submachine
-
הודעות
42 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי submachine
-
שלום לכולם, לאחרונה קניתי פורטה 2015 אוטומטית. הרכב במצב מעולה עם 50 אלף ק״מ. הבעיה היחידה היא שההגה מתנהג מוזר מאוד בשני מצבים: 1. במהירות נמוכה לאחר יציאה מפנייה ההגה מתחיל לחזור לאמצע, אך נשאר מעט נטוי (לא מצליח לחזור את 10 המעלות האחרונות עד למרכוז מלא) 2. במהירות גבוהה מרגיש מאוד קשה לבצע תיקונים קלים, וברגע שההגה יוצא מהמרכז, הוא נהיה טיפה קל יותר מיותר לציין שהיגוי כזה הורס לגמרי את החוויה מהרכב. עשיתי כיוון פרונט, איזון צמיגים, ברכב צמיגים חדשים. מוסכניק אמר לי שיתכן שזה קשור לגומיית הגה. אני מתחיל לחשוב שככה הרכב יצא מהמפעל - היתכן? אשמח לשמוע מכם, אני מתחיל לחשוב למכור את הרכב בגלל זה
-
[TABLE=width: 90%] [TR] [TD=width: 63]צרן:[/TD] [TD]יונדאי[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 63]דגם:[/TD] [TD]i20[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 63]תת דגם:[/TD] [TD]Insight ידני 1.2 - 85 כ"ס[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 63]נפח:[/TD] [TD]1248[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 63]שנה:[/TD] [TD]2013[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 63]ת.עלייה לכביש:[/TD] [TD]פברואר[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 63]מחיר:[/TD] [TD]₪45000[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 63]יד:[/TD] [TD]1[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 63]ת. הילוכים:[/TD] [TD]ידנית [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE=width: 90%] [TR] [TD=width: 70]סוג מנוע:[/TD] [TD]בנזין[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 70]טסט עד:[/TD] [TD]02-2017[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 70]ק"מ:[/TD] [TD]67000[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 70]צבע:[/TD] [TD]לבן[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 70]בעלות נוכחית:[/TD] [TD]פרטית[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 70]מוכן להחלפה:[/TD] [TD]לא[/TD] [/TR] [/TABLE] רכב שמור מאוד, טופל רק בחברה במסגרת האחריות, חסכוני מאוד ומרווח, מצב של רכב חדש בפנים ובחוץ על חלק מהמקומות ברכב אפילו יש עדיין ניילונים. מערכת מולטימדיה מקורית של פיוניר משולבת עם מצלמת רוורס, בלוטות', שליטה מלאה על המערכת והדיבורית מההגה. לרכב מכה קטנה (שרואים בתמונה) בכנף, לכן מחיר בהתאם(מכירון-51).מציאה לרציניים
-
צריכת דלק עולה אחרי טיפול, יונדאי I20
submachine פרסם הודעה בנושא של submachine בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קשה לי להאמין, משהו מרגיש לי שונה ברכב -
צריכת דלק עולה אחרי טיפול, יונדאי I20
submachine פרסם הודעה בנושא של submachine בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בבאר שבע במוסך בן עמי, אבל אני לא יודע עד כמה זה קשור למוסך. הטיפול שלהם במסגרת האחריות למשל, הוא טוב. 2 הפנסים הקדמיים העלו סימני שחיקה ובלאי בחלק העליון שלהם, והבולם זעזועים האחורי של הרכב הראה סימני הזעה של שמן. נתנו לי רכב חלופי והכל הוחלף. ולמרות השירות הטוב זה ממש מכעיס שלרכב חדש יש בלאי כזה. אני ממליץ לך בחום לעמוד ליד הרכב בטיפול, ולוודא שאם יש לך בעיות כלשהן מחליפים לך הכל. יכול להיות שהטיפול הבא יהיה אחרי 3 שנות אחריות ואז לך חפש... -
ברשותי יונדאי I20 שנת 2013 מנוע 1200 ידני. מאז שקניתי אותו מהחברה תמיד בדקתי את צריכת הדלק בחישוב ק"מ/ליטר וקיבלתי ממוצע 16-18 קמ לליטר. לאחרונה ביצעתי טיפול 35 אלף, ומאז צריכת הדלק עלתה משמעותית ל 14-16 ק"מ לליטר. בטיפול החליפו: שמן ברקס, שמן מנוע, פלגים ופילטר אוויר. חשוב לציין שיש משהו מוזר כעת בנסיעה של הרכב: בעבר בירידות תלולות עם הילוך חמישי משולב המהירות ברכב הייתה עולה, כלומר הוא היה צובר תאוצה, אך היום המהירות יורדת. אם אני שם בניוטרל בירידות אלו, הכל מתנהל כרגיל, מה שמוביל אותי למסקנה שהבעיה היא לא מהגלגלים אלא משהו מהמנוע בולם את הרכב. (אני מכיר את התנהגות הרכב היטב בירידות אלו שאני נוסע בהן כל יום). בנוסף צריך לציין שבמוסך יונדאי תמיד המכונאים שמים קצת יותר שמן מנוע מהמקסימום, אבל בטיפול הקודם זה לא הפריע. למישהו יש מושג מה זה יכול להיות?
