Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרסו מפתיעים בעלות טיימינג מגאן II


beamvelavan
שימו לב! השרשור הזה בן 4943 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גילוי נאות: הנ"ל נציג חברת קרסו.

 

שלום רב, להלן קישור לרשימת מרכזי שירות:

http://www.renaultservice.co.il/services/default.aspx

 

נשמח לקבל חוות דעת מהשירות ואופן הטיפול.

 

בכבוד רב,

שירות קרסו.

http://www.renaultservice.co.il/

 

רוכב בודד שלום.

 

שמי אריה לייב ואני מנהל השרות בקרסו מוטורס.

 

קרסו מוטורס עוברת שינוי מהותי בתחומים רבים ובכללם שירות הלקוחות , הכולל בהחלט את הצורך להיות קשובים ושקופים ללקוח , להבין את צרכיו ולתת מענה הולם עבורם.נדמה לי שהנוכחות הזאת בפורומים והמענה גם לשאלות כלליות וגם לנושאים טכניים , שרותים שאינם שכיחים בקרב יבואנים אחרים הם עוד הוכחה לעניין זה וזה אינו בא מיחסי ציבור אלא ממקום כן ואמיתי שמטרתו לתת שירות מצויין ללקוח ולרכבו. גם בעניין החלפים ומחיריהם , מפותח האשכול ומהמחירים שנקב תוכל להתרשם שאין מדובר בשיפור על רקע "רצון לשפר יחסי ציבור בצורה וירטואלית" כפי שציינת.

 

לא בטוח שאנחנו מצליחים כל יום ובכל הזמן אבל קיים מאמץ מתמיד בכיוון הזה של הרבה מאד אנשים טובים ומכוונות מלאה של הנהלת החברה ואנחנו בהחלט רואים פירות לעמלנו ברמת שביעות הרצון. וגם אם , כפי שאתה כותב , אתה מתקשה להאמין , אני מקווה שבטרם יעבור זמן רב גם אתה תשתכנע.

 

המון תודה ולהשתמע.

 

אריה לייב

קרסו מוטורס.

אריה שלום

שמח להצטרפותך לכאן. לא יכולתי לכתוב יפה יותר את היתרונות .

 

ההודעה העליונה נכתבה בערך לפני שנה .

מאז לא ראינו לא שמענו.

 

מקווה שהפעם תהיה נוכחות ומענה.

 

מציע לכם כמו שכתבתי גם אז לעשות את אותו הדבר בפורום PSI שם ישנם בעלי רנו , רובם קליאו ספורט ומגאן ספורט אבל לא רק.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוכב בודד שלום.

 

שמי אריה לייב ואני מנהל השרות בקרסו מוטורס.

 

קרסו מוטורס עוברת שינוי מהותי בתחומים רבים ובכללם שירות הלקוחות , הכולל בהחלט את הצורך להיות קשובים ושקופים ללקוח , להבין את צרכיו ולתת מענה הולם עבורם.נדמה לי שהנוכחות הזאת בפורומים והמענה גם לשאלות כלליות וגם לנושאים טכניים , שרותים שאינם שכיחים בקרב יבואנים אחרים הם עוד הוכחה לעניין זה וזה אינו בא מיחסי ציבור אלא ממקום כן ואמיתי שמטרתו לתת שירות מצויין ללקוח ולרכבו. גם בעניין החלפים ומחיריהם , מפותח האשכול ומהמחירים שנקב תוכל להתרשם שאין מדובר בשיפור על רקע "רצון לשפר יחסי ציבור בצורה וירטואלית" כפי שציינת.

 

לא בטוח שאנחנו מצליחים כל יום ובכל הזמן אבל קיים מאמץ מתמיד בכיוון הזה של הרבה מאד אנשים טובים ומכוונות מלאה של הנהלת החברה ואנחנו בהחלט רואים פירות לעמלנו ברמת שביעות הרצון. וגם אם , כפי שאתה כותב , אתה מתקשה להאמין , אני מקווה שבטרם יעבור זמן רב גם אתה תשתכנע.

 

המון תודה ולהשתמע.

 

אריה לייב

קרסו מוטורס.

שלום אריה,

אני חש כנות בתשובה, אם כי הזהירות יפה פה, לאור נסיון של לא מעט שנים. לא בכדי אני, ואחרים, מחפשים קודם כל מוסך אחר לפני שנגיע למורשה. עניין של רמה מקצועית ושל מחיר.

אני מקווה שאתם באמת עם הפנים לשיפור השרות, האיכות, ושיקום התדמית הלא ממש חיובית שיש למוסכי קרסו.

מחכה לכם עבודה קשה. ידרש מאמץ בתחום התמחור של חלפים (גם אתם וגם המוסכים רוצים להרויח - השאלה היא כמה? ואם תסתפקו בפחות). בעבר הססתי אם להשיב לאיתן ( סליחה אם טעיתי בשם), מהשרות שלכם, למה אני חושב שהמוסכים "לא מזהירים". תגובות כאלו מושכות אש כלומר ביקורת נוקבת ואלי לא נעימה, מנהלים לא אוהבים "הגדלת ראש". נכונות להודות בצורך להשתפר אינה נחלת מנהלים. טוב לראות שיש אוירה אחרת.

אם פותח השרשור, או מישהו אחר, יספר את העלות הסופית של החלפת טיימינג+משאבת מים - נדע מה קורה בשטח. וזה מה שקובע. (תודה לחזי על העדכון). ואיני מתכוון לזבי חוטם שיקטרו על עלות ניקוי בית מצערת.

בעבר בצעתי טיפול טיימינג בשתי סניק שונות, אצל מומחי רנו שאינם מורשים, והעלות היתה נמוכה משמעותית. כל הטיפול עלה כמעט כמו רק הטיימינג אצלכם. אני חושב שכל בעל עסק ראוי להרויח, השאלה היא כמה. ענין של פיקטור, וזה נקבע "מלמעלה".

(האמן לי שהדברים באים לאחר קילומטראז' גדול במיחשוב מערכות לוגיסטיות ורכש של חברות גדולות, ככה שהנושא מוכר לי).

היות ודעתי אינה נוחה מהכותרת של השרשור הזה, בימים הקרובים נפתח את הנושא לדיון, עם דוגמאות.

 

אגב: קורא בחיוך "אני מקווה שבטרם יעבור זמן רב גם אתה תשתכנע". לשמחתי הרנו שלי לא צריכה יותר מידי ביקורים במוסך, מעבר לטיפול תקופתי ובעיה מזדמנת של חלק שהתבלה עם השנים, ככה שיש עוד כמה חודשים עד הקרוב.

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ye right...

על החלפת קלאץ' במגאן 2 2004 ביקשו ממני בחיים לוי לא פחות מ5500 ש"ח. כשנדהמתי מהמחיר, אמר לי "יועץ השרות" את הדברים הבאים (אני מצטט): "מה אתה מתלונן, קנית רכב פרימיום".

 

מזל שיש מוסכים מעולים בחוץ. קניתי מצמד של VALEO לא ממותג, וגם אחרי שהמוסכניק סידר אותי במחיר, יצאתי בפחות מחצי מחיר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4943 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...