Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי, יש אפשרות שמדובר ב"ירידה עדינה מהעץ הגדול".

מישהו באיזשהו מקום הבין שהדבר הזה לא יעבור בשתיקה ומאות אלפי אנשים לא ישבו בשקט והחליט לבחור בנסיגה איטית לאחור.

 

מאחר ומדובר בחוזים ובכספים לחברות חיצוניות, יבחרו ב"הקפאה" ארוכה, כשלאורכה יתדיינו בדיוני סרק לא מועילים (הממשלה מצטיינת בסוג הזה), ימרחו את הזמן ואחרי שנתיים או שלוש העסק יתמסמס לבד או שיעבור בלעדית לרמזורים ולמקומות בעיתיים במיוחד.

 

הלוואי..

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בכל הקשור לפוליטיקה + כסף ובעיקר לפוליטיקאים שבעניין אני לא מאמין לאיש ...

 

למכור אותנו עבור מס שפתיים לא עולה לאף אחד פוליטיקאי שקל והוא מרוויח זמן "למכור" את דבריו בטלויזיה.

בדיוק כמו שכותבים לי כאן לפעמים : "כתבת ונשארת בחיים".

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

הם לא יפסידו כסף בכל מקרה, גם אם יזיזו את המצלמות רק לכבישים מסוכנים.

הייתי בחגים גם באילת וגם ברמת הגולן, אנשים בעיקר בצפון נוהגים כמו מטורפים, עוקפים אותך על קו רציף ומה לא.

פשוט בגלל שיש באזורים אלה פחות נהגים, להחזיר את ההשקעה ייקח יותר זמן, זה הכל. אבל אולי זה באמת יעזור לחסוך באובדן חיי אדם.

פורסם
הם לא יפסידו כסף בכל מקרה, גם אם יזיזו את המצלמות רק לכבישים מסוכנים.

הייתי בחגים גם באילת וגם ברמת הגולן, אנשים בעיקר בצפון נוהגים כמו מטורפים, עוקפים אותך על קו רציף ומה לא.

פשוט בגלל שיש באזורים אלה פחות נהגים, להחזיר את ההשקעה ייקח יותר זמן, זה הכל. אבל אולי זה באמת יעזור לחסוך באובדן חיי אדם.

אתה משווה כבישים ברמה לאיילון, כבישי 1/4? חוץ מזה, רוב הנהגים שם הם מקומיים. תוך שבוע יכירו את המצלמות והלך הכסף.:lol:

פורסם
אתה משווה כבישים ברמה לאיילון, כבישי 1/4? חוץ מזה, רוב הנהגים שם הם מקומיים. תוך שבוע יכירו את המצלמות והלך הכסף.:lol:

 

בדרום ובצפון

תוך שבוע הלכו המצלמות:shock:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

:lol: :lol: :lol:

אתה חושב שהמצלמות שמצלמות את המצלמה לא יעזרו למנוע את השמדתם באזורים אלה? :)

פורסם
לא העצומה השפיעה, אלא העתירה לבג"צ.

 

המדינה אמורה להגיש את תשובתה לעתירה בתוך עשרה ימים.

אני מתאר לעצמי שבדיונים הקדחתניים שהתקיימו לאחרונה במשרדי התחבורה ובטחון הפנים הגיעו למסקנה שאין שום דרך להגן על המיקומים הנוכחיים שנבחרו למצלמות.

 

כרגע זו נראית הצלחה גדולה - יותר ממה שציפינו לו בשלב זה - אבל לא צריך להסתנוור.

 

יש בהודעת שר התחבורה את כל סממניו של ספין - גם הודעה שמשיגה לו הון פוליטי ללא מאמץ, וגם אמירה מעורפלת שהוא בעצם לא מתחייב בה לכלום.

 

עם האמירה הזו הם יגיעו לבג"צ, יורידו אותו מגבם, ואז ימשיכו בפריסת המצלמות, במקומות קצת פחות מנוולים.

הכבישים המהירים יישארו נחלתם של אקדחי הלייזר.

 

אנחנו נעשה מאמץ גדול כדי שבג"צ יתחום את מה שיוכלו לעשות בעתיד עם הפרוייקט הזה.

 

בינתיים, שכל אחד משלושת מליון הנהגים בישראל יגיד "תודה". 8)

 

1. תודה, תודה ועוד פעם תודה !

 

2. להערכתי ההעצומה השפיעה, העתירה לבג"ץ השפיעה וגם הלך רוח ציבורי משפיע על אנשים פוליטיים ויכול לגרום להם לשינוי אג'נדה - הכל משפיע מה פחות ומה יותר.

 

3. לדעתי עיקר תרומתה של העתירה היא בהכנסת המדינה לסד של לוח זמנים, כשצריך לענות לבג"ץ, כששר התחברה מזהה סיכוי לרווח פוליטי, כשהמשרד לבטחון פנים מתערב ברגל גסה בעניינים לא לו - זה יוצר מתכון לפיצוץ שאכן מתרחש.

 

4. עם כל הכבוד לבג"ץ ולעתירה (ויש הרבה - לא בציניות), אני סבור שהמאבק יוכרע בזירה הציבורית, אם עתונאים מובילים יאמצו קו שמדובר במסחטת כספים - ניצחנו, מאידך אם הם יתייחסו אל הנהגים המהירים כאל רוצחים בפוטנציה - כדאי שנמכור את המכוניות ונעבור לאופניים.