-
שלום, ברשותי פאסאט 2004 tdi, עם 130 כ''ס. הרכב ממש סוס עבודה חסכוני בדלק בגירסא זו. הבעיה היא שכל טיפול בלאי שלו מאוד יקר, והטיפולים מתחילים להתרבות בגלל שנתון הרכב. התקציב שלי הוא כ50 אלף ואני מעוניין לקנות רכב אמין ומהנה לנהיגה כמו מאזדה.3 עד שנת 2009. השימוש ברכב הוא נסועה של כ600 ק''מ בשבוע. אני חושב לקנות מליסינג. 1. האם לדעתכם כדאי להחליף בנסיבות אלה או להשאר בפאסאט שבסה''כ מצבה טוב מאוד? 2' במידה ואני מחליף מה כדאי יותר- מכירת הרכב באופן פרטי או מכירה לליסינג?
-
הגעתי למוסך מהדרום במיוחד, כדי לבצע טיפול טיימינג. הטיפול בוצע ביסודיות ובמקצועיות, והמחירים היו סבירים בהחלט. בסוף העבודה הרכב הוכנס לשטיפה במוסך. בחשבון הסופי רון נתן לי הנחה וציין כי הוא "משתתף" איתי בהוצאות הדלק. בהחלט אחזור שוב. תודה
-
שלום, מאז שקניתי את הרכב, מידי פעם בכביש בין עירוני הesp נכנס לפעולה לבד וללא כל סיבה אמיתית (נסיעה על כביש ישר). כאשר הוא נכנס לפעולה הוא בולם אותי באמצע נסיעה מהירה לכמה שניות ומייד משחרר. תוך כדי שזה קורה מנורת ה esp בלוח המחוונים מהבהבת כשלוש פעמים ונכבית. בכביש עירוני בנסיעה איטית יחסית זה אף פעם לא קורה. מה יכולה להיות הסיבה והפיתרון? נמאס לי מברקסים באמצע נסיעה.. תןדה רבה,
-
בעיות בהנעה וריח דלק חריף בתא נוסעים,דייהטסו אפלאוז
submachine פרסם הודעה בנושא של Shpeel בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היו לי בעיות דומות ברכב אחר... מה שהבחור מעליי אמר על צינורות הוואקום יכול מאוד להיות הגורם. מציע לך להתייעץ עם צביקה מהפורום, הוא מתמחה ברכבים עם קרבורטור.. חפש אותו בפורום ושלח לו ה"פ -
פאסאט - סוגיית טיפולים לרכב, ושאלה על חום מנוע
submachine פרסם הודעה בנושא של submachine בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שווה לתקן את זה? אתה החלפת? אחרי הכל מדובר בזה שהמנוע לא מגיע לטמפ עבודה מדוייקת, אבל גם לא נשאר קר יותר מידי או מתחמם יותר מידי... ואם הוא תקול איך ביום חם הוא שומר על חום מנוע מדוייק ותקין? (אולי הטרמוסטט תקוע במצב פתוח?) אגב בעיה אחרת שיש היא שנורת ה ESP נדלקת לפעמים תוך כדי נסיעה (מהבהבת לכמה שניות ונכבת, זה קורה רק מחוץ לעיר ולא באופן קבוע..) כשזה קורה מרגישים כמו דפיקות קטנות מאוד באוטו. האם מדובר על מגע רופף או שריסט למחשב הרכב יעזור? אודה לעזרתם.. -
שלום, ברשותי פאסאט TDI שנת 2004. רכשתי אותה רק לאחרונה עם 165 אלף ק"מ. השאלה שלי היא איך אני יודע כל כמה ק"מ אני צריך לעשות לה טיפולים? איך אני יודע איזה חלקים להחליף/לתחזק בכל טיפול? (מלבד הדברים הבסיסיים כמו פילטר אויר פילטר שמן) בנוסף - ביום קר האוטו לא מביא את מחוג החום לאמצע הסקאלה, שם הוא אמור להיות אלא נשאר ברבע סקאלה. רק כשממש מתחמם בחוץ הוא מגיע לחצי. עושה רושם שיש בעיה עם סגירת הטרמוסטט כדי להביא את המנוע לטמ' עבודה. מה דעתכם? ובאיזה נוזל קירור משתמשים לרכב מדגם זה? תודה מראש,
