Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!!

 

טוב המחיר הסופי של הרדיו דיסק הזה הוא 915 ש"ח ומכס - 83 ש"ח כלומר 998 ש"ח (אפשר לומר 1000)

 

הזמנתי דרך EBAY את הרדיודיסק הזה אצל מוכר שמוכן לשלוח לארץ, המחיר של הרדיודיסק הוא 139$ ומשלוח+ביטוח 50$ כלומר 189$ , תוספת עמלה של WESTERN UNION AUCTION PAYMENTS -10$

כלומר 198$ שהם בשקלים 915 ש"ח ע"פ החיוב בישראכרד

 

המוכר שלח את הHU ביום שלישי ולא להאמין זה הגיע לארץ כבר ביום ראשון, ביום שני קיבלתי מכתב מהמכס לשחרר אותו.

המוכר שלח ב EMS שזה דואר חבילות של רשות הדואר, היות ואני חייל אני זכאי כל 3 חודשים לקבלת הנחה 30$ במכס וכמובן שממימשתי את הזכות הזו

במקום 234 ש"ח לשלם למכס שילמתי 83 ש"ח. שזה הנחה דיי משמעותית.

הראתי להם קבלה של הרדיו דיסק בסך 139$ וזה גם מה שהם הקישו אצלהם - מה שהפליא אותי שהם בכלל לא בדקו האם הקבלה הזו נכונה כי זה היה הדפס מהאינטרנט

יכלתי לפברק את הסכום ולשלם פחות - אבל חפיף. :o

 

היום שיחררתי את הHU ונסעתי ישר להתקין בקארטון בפתח תקוה, והכל טוב ויפה רק נשאר לעשות כיוונים נוספים כי הייתי לחוץ בזמן - צריכים את האוטו בבית

 

המכשיר אני חייב לציין סוף הדרך!!!, יש אפשרות לשלוט על כל תחום תדרים וההגבר שלהם, לדוגמא הגבר ב 17.5K ב 15K וכו' , שליטה על הסאב - לכבות אותו , להפעיל

4 וולט PREOUT.

 

אני ממש מרוצה מהמכשיר הזה!!

סוף סוף אפשר לנצל את הרמקולים הקדמיים ואת המערכת 8)

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

תתחדש על הרדיו דיסק שלך עכשיו המערכת שלך נראית טוב מאוד

ובאמת איזה זול יצא לך מזה כול כך זוללללל אולי אני יביא גם אחד

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
שלום לכולם!!

 

טוב המחיר הסופי של הרדיו דיסק הזה הוא 915 ש"ח ומכס - 83 ש"ח כלומר 998 ש"ח (אפשר לומר 1000)

 

הזמנתי דרך EBAY את הרדיודיסק הזה אצל מוכר שמוכן לשלוח לארץ, המחיר של הרדיודיסק הוא 139$ ומשלוח+ביטוח 50$ כלומר 189$ , תוספת עמלה של WESTERN UNION AUCTION PAYMENTS -10$

כלומר 198$ שהם בשקלים 915 ש"ח ע"פ החיוב בישראכרד

 

המוכר שלח את הHU ביום שלישי ולא להאמין זה הגיע לארץ כבר ביום ראשון, ביום שני קיבלתי מכתב מהמכס לשחרר אותו.

המוכר שלח ב EMS שזה דואר חבילות של רשות הדואר, היות ואני חייל אני זכאי כל 3 חודשים לקבלת הנחה 30$ במכס וכמובן שממימשתי את הזכות הזו

במקום 234 ש"ח לשלם למכס שילמתי 83 ש"ח. שזה הנחה דיי משמעותית.

הראתי להם קבלה של הרדיו דיסק בסך 139$ וזה גם מה שהם הקישו אצלהם - מה שהפליא אותי שהם בכלל לא בדקו האם הקבלה הזו נכונה כי זה היה הדפס מהאינטרנט

יכלתי לפברק את הסכום ולשלם פחות - אבל חפיף. :o

 

היום שיחררתי את הHU ונסעתי ישר להתקין בקארטון בפתח תקוה, והכל טוב ויפה רק נשאר לעשות כיוונים נוספים כי הייתי לחוץ בזמן - צריכים את האוטו בבית

 

המכשיר אני חייב לציין סוף הדרך!!!, יש אפשרות לשלוט על כל תחום תדרים וההגבר שלהם, לדוגמא הגבר ב 17.5K ב 15K וכו' , שליטה על הסאב - לכבות אותו , להפעיל

4 וולט PREOUT.

 

אני ממש מרוצה מהמכשיר הזה!!

סוף סוף אפשר לנצל את הרמקולים הקדמיים ואת המערכת 8)

 

מברוק ענק אחי....

 

 

סןף סוף יש לך HU ברמה כמו כול המערכת שלך... :twisted:

פורסם

שיחקת אותה גבר-גבר!

יפה שהבנת שפיוניר[לפחות המכשיר שהיה לך..]זה לא אלפיין.

תתחדש אחי :D

 

 

דודו

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

תודה רבה דודו!! :)

 

אני חייב לציין שפשוט אין מה להשוות - הדגם שקניתי הוא בין הפשוטים שלהם - רק באס אנג'ין רגיל ופשוט הוא משתווה ברמה שלו אל ה 750 של פיוניר (רק בלי האמ פי 3) ואפילו יותר.

עדיין לא למדתי את המכשיר מרב האופציות שיש בו.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

תתחדש

ושאלה בנוגע לתדרים, בזמנו קראתי שרק בדגמים 9811 9813 9815 ניתן לשנות ידנית את התדרים.

האם גם בדגם הזה ניתן לשנות ידנית?

פורסם

לאבי - כן אפשר לשנות ידנית בדגם הזה גם

 

ולאלפיין (יוסי נכון?) - אני באמת מקווה שאני לא יצטרך להחליף עוד משהו !! :wink:

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

×
×
  • תוכן חדש...