Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם כמה שאלות (חשובות!)

1. המצלמה החדשה בגהה היא עדיין פיילוט או שהיא תכלס כבר מחלקת דוחות?

2. בסרטון של ערוץ 2 זהיתי 2 מצלמות שנראות שונה, אחת בגהה אבל איפה השנייה?

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי כל הספין אחרון הוא יענו למצוא חן

תגובת משרד בטחון פנים מראה שאולי לשר התחבורה אין יכולת להשפיע בנושא זה

חוץ מלדבר ולהיראות כאילו עם הנהגים

אבל קורים ניסים והלוואי שזה יזיז או יעצור משהו

פורסם
מישהו באיזשהו מקום הבין שהדבר הזה לא יעבור בשתיקה ומאות אלפי אנשים לא ישבו בשקט והחליט לבחור בנסיגה איטית לאחור.

 

הצחקת את אחותי. מאות אלפי אנשים דווקא כן יושבים בשקט. לא מאות אלפים, מיליונים.

אפילו על העצומה עדיין לא חתמה רבבה.

 

תתחילו בכך, שכל אחד כאן יביא את כל מכריו, חבריו, "חבריו" בפייסבוק וכו' לחתום על העצומה; כוחנו לא רק בצדקתנו, כוחנו גם במספרנו.

 

לחתימה על העצומה

פורסם
הצחקת את אחותי. מאות אלפי אנשים דווקא כן יושבים בשקט. לא מאות אלפים, מיליונים.

אפילו על העצומה עדיין לא חתמה רבבה.

 

תתחילו בכך, שכל אחד כאן יביא את כל מכריו, חבריו, "חבריו" בפייסבוק וכו' לחתום על העצומה; כוחנו לא רק בצדקתנו, כוחנו גם במספרנו.

 

לחתימה על העצומה

 

רגע, לא פירסמתם את העצומה בפייסבוק? לפני החגים היה בערך אותו מספר חותמים..

להמליץ לחברי פורום למשוך את חבריהם לחתום זה נחמד, אבל כדאי גם לקדם בעצמכם לדעתי.

אולי גם תארגנו איזה חשבון שכל אחד כאן יוכל באמצעות SMS למשל להעביר עליו כמה שקלים ולצאת בקצפיין פרסומי לפחות באינטרנט. רדיו וטלוויזיה כנראה יעלו יותר? אין לי מושג בנושא. :-)

פורסם

תתחילו בכך, שכל אחד כאן יביא את כל מכריו, חבריו, "חבריו" בפייסבוק וכו' לחתום על העצומה; כוחנו לא רק בצדקתנו, כוחנו גם במספרנו.

 

 

אם חבר ,מכריו , חבריו ו"חבריו" לפייסבוק יצאו מהעצומות ויצאו לצמתים, בנוגע למחיר הדלק, מחיר שנשלם על המצלמות אולי זה שישפיע... עצומות וירטואליות לא מזיזות דבר.

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

סוף סוף מתחילים לחשוב טיפה לפני שעושים שטויות ורק אחר כך שמים לב שזה לא למטרה האמיתי שהקימו אותן אלה סתם להוציא כסף מהנהגים.

אחלה חדשות בשבת בבוקר.

Scan Speak

פורסם
הצחקת את אחותי. מאות אלפי אנשים דווקא כן יושבים בשקט. לא מאות אלפים, מיליונים.

אפילו על העצומה עדיין לא חתמה רבבה.

 

תתחילו בכך, שכל אחד כאן יביא את כל מכריו, חבריו, "חבריו" בפייסבוק וכו' לחתום על העצומה; כוחנו לא רק בצדקתנו, כוחנו גם במספרנו.

 

לחתימה על העצומה

 

 

רוני שלום.

דבר ראשון - כל הכבוד על המאבק.

דבר שני - תתפלא לדעת, אבל יש מתנגדים רבים למהלך שלך ושל ארנון מקרב הציבור.

אני חבר במספר פורומים שלא קשורים לרכב והתגובות שם היו שליליות.

 

כנראה שטיפת המח של המשטרה וההצטרפות הרעה (כרגיל) של התקשורת הכללית, עושה את שלה.

עד שהנושא ההסברתי לא יתפוס תאוצה, ובתוכניות פריים ולא ב2 בלילה, לא תקבל התנגדות אמיתית מהציבור הדומם.

כל עוד יושב אדם כמו אבי אתגר בתוכנית על זהירות בדרכים ומשפריץ שטויות לכל עבר, אנחנו במיעוט הסברתי

 

ואתה יודע מה? אני חתמתי על העצומה. ואם יהיו לך 200 אלף חתימות אתה חושב שזה יזיז למישהו משהו?

פורסם
כמו שאומרים עדיף על כלום..יש לנו התושבים המון כוח צריך לדעת להשתמש בו נכון.

 

זה עצוב שלתושבים יש המון כח.

כי הם מתרגמים אותו בכביש הלכה למעשה.

התוצאות הקטלניות אינן מאחרות להגיע.

וכולנו ממשיכים לספוד את מתנו.

 

שיתקינו כבר...וזהו !

פורסם

די ברור המקרה הריאלי שבו בסופו של דבר ידחפו את מר השר לתחבורה לפינה חשוכה, ישחדו גם אותו באי אלו מיליוני שקלים ותמשך החגיגה ה"דמוקרטית" הזו, ו"מסחטת הכספים" תצע לפועל על אף כל עתירה לבג"צ לנשיא ומבחינתם גם עתירה לירח לא תעזור.

 

כשמדובר בהכנסות נטו לתקציב המדינה אף אחד לא יכול לחסום דברים כאלו, כמו שכבר למדנו עשרות פעמים בעבר.

פורסם

המהירות הקודמת הייתה לא רלוונטית וגם החדשה... ולא רק זה, למה רק ב4 כבישים? 471 לא מספיק טוב? כביש 4 מעבר לחלק שהם העלו? צריך להמשיך להפעיל לחץ כי ה"העלאה" הזאת לא בדיוק משנה משהו.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)


×
×
  • תוכן חדש...