-
צביקה שלום, ראשית תודה על התגובה המפורטת. לא יודע אם זכור לך אבל הרכב היה אצלך לפני כחצי שנה לטיפול קרבורטור (שהיה מעולה והעניק לרכב חיים חדשים). 1. האם יכול להיות שצינור הנשם הוא הבעיה ובגללו נוזל שמן? (כשהייתי אצלך אמרת שיש לנקותו מידי פעם). 2. עודף שמן במנוע - לא. אני תמיד בודק שהמפלס תקין ולא מוזג יותר שמן ממה שצריך. 3. שמן בצמיגות לא מתאימה או רינגים שחוקים יגרמו כמדומני לפליטת שמן לאגזוז, ולא לנזילה...תקן אותי אם אני טועה 4. אם הגומיה רק מגנה מפני אבק אני מניח שאין צורק להבהל.(לא?) 5. לצערי לא אוכל לצלם את כל תחתית הרכב מכיוון שאין לי ליפט והתמונות יצאו חשוכות מידי... 6. המחסור במפלס השמן אינו משמעותי. לרוב נדרש להוסיף שמן פעם בשלושה שבועות (כחצי ליטר). נסיעה בטורים גבוהים (מהירות גבוהה מ130) גורמת לאכילת שמן רב יותר... אודה לכם אם על סמך מידע זה תוכלו להתייחס לשאלותיי בתחילת השרשור נ.ב. על הגומיה יש עיוות של הגומי. יכול להיות כתוצאה ממגע עם חלקים חמים במנוע? היא גם נראית קרועה.. אני מקווה שאין שאריות ממנה
-
שלום רב, מזה זמן רב שיש לי נזילת שמן במנוע. מדובר ברנו 19 מודל 93. במוסך אמרו שהנזילה היא מהגיר. עד היום התעלמתי מהבעיה, כי פעם ב.. אני מוסיף שמן ובזה נפתר העניין, ובנוסף עלות תיקון גבוהה לא משתלמת ברכב כזה. היום במבט מתחת לאוטו שמתי לב שהיה תלוי על מוט כלשהו החלק הבא (עשוי גומי ונראה כציפוי של משהו): זוהי התמונה של המוט עליו היה תלוי הפלסטיק: תלשתי את החלק הזה כי לא רציתי שהוא יעוף בכביש באחת מהנסיעות. בנוסף, אלו תמונות של נזילת השמן: נראה כי השמן נוזל גם מהצינור הזה: שאלות: 1. מהו החלק מהגומי שהיה תלוי (נראה ככיסוי חסר משמעות של מכלול כלשהו), ומהו המוט עליו היה תלוי החלק? האם זה דורש החלפה? 2. כמה לדעתכם גרועה נזילת השמן, מה מקורה והאם כדאי לתקן אותה (יכול לגרום לרכב נזק רציני או הנזילה יכולה להחמיר?)? 3. מהו הצינור שמחובר לראש המנוע שנראה שנוזל ממנו שמן? מה תפקידו? תודה רבה מראש,
-
הורדת רכב מהכביש - האם לגשת לבית משפט?
submachine פרסם הודעה בנושא של submachine בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
חברים - מקפיץ פעם אחרונה לפני שאני מחליט לבד. חשוב לי לשמוע דעתכם על מה שכתבתי בתגובה האחרונה. ושאלה הנוספת - במידה והעברתי את הרכב טסט, אני צריך לשלם שוב אגרה של 900 ש"ח? והאם הטסט הוא עד ל2012? תודה, -
הורדת רכב מהכביש - האם לגשת לבית משפט?
