Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב.

מנוע מייבוא 1300 + קלאץ' חדשים לפניי 5 חודשים הוחלפו.

ללא טסט יש צורך בהחלפת בלמים.

בעל הרכב התנה איתי שבמידה ואני רציני ולאחר שנחתום יחד על זיכרון דברים

הוא יחליף בלמים, יעביר את הרכב טסט ויכניס את הרכב למוסך ויתקן את כל השאר על חשבונו.

אני מאמין שהוא לא התכוון ליישור קו מ-'א עד ת' -

אלא לתיקון של דברים רציניים במידה ויצוצו בבדיקה במוסך.

 

אשמח לשמוע חוות דעתכם בכלל ותצרוכת דלק בפרט מאחר וזה ג'יפ ראשון שאני רוכש לעצמי.

 

תודה רבה =]

פורסם

הסמוראי הוא כלי נחמד להתחיל איתו את הדרך בשטח. הוא זול, קל לאחזקה עצמית ובעל עבירות טובה אבל הוא לא חף מחסרונות.

קודם כל, אני מקווה שאתה מבין שנוחות הנסיעה שלו על הכביש די גרועה. שלא לדבר על ביצועים, אל תבנה על נהיגה מהירה בכבישים בין עירוניים. שנית, אני מקווה שאתה מבין שרכב שטח ישן כל כך שעבר מי-יודע-כמה ידיים ומי-יודע-כמה שעות בשטח סובל ויסבול מהמון בלאי. אם יש לך ידיים טובות וזמן להשקיע בו זה יכול להיות לא נורא בכלל. אם אתה בונה עליו כרכב יום-יומי שיטופל במוסכים זאת כבר בעיה.

 

צריכת דלק - כל דבר בין 1:6 ל 1:10, בתלות במשקל הרגל, מצב המנוע ומצבו של הקרבורטור.

אל תשכח לחפש טוב טוב נזקי חלודה. לרכבים האלו יש פח שנוטה להחליד בנקודות אסטרטגיות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

צביקה תודה רבה לך על התשובה המקצועית.

היום הלכתי לראות את הרכב וכמו שאמרו לי בעלי נסיון ישנה חלודה בשפע החל מקורות ועד לבולמים ועלי קפיצים וכן הלאה.

אני לא התייאשתי ואמשיך לחפש אולי שנתון גבוה יותר.

אולי כדאי לרדת מהסמוראי ולנסות ויטרה?

אגב הבעלים של הסמוראי המדובר טען שהוא עושה 1:13 משום מה נשמע לי מופרך....

×
×
  • תוכן חדש...