 

5. לדעתי בלא מעט מקרים בג"ץ בוחר בפסיקה כלכלית ששומרת על המדינה מהוצאות מיותרות. נכון שראינו חריגה מהקו הזה בעניין בית הסוהר הפרטי, כמו גם בהכרה לצרכי מס בהוצאות מטפלת - אבל ברוב המקרים הפסיקה שם היא כלכלית, כלומר נחתם הסכם עם מפעיל פרטי ובג"ץ לא יהיה זה שיגרום לנזק כלכלי למדינה - והלוואי שאתבדה.

פורסם

כאשר אתה בא למצלמה עם מסיכה / רעול פנים ועם רכב גנוב אז לא המצלמה של המצלמה יעזרו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

העתירה הופנתה כנגד 4 משיבים

שר התחבורה

השר לבטחון פנים

מפכ"ל המשטרה

מפקד משטרת התנועה.

 

אילו לא היה מדובר גם ברצון לשנות את מהירות הנסיעה בכבישים לא היה צורך בצירוף שר התחבורה.

הגוף האחראי לחקיקה בנושא תחבורה הוא משרד התחבורה הגוף האחראי לאכיפת חוקי המדינה היא המשטרה והשר הממונה עליה.

המשטרה קובעת איפוא להציב שוטר עם ממל"ז ואיפוא להציב מצלמת מהירות את הישנות וגם את אלה החדשות.

לכן את התהליך מוביל המשרד לבטחון הפנים ולא משרד התחבורה.

 

ולכן זעקתו של "מגן הנתינים "ישראל כץ היא פוליטית בעיקר. ובמצב של היום נתניהו יקרא אותו לסדר ויאמר לו תעשה מה שהשר ממפלגתו של ליברמן אומר לך לעשות.

ישנה את המהירות ל 150 בכביש 6 , 130 בכבישים מהירים אחרים , ושהמשטרה תשים את המצלמות היכן שהיא רוצה.

אפילו העותרים יסכימו במצב זה למשוך את עתירתם

רק לשם כך השר צריך ביצים!!

 

בג"ץ ובתי המשפט לעיניינים מינהליים נותנים לא פעם החלטות שעלותם אסטרונומית.

 

בעיני כהצלחה תיחשב אם בג"ץ יקבע למדינה כי ייערך ניסוי של 6-12 חודש במקומות בהם יוצבו המצלמות כדי לראות אם אכן חלה הפחתה בכמות התאונות כתוצאה מההצבה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אילו לא היה מדובר גם ברצון לשנות את מהירות הנסיעה בכבישים לא היה צורך בצירוף שר התחבורה.

הגוף האחראי לחקיקה בנושא תחבורה הוא משרד התחבורה הגוף האחראי לאכיפת חוקי המדינה היא המשטרה והשר הממונה עליה.

המשטרה קובעת איפוא להציב שוטר עם ממל"ז ואיפוא להציב מצלמת מהירות את הישנות וגם את אלה החדשות.

לכן את התהליך מוביל המשרד לבטחון הפנים ולא משרד התחבורה.

 

 

ברור, מובן וידוע.

 

א-ב-ל וכאן מתחיל אבל גדול, צריך לזכור שלפוליטיקאים יש אגו ענק, מי שהופך לשר אז השמש זורחת מהת*ת שלו.

אדון כץ חושב שהכבישים הם שלו, ירושה שקיבל מבית אבא. מר אהרונוביץ חושב את אותו הדבר רק הפוך, שהכבישים הם לו.

 

במצב הזה כשבונים פרויקט שעל קו התפר שבין המשרדים זה מתכון לעימות ודאי, לא טוב שהפרויקט מצליח שאז מישהו אחר (רחמנא ליצלן) יקח עליו את הקרדיט ולא טוב שיכשל שאז לא מספיק שהבן זו*ה הציב מצלמות בכבישים שלי עוד מאשימים אותי על כך.

 

כך או כך, פיצוץ פוליטי הוא שאלה של זמן וישראל כץ הוא לא פראייר פוליטי, כשהכריז מלחמה כבר וידא (לדעתי לפחות) שיש לו סיכוי טוב לנצח, ליברמן היום חלש בעקבות הנאום שלו באו"מ (בלי קשר למה אנחנו חושבים, העיתונאים עשו לו לינץ') ואהרונוביץ הוא די טירון פוליטי.

פורסם

ארנון,

תודה רבה לכם שהרמתם את הכפפה וביצעתם את מה שרבים (גם אנחנו כאן) רק דיברנו עליו.

נאי חושב שתודה מגיעה גם לאזרחים רבים שהפיצו את דבר קיום העתירה בכל מקום אפשרי.

 

ואני מקווה שאתה מודה גם לי מדיי פעם, אתה יודע כאשר יש איזה פיצוץ בסרט DVD :wink:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

תודה, ארנון.

 

לטווח הארוך אני פסימי, אבל כמו הרבה דברים בארץ,

גם לדחות את מועד ביצוע הגזרה זה משהו חיובי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...