submachine פרסם הודעה בנושא של submachine בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אני מתחיל לחשוב כאן שאולי בכלל לא אלך לבית משפט, כי זה לא משתלם. מדובר ברכב משנתון 93 ששויו כ4000 ש"ח. בולמ"ז חדש עולה 2000 ש"ח, שלא נדבר על החלפת מחזירי שמן. זה פשוט לא שווה את זה. בנינו, אני הולך לנגב את הבולמ"ז ולשטוף את המנוע - לא מעבר. כל פיתרון אחר יאלץ אותי למכור את הרכב כי זה לא משתלם. חשבתי לתומי שהשופט יכול להחליט שהפערים שהוצגו בדו"ח הם שטותיים ולא מסכנים את התנועה על הכביש, ולכן עם ביטול הדו"ח גם רישיון הרכב יוחזר לי. לפי מה שנאמר כאן כדאי לי לשלם את הדו"ח וזהו? באמת מבולבל - אודה לעוד עצות מכם -
הורדת רכב מהכביש - האם לגשת לבית משפט?
submachine פרסם הודעה בנושא של submachine בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אם השופט מבטל את הדו"ח, זה לא מחזיר לי את הרישיון של הרכב בלי טסט חדש? כי אחרת מה עשיתי בזה? תיקנתי את הליקויים וזכיתי במשפט - יצא ששילמתי כסף למרות זאת -
שלום, אתמול עצרה אותי ניידת משטרה ב3 בלילה. השוטר ביקש לעשות בדיקת אלכוהול רגילה ולאחר שראה שאין ממצאים החליט להתפס בי, כנראה מתוך שעמום או אינטרס לגמור את פנקס הדוחות שלו. הוא קרא למישהו מהניידת, שהסתבר שהוא בוחן תנועה. ההוא עושה לי טסט באמצע הלילה עם פנס, ובסוף מכריז כי הרכב לא תקין בגלל בלם זעזועים אחורי נוזל ונזילת שמן מנוע. הוא שם חותמת אדומה "מבוטל" על הרשיון של הרכב, ובנוסף נתן לי קנס 250 שח (כנראה על זה שאין לי ליפט בבית ואני לא בודק כל יום אם יש לי בלם נוזל או דליפת שמן), ועוד הוא הוסיף כמובן בחיוך שהקל עליי במקום לתת לי קנס 1000 שח. קראתי כאן בפורום את השרשור הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=284742&highlight=%D7%91%D7%95%D7%97%D7%9F+%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%94&page=5 נדהמתי לגלות שעל הדו"ח שלי חתום ע"י לא אחר מאשר אותו בוחן תנועה שעצר את הבחור מהשרשור (רשום בכתב התביעה) - מר נעים אלעוברה. האם לדעתם יש לי סיכוי להצליח בבית משפט כמו הבחור מהשרשור? ראיתי שלקח לו שנתיים עד שהייתה פסיקה.. בזמן הזה לא אוכל להשתמש ברכב? המקרה הזה מכעיס אותי מאוד, ורק בגלל זה אני רוצה ללכת לבית משפט
-
אחי זה נשמע מעולה, אבל אצלי ברכב אין חריץ לCD, כי למערכת שלי יש כניסת USB בלבד... י משהו במקום?
-
שלום לכולם, אני לא יודע לאיזה פורום זה יותר שייך, אבל החלטתי שמכולם כאן זה הכי מתאים. קניתי לאחרונה דיבורית BT לרכב, הכל מעולה... הבעיה היא שכעת אני צריך זרוע חזקה שתחזיק את הפלאפון בזמן נסיעה. קניתי בקיץ שעבר זרוע כזו (נחשבת לאיכותית), אבל בחום של הדרום, העיגול שאמור לייצר ואקום לשמשה פשוט נמס והתעוות ולכן כבר אי אפשר להשתמש בה. אני מחפש זרוע חזקה, כזו שתחזיק לזמן ארוך ואפשר "למתוח" את התושבת שלה כך שתתאים למגוון פלאפונים או GPS. אני מניח שככל שהזרוע תהיה קצרה כך היא תהיה חזקה יותר... תקציב: עד 120 ש"ח.
