינרלים הוא שגורם ליצירת אבנים בכליות, ואני לא יודע אם רשמת את זה במקרה או לא אבל סידן הוא העיקרי שבהם

:p

פורסם

אישית אני קונה אוטו דיפו את הנוזל בבקבוק של כמה ליטרים,זה עולה איזה 15 שקל ומספיק להרבה זמן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בנימה הומוריסטית, קצת מוזר לראות איך הגענו ממים לוישרים למה גורם אבנים בכליות ומי עדן...אבל

במקרה הזה צריך פשוט להגיד תודה, תודה רבה שיש לנו את אמריקן איגל :) מים כחולים לוישרים ג'ריקן 2 ליטר ב 16 ש"ח, 2 ג'ריקנים ב 20 ש"ח.

{מומלץ לא לנסות את אותה השיטה החסכונית עם המנוע והרדיאטור שלכם}

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

×
×
  • תוכן חדש...