Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוסףף שמן מבית bg


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה שבועות קראתי את המאמר לגבי שימוש ב bg44k.

אתמול ניגשתי לחנות חלקי חילוף על מנת לרכוש מספר דברים ונתקלתי בפלקט שעליו מופיע ה bg44k ותחתיו bg44 moa או משהו כזה שהוא תוסף לשמן.

על הפלקט היה כתוב שהbg44 moa משפר את נקיון המנוע אם אני זוכר נכון,שומר או משחרר מרימים הידראולים או משהו כזה.

 

האם יש לכם ניסיון עם חומר זה ? אם כן, האם הוא מומלץ והאם כדאי להשתמש בו ? מצאתי באינטרנט מעט פרטים עליו והנה הכתובת.

http://www.bgprod.com/oilcond.html

 

אשמח לקבל חוות דעת מקצועית.

פורסם

הנסיון שלי עם תוסף השמן הנ"ל הוא ממכירתו ודחיפתו ללקוחות הונדה/וולוו.

מהדגמה שעברתי בנושא התוסף הראה שיפור ניכר בניקיון המנוע, המנוע נראה מבריק ונוצץ כאילו לא עברו עליו כ-100K ק"מ.

שאריות בוצה אשר נראו בבירור על מנוע מקביל פשוט נעלמו כלא היו.

 

אך ספקן שכמוני אינו שש אלי תוספי שמן למינהם, אני חושד בכל פרזנטציה שאינה מתיימרת להיות מה שמציגים אותה.

אי לכך ובהתאם לזאת לא השתמשתי מעולם בתוסף זה וגם לא אשתמש בתוספים מסוגו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לאחר כמה ק"מ מומלץ להוסיף אותו בכלל? ומה ההבדל בינו לבין BG 44K הרגיל? או שזה אותו אחד?

tAoS FoReVeR

פורסם
לאחר כמה ק"מ מומלץ להוסיף אותו בכלל? ומה ההבדל בינו לבין BG 44K הרגיל? או שזה אותו אחד?

 

ה"רגיל" שאתה מדבר עליו הוא תוסף לדלק שאמור לנקות שאריות פיח מהשסתומים....

 

לעניות דעתי ה"תוסף" הכי טוב לשמנים למיניהם הוא החלפת השמן

יובל.

פורסם

והשאלה הבאה היא לגבי תוסף דלק של BG

איציק "הזריק" אותו ישר למנוע ממה שהוא העלה לפורום

 

השאלה היא אם אני לא רוצה לעשות נזקים ופוחד "להזריק" את זה כמו שהוא עשה, כי אני יודע רק לפתוח את הפחית ולשפוך אותה למנוע דרך החור של השמן מנוע.

 

מה היעילות של זה בהנחה ואני אוסיף את זה בתדלוק? האם אני אצטרך להוסיף 2 בקבוקים כי זה פחות ישיר למנוע והפעולה נעשית לטווח ארוך ולא מייד?

tAoS FoReVeR

פורסם
והשאלה הבאה היא לגבי תוסף דלק של BG

איציק "הזריק" אותו ישר למנוע ממה שהוא העלה לפורום

 

השאלה היא אם אני לא רוצה לעשות נזקים ופוחד "להזריק" את זה כמו שהוא עשה, כי אני יודע רק לפתוח את הפחית ולשפוך אותה למנוע דרך החור של השמן מנוע.

 

מה היעילות של זה בהנחה ואני אוסיף את זה בתדלוק? האם אני אצטרך להוסיף 2 בקבוקים כי זה פחות ישיר למנוע והפעולה נעשית לטווח ארוך ולא מייד?

 

עצור! דבר ראשון, את הפחית של התוסף לדלק שופכים לדלק, ולא לשמן

 

שנית, אצלי הטיפול (וכך עדיף גם אצלך) נעשה ע"י שפיכת תכולת הפחית לטנק הדלק ממש רגע לפני התדלוק של חצי מיכל

 

כלומר שפוך על מיכל ריק ומלא חצי מיכל (בעיקרון, עדיף שתביא משפך או בקבוק חתוך בשביל לשפוך את התוסף בלי לאבד ממנו)

ו..... יאללה להתחיל למשוך הילוכים

יובל.

פורסם
והשאלה הבאה היא לגבי תוסף דלק של BG

 

השאלה היא אם אני לא רוצה לעשות נזקים ופוחד "להזריק" את זה כמו שהוא עשה, כי אני יודע רק לפתוח את הפחית ולשפוך אותה למנוע דרך החור של השמן מנוע.

 

 

:?::shock::shock::shock::shock::shock::shock:

אני מציע שלא תפתח אפילו מכסה מנוע לבד. הרבה יותר בטוח.

פורסם

חחחח לא להבהל הקטע של השמן מנוע היה דוגמה לזה שאת התוסף אני לא יודע לאן לשפוך בדיוק במנוע ולכן אני גם לא יעשה את זה (יש גבול לעומק התעלה שיש לי במוח) אבל שוב השאלה היא מה ההבדל באפקט בין המיכל דלק לבין ישר למנוע

tAoS FoReVeR

פורסם

לגבי התוסף לשמן התוסף הנ"ל הוכח כטוב ולא יותר מזה...אם אתם משתמשים בשמן מנוע מתאים לרכבכם אין כל צורך להשתמש בתוסף בייחוד למכוניות "חצי"משופרות כמו הראלי ה-GTI והוולקנים וכל השאר....התוספים הומצאו כדי לשמור על ראש המנוע ולסכך טוב יותר את המקומות שהשמן מגיע אליהם.....אבל...הם הומצאו בייחוד כדי לנסות ולהאריך את הזמן הנתון(10000 קמ או 15000 קמ) בין טיפול לטיפול...ו..לסחוט עוד קצת מזומנים..השמנים והדלקים של ימינו(ה96-95 98 נטול והשמנים החצי והסינטטים)הם נקיים ועומדים בתקנים מחמירים ביותר למשל:שמנ י ESSO הם השמנים הממולצים על ידי היצרן למכוניות BMW...

גם בסולר וגם בבנזין מוכנסים כיום תוספים אשר משפרים את יעליות שריפת הדלק ונקיון המזרקים/קרבורטור...לגבי תוספי דלק יש תוספים טובים יותר וטובים פחות אבל למנועי בנזין הם לא כל כך יעילים כמו למנועי דיזל....

 

לסיכום אם אתם כבר קונים תקנו את היקרים יותר יעילותם טובה יותר....

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם

על התגובות... אני חשבתי שזה תוסף שאני משתמש בו לפני ההחלפה ואז הוא מנקה את כל המערכת ומוריד את הפיח ושאר פירותיו אל תוך הקרטר, מאחר ואני לא מבין בזה, התייעצתי עמכם. אותו תוסף היה נורא מפתה, אתה נכנס לחנות ורואה פלקט ענקי עליו כתוב "מפחית רעשי מנוע, משחרר מרימים תפוסים ובלע בלע בלע.... להשיג כאן". בכל אופן, אני שמח שעמדתי בפיתוי ולא קניתי סתם תוסף בעלות גבוהה שדי אין לי....

 

 

 

תודה רבה לכוללללכם :)

ואני לא שמתי לב שזה פרסם כאורח :>

×
×
  • תוכן חדש...