-
תאמין לי צביקה, כאילו חזית את העתיד. כשהלכתי למוסך להרכיב את הטרמוסטט שקניתי, המוסכניק פלט משהו בסגנון:"אני לא בטוח מה הכיוון של זה..." אחרי ההרכבה המנוע היה מתחמם מאוד והונטה לא נכנסה לפעולה... כמובן שידעתי שמשהו בהרכבה לקוי, גם כי זכרתי את תגובתך בשרשור זה. עזבתי את המוסך מבלי לשלם ולקחתי את הרכב למכון רדיאטורים שאני סומך עליו. הוא הראה לי שהרכבת התרמוסטט הייתה הפוכה (עם הפין כלפי הצנרת ולא כלפי המנוע). מיד לאחר הרכבה חוזרת (הפעם נכונה), המנוע הראה שמירה על טמ"פ עבודה די קבועה, כאשר הונטה נכנסת לפעולה כשצריך. אני מאוד מרוצה מהתהליכים האחרונים, ונשאר לי לראות איך האוטו נוסע בלילה קר בכביש בין עירוני, שאז קר מאוד וניתן לראות אם הוא יצליח לשמור על טמפ' עבודה גם בתנאים כאלה. תודה צביקה על התמיכה הטכנית גם כשלא מדובר בקרבורטרים נטו.
-
שלום, ברשותי רנו 19 שנת 93 מנוע 1400. לרכב היו לא מעט בעיות סל"ד וכח (עם שאר תופעות נלוות) המעידות על בעיה בקרבורטור. כידוע הרכב זול, ולכן עלתה השאלה האם שווה להשקיע בו ניקוי קרבורטור מקצועי. לאחר התעייצות עם צביקה (המאסטר בנושא זה), הבנתי שמדובר ב"לב" של המנוע וניקוי יכול לחולל פלאים שבעתיד ישתלמו. אני גר חצי שעה דרומית לב"ש. לא רק שביצעתי את הניקוי, נסעתי עד לצביקה בנתניה (175 ק"מ לכל כיוון הלוך חזור) כדי להיות בטוח שהניקוי יהיה מקצועי כאשר הוא מבצע אותו... אצלו גם קיבלתי הסברים מפורטים על הכל ומה יתבצע, ולא רק שירות תיקוני נטו. אחרי העבודה נוכחתי לדעת כמה הוא צדק. כרגע אני מרוצה מאוד. בעיות הסל"ד נעלמו, האוטו הרבה יותר "חי" על הכביש ומגיע למהירויות שלא היה מסוגל להן לפני. המשמעות הכלכלית: פחות לחיצה על הדוושה, חיסכון בבלאי ודלק. עדיין לא ניסיתי להניע את הרכב כשהוא קר, אבל מאמין שגם שם יהיה שיפור. אז לכל אלה שיש להם בעיה בקרבורטור ומתלבטים - זה כדאי גם ברכבים זולים, וכפליים אם עושים את זה אצל צביקה. השלב הבא - החלפת שמן לשמן בצמיגות מתאימה והתקנת תרמוסטט שהבעלים הקודם הוציא מהרכב. שאלה - אני יודע שהתקנת תרמוסטט זה לא הליך מסובך כלל, האם כדאי לנסות לבצע לבד? כמה אמור לעלות במוסך העבודה + התרמוסטט? תודה,
-
חזרתי לעדכן. עשיתי כל מיני בדיקות כדי לוודא שהתקלה ברדיאטור. אכן בביצוע ניקוי לרדיאטור התברר שהוא סתום לגמרי. לאחר הניקוי האוטו לא מתחמם כלל. הבעיה היא שלא יכולנו לפתוח את הרדיאטור לגמרי בגלל שהוא ישן והקליפסים שלו היו נשברים. לכן ניקינו אותו רק חלקית. האפשרות השנייה הייתה להחליף אותו לגמרי, אבל אין לי כסף, וגם ברכב כזה זה לא שווה את ההשקעה... מקווה שהוא לא יסתם שוב בקרוב. תודה לכולם ובמיוחד לצביקה התותח על העזרה.
-
אחי, אני לא מבין גדול ברכב, אבל כן מבין ברמאים. הדפוק הזה שמתקן לך את הרכב פשוט לא מוכן להודות שהוא לא יודע מה הבעיה. לכן הוא כל פעם מוצא משהו אחר. חפש בפורום מוסך מומלץ באיזור שלך - זה שהוא מורשה לא אומר שהוא אמין. אם תמשיך ללכת אליו הוא ימשיך לתקן לך חלקים שלא באמת דורשים תיקון, ואתה תשלם על זה.
-
יוניט מאורר הכוונה לטרמוסטט? היכן הוא ממוקם? האם לדעתך את השטיפה אני יכול לעשות לבד - ואיך? זה מחייב ניתוק של צינורות כלשהם? איך