Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מים באקסנט


alonf1
שימו לב! השרשור הזה בן 5002 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

קניתי אקסנט אוטומטית 2007 לפני שנה מליסינג (אויס) .

קניתי אתמול מיים של פריסטון. השאלה איך אני מחליף?

כלומר, מה השלבים? ואיפה נמצא הפקק ריקון של הרדיאטור ? יש שרטוט או אתר באינטרנט שמראה איפה זה?

אמרו לי שצריך להזיז את המדף למצב חום כדי כדי שיהיה מעבר גם

למיים שברדיאטור הפנימי הקטן.האם זה נכון?

 

אשמח אם מישהו יפרט לי

המון תודה

ויום טוב ליועצים :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בורג ריקון המיים מצוי בחלק התחתון של הרדיאטור.

אחרי שמצאת אותו אתה פותח אותו, כמובן כאשר הרכב קר!!!

פותח את מיכסה הרדיאטור נותן לנוזל הקירור לצאת.

לאחר מיכן סוגר את הבורג, ממלא מיים עד הסוף. מניעה את הרכב, מחכה שהוא יתחמם עד שהמאווררים ניכנסים לפעולה.

מעביר את בורר אטמפ' למצב חימום מוודא שיוצא אויר חם. ממלא מיים לפי הצורך במידה והמיפלס יורד, סוגר את פקק הרדיאטור.

 

בהצלחה.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז קודם תודה רבה

השאלה איפה בדיוק נמצא הפקק ריקון ?יש אתר אינטרנט שמראה לי שרטוט?

השאלה השנייה האם אני צריך להזיז את הבורר לפי החלפת המיים ולא אחרי,

כלומר של המיים יצאו גם מהרדיאטור הקטן ?

 

תודה

שוב

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בורג הריקון נימצא בחלק הכי תחתון של הרדיאטור, צריך להרים את האוטו על בוק כדי להיכנס מתחת לאוטו ולראות את זה בבירור. במידה ואתה לא בטוח בעניין הבורג ואם קיים צינור תחתון שמחובר בין הרדיאטור למנוע אז פשוט נתק אותו מהצד של הרדיאטור ותן לכל המיים לרדת אז חבר שוב את הצינור ובצע את המילוי כמו שניכתב למעלה. בעניין העברת הבורר למצב חום, בצעתי החלפה של מיים בלא מעט רכבים ומעולם לא נגעתי בבורר והכל היה תקין וכמו שצריך. אל תיבהל בעניין הבורר באיזה מצב הוא צריך להיות. מה שחשוב לבדוק אחרי מילוי המיים החדשים זה ניקוז אויר כראוי וכניסה לפעולה של מאוורר הרדיאטור, ואם יש לו 2 מהירויות אז ששניהם ניכנסים לפעולה.

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי תודה רבה

באמת הניקוז חשוב.

 

איפה הניקוז נימצא?

אין איזה אתר באינטרנט עם מידע ושרטוטים?

ובאיזה שלב אני מזיז את הבורר של האיוורור לחום, לפני ההחלפה או אחרי?

 

אשמח לעזרה

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5002 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...