Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נפל לי עץ על האוטו !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב נתחיל ככה http://0404.co.il/?p=3354 !

בקיצור המזדה לא שלי ! זה המזל.

שלי הייתה מלפניה

סקודה סופרב 2005 !

הנזק שנגרם הוא לא גדול במיוחד

יש כניסה של תמבון אחורי פינתי ! שזה באמת שטויות כמו שנכנסתי במדרכה או משהו כזה .

וכל הצד ימין של הרכב שריטות .

עכשיו יש לי שני שאולות.

אחד מה לעשות לגבי העירייה מצד אחד הזנתי בעירייה תלונה על פגיעה.

ולפני מה שהם אומרים חברת הביטוח תצטרך לתבוע אותם. השאלה אם זה יפגע לי בפוליסה ובכך אני ישלם פוליסה הבאה תשלום יותר גבוה.?

והנזק של הפגוש בסביבות 300 שקל .

ושאלה שניה. מה אני עושה עם השריטות האלה ?? אני מאוהב באוטו הזה והשריטות הרגו אותי. הן לא עמוקות האלה אם אפשר להוריד אותן בפוליש או משהו אחר .

תודה רבה רון ! הוספתי תמונה של האוטו לפני ! ותמונות של המקרה והנזק ! את השריטות לא צילמתי סליחה.

[ATTACH][ATTACH][ATTACH]04102010(003)..jpg[/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH]

DSC00016.jpg

04102010.jpg

04102010(001)..jpg

פורסם

אם אתה תובע את הביטוח שלך, אתה תחשב כבעל תביעה ולכן בחידוש תשלם יותר.

אם יש לך השתתפות עצמית, אתה עלול למצוא עצמך משלם גם השתתפות עצמית כמו-כן תצטרך לשלם עבור כינון.

 

את הפסדי ההשתתפות עצמית, כינון, והתיקרות הפוליסה, אתה יכול לתבוע מהרשות המקומית.

ההפסד שלך יהיה יותר מ-300 שקל ובלאו הכי תצטרך לתבוע את ההפסדים, כך שיותר פשוט שתתבע ישר את הנזק מהרשות המקומית.

אם הרשות מטרטרת אותך - לך לתביעות קטנות ובקש גם הוצאות.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אמיר: האם תביעת הביטוח במקרה של "תאונה בחנייה" כשיש אשם ברור שמודה באשמה גם גוררת התייקרות פוליסה ואיבוד הנחת היעדר תביעות?

הרי בעל הרכב לא אשם ולא הייתה לו שום דרך למנוע את התאונה

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

גם אם תביא לחברת הביטוח שלך תצהיר חתום של מוישל'ה שאושר אצל נוטריון שאכן הוא מודה שהוא אשם והוא פגע ומוכן לשאת בכל ההוצאות -

עדיין אם תתבע את חברת הביטוח שלך והיא זאת שתוציא לך צ'ק - אתה תשלם תוספת לפרמיה (וגם השתתפות עצמית וכינון).

 

אתה לא רוצה לשלם תוספות - תבע אתה את חברת הביטוח של מוישל'ה וקבל מהם צ'ק.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אמיר, יש לי ספק בצדקת דבריך.

 

כשהרכב שלי נפגע מברד, הגשתי תביעה לחברת הביטוח שהוכרה ככוח עליון ולפיכך גם לא נרשמה במאזן התביעות שלי (שטפו טפו - נקי).

להערכתי ישנו סיכוי לא קטן שגם קריסת עץ היא כוח עליון, ברור שעדיף לתבוע את הרשות כיוון שזה חוסך את ההשתתפות העצמית והכינון.

פורסם

דורקי

 

בעצמך אמרת כוח עליון , לך תתבע את האחראי לאבני הברד. בד"כ הוא תובע אותנו. נסה לדחות את הפגישה עימו ככל האפשר.

מאידך עץ שהוא בשטח ציבורי יש לו אבא, עיריה ,או אם הוא בשטח פרטי יש לו אבא, בעל הבית/ועד הבית.

לכן אתה יכול לתבוע אותם ולא את חברת הביטוח שלך, וכך לחסוך את כל רשימת הצרות שאמיר הביא לנו בשקידה כה רבה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בנתיים עשיתי בדיקה וגיליתי שחברת הגינון של העיר היא האשמה !

הם החליטו להוריד את העץ ולא מצאו אותי ואת בעל הרכב השני !

אני לא בטוח לגבי זה אבל זה מה שחבר בעירה אמר לי !

מצד אחד אפשר לתבוע את הקבלן עצמו . או שזה תפקיד של העירייה לקנוס אותו או משהו בסגנון ?

פורסם

לפני תביעה כתוב מכתב לשני הגופים האלה ציין את הנזקים שנגרמו לך ואת הערך הכספי , ובקש מהם את הפיצוי ו/או תשובה תוך X ימים.

לא יענו , תוך X ימים או יענו בשלילה אז אתה תובע גם את הקבלן וגם את העיריה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...