Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו 19 מתחמם - חושד בונטה


submachine
שימו לב! השרשור הזה בן 4992 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

ברשותי רנו 19 מודל 93.

בנסיעה מחוץ לעיר האוטו ממש מתחמם, המחוג כמעט מגיע עד סוף הסקאלה של החום.

כשעצרתי את האוטו לבדוק אם הונטה עובדת, התברר לי שלא, ורק לאחר כמה שניות של עמידה

היא התחילה לעבוד - אבל לדקה בודדת בלבד וכבתה שוב.

 

האם בנסיעה כאשר האוטו חם הונטה אמורה לעבוד? האם זה תקין שהונטה עובדת לזמן קצר כ"כ למרות שהמנוע לוהט?

 

יש לציין שיש ברכב שמן במידה מספקת.

חולה על גיר ידני!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הונטה אמורה להמשיך לעבוד עד שטמפ' המנוע תרד. גם בנסיעה וגם בעמידה ועקרונית גם עם המנוע כבוי.

אם זה לא ככה - זה לא תקין.

 

היתה לי בעיה דומה בפולו קלאסיק, בסוף זה היה החיבור בין היוניט לונטה עצמה ונפתר בכמה דקות עבודה של חיתוך והלחמה של כמה חוטים.

Seat Leon 1.4TSI, Manual

--

Will Vag-Com For Food

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

בדוק אפשרות של מגע רופף בחיבורי הקונקטורים,ליוניט הפעלת מאורר ברדיאטור,הנמצא בחלק התחתון של הרדיאטור צד נהג כמדומני, ובדוק בנוסף אפשרות של תרמוסט תפוס במצב סגור, ו/או רדיאטור סתום, או כל האפשרויות גם יחד.

מה שחשוב לטפל ולא להזניח !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי את החיבורים, הם נראים תקינים.

האוטו מתנהג בצורה מאוד מוזרה.

היום הוא היה בשיא החום, ממש קרוב כבר לסוף הסקאלה.

עצרתי מהר בצד והחלטתי לעשות בדיקה...

 

פתחתי מכסה מנוע, והונטה לא עבדה למרות החום. לאחר כמה שניות היא החלה לעבוד לדקה או שתיים

ושוב כבתה. וכך שוב ושוב לסירוגין, אבל הטמ' במנוע עדיין לא ירדה.

 

ראיתי שיש זרימה של נוזל קירור לתוך המיכל שממלאים את הנוזל, וכשהונטה עובדת הזרימה של הנוזל מתחילה לקרטע

ולא להיות אחידה.

 

מה קורה כאן?! האם זה תקין שהונטה מתנהגת ככה? האם יש סיכוי גדול לתרמוסטט תפוס(כמה עולה יחידה כזו?)

 

אני חייב להגיד שבמידה והתיקון יהיה יקר כמו למשל צורך בהחלפת רדיאטור, או כל דבר שיעלה מעבר ל500 ש"ח לא יהיה שווה לי. מדובר ברכב של 2500 שקל, שבמידה ומשהו כזה יהיה יקר עדיף לזרוק אותו מצוק.

חולה על גיר ידני!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

 

בצע בדיקה עצמית לחשד לתרמוסטט תפוס:

התנע את הרכב, ולאחר כשתי דקות עבודה במקום, בצע בדיקה ידנית על ידיח ליטוףך קל של הצינור העליון הגדול בחיבור לרדיאטור, ולצינור הגדול בחיבור לרדיאטור.

שניהם חיבים להיות חמים במידה שווה !

במידה ואחד חם מאד והשני קר מאד או פושר, ובהמשך כאשר המנוע ממשיך לעבוד ולהתחמם, והצינור הקר/ פושר, עדיין לא חם, גש למוסך להחלפת תרמוסטט.

העלות כ250/350 שקל כולל מי קירור, ולא כולל מע"מ.

