Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רגע, אבל חשבנו שאנחנו נקבל קצת מהמצלמות!

לא פייר!

לא פייר!

לא פייר!

אבא תגיד לו...!

 

(ככה אני בטוח שנשמעים הפקידים באגף התנועה, עם קול מיילל של ילד בן 5 שדורש כאפה).

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3981804,00.html

פורסם

טוב מאוד - ואם זה לא מה שיבטל את התועבה הזו אז בני "המגזר" יחסלו תוך מספר ימים את המצלמות בכבישים 65 ו-70, דבר שיעיק עוד יותר על תקציב התפעול של מסחטת הכספים הזו.

פורסם

dorki אם אתה חושב שאף אחד לא ישלם על הנזקים אז אתה טועה,גם את זה משלמי המיסים ישלמו,כמו על אאודי A8 שלא שלנו,נתיבי תחבורה שאסור לנו לנסוע עליהם ועוד ועוד.

אנחנו גם נשלם על המצלמות שיצלמו אותנו ונשלם על כל תמונה 1000 ש"ח ו10-נקודות

פורסם

רפובליקת בננות.......

 

מזל שכל הרעש מכל הכיוונים עזר לעצור את התכנית המקורית.

לפחות בינתיים.....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
dorki אם אתה חושב שאף אחד לא ישלם על הנזקים אז אתה טועה,גם את זה משלמי המיסים ישלמו,כמו על אאודי A8 שלא שלנו,נתיבי תחבורה שאסור לנו לנסוע עליהם ועוד ועוד.

אנחנו גם נשלם על המצלמות שיצלמו אותנו ונשלם על כל תמונה 1000 ש"ח ו10-נקודות

 

משלם המיסים אמור לשלם את כל הוצאות התפעול של המדינה, אין לי עם זה שום בעיה.

 

הקושי מתעורר כשמשיקים על חשבון אותו משלם מיסים פרויקט, שמוציא ממנו כסף מכיס אחד ועוד יותר מהכיס השני...

פורסם
משלם המיסים אמור לשלם את כל הוצאות התפעול של המדינה, אין לי עם זה שום בעיה.

 

הקושי מתעורר כשמשיקים על חשבון אותו משלם מיסים פרויקט, שמוציא ממנו כסף מכיס אחד ועוד יותר מהכיס השני...

 

אניחנו משלמים גם תמורת אחזקת משרדי מס הכנסה ואת משכורות הפקידים שם, כך שגישתך אינה תירוץ.

 

הבעיה אינה ה"מה" אלא ה"איך" - כלומר פרוייקט אכיפה הוא דבר חיובי, אם הוא מכוון לעבירות הנכונות ונפרש במקומות הנכונים. אני מסכים עם כל מי שטוען שהדגש צריך להיות על מצלמות רמזור ולא על מצלמות מהירות, ואת מצלמות המהירות להציב במקומות מועדים לפורענות. ללמוד מההולנדים על ה-zone 30 שלהם (ראיתי שגם בת"א הוגדרו אזורים כאלה), עם מצלמות מהירות בקרבת בתי ספר. או, אחרת, האזרחים ישתמשו בשיטה שפעם אם אמריקאית המציאה: לבשה חולצה כחולה, הצטיידה במיבש שיער ועמדה בצד הדרך בפוזה של לייזריסט. הפעולה היתה יעילה מאוד בהאטת התנועה ליד בית הספר שבו למדו ילדיה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3981804,00.html

 

חודשיים בלבד לפני הפעלת מערך מצלמות האכיפה החדשות על כבישי ישראל, מאיימים שרי התחבורה וביטחון הפנים כי יבטלו את הפרויקט במידה ולא יוגדל תקציב אגף התנועה במשטרה. במשרד האוצר אומרים: "החלטה שלא להפעיל את המצלמות, כמוה כאמירה שהמערכת אינה משפרת את האכיפה"

 

אתם הבנתם את זה?


×
×
  • תוכן חדש...