האופצייה השניה, רדיאטור סתום בעיקר בחלקו התחתון במיקום של החיבור ליוניט מאוורר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים,

 

עשיתי כמה בדיקות כדי לנסות לרדת לעומק הבעיה...

אז ככה:

1. הדלקתי את הרכב ל 2 דקות - החום לא טיפס מהר מידי, ועדיין לא הגיע לטמפ' עבודה אופטימלית.

לאחר 2 דק' בדקתי את הצינורות שמתחברים לרדיאטור. הגדול העליון - חם מאוד, הצינור שמתחתיו - חם.

2. הדלקתי מזגן - הונטה נכנסה לפעולה. כיביתי - כבתה. כאשר המנוע החל לטפס מעל טמפ' עבודה, הונטה שוב

נכנסה לפעולה - אבל לסירוגין. כלומר עובדת דקה בערך, "נחה" חצי דקה.

3. עשיתי סיבוב מחוץ לעיר, והשתדלתי להיות בטורים גבוהים (סביב 3000RPM), נסיעה על 110 קמ"ש - המנוע

התחמם מאוד, והמחוג שוב טיפס לראש הסקאלה. חזרתי הביתה.

בדיקה שוב של הצינורות - העליון היה רותח, התחתון היה חם מאוד.

 

צביקה - היה הפרש קליל מאוד בין הצינור העליון לתחתון. שניהם היו חמים מאוד, אבל לא באותה טמפ'. כלומר התחתון תמיד

היה קצת פחות חם מהעליון.

 

אני אוהב את האוטו הזה, לא בא לי לזרוק אותו...... :cry: מה אני עושה?

חולה על גיר ידני!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

צאל תזרוק, רוקן את מי הקירור, שטוף בלחץ מים את מערכת הקירור, נקז את כל המים והבוצה שיצאו מהבלוק, החלף יוניט מאורר , וחזור לעדכן.

נקוי של מערכת הקירור, שיכלול את הרדיאטור כמובן, ו החלפה ליוניט מאורר מקורי, אני סמוך ובטוח שיפתרו את הבעייה.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוניט מאורר הכוונה לטרמוסטט? היכן הוא ממוקם?

האם לדעתך את השטיפה אני יכול לעשות לבד - ואיך? זה מחייב ניתוק של צינורות כלשהם?

איך אני מרוקן את נוזל הקירור?

חולה על גיר ידני!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוניט מאורר= תרמו סוויץ, האחראי על פיקוד ולשליטה על הדלקת וכבוי המאורר, בהתאם לטמפרטורת המים, והא מתוכנן להפעיל את המאורר בטמפרטורה מסויימת, ולכבות את המאורר, כאשר הטמפרטורה יורדת.

שיפת רדיאטור אכן מתבצעת על ידי פירוק מים תחתון ועליון.

אתה יכול לעשות לבד, אך אני לא ממליץ לך לא לעשות זאת לבד, אלא רק במוסך, שם הם אמורים לדעת מה הם עושים, אתה לצערי לא יודע , לעשות זאת, ולא יודע מה לעשות.

פנה למוסך מומלץ באזור מגורייך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

חזרתי לעדכן.

עשיתי כל מיני בדיקות כדי לוודא שהתקלה ברדיאטור.

אכן בביצוע ניקוי לרדיאטור התברר שהוא סתום לגמרי.

לאחר הניקוי האוטו לא מתחמם כלל.

 

הבעיה היא שלא יכולנו לפתוח את הרדיאטור לגמרי בגלל שהוא ישן והקליפסים שלו היו נשברים.

לכן ניקינו אותו רק חלקית. האפשרות השנייה הייתה להחליף אותו לגמרי, אבל אין לי כסף, וגם ברכב כזה

זה לא שווה את ההשקעה...

 

מקווה שהוא לא יסתם שוב בקרוב.

 

תודה לכולם ובמיוחד לצביקה התותח על העזרה.

חולה על גיר ידני!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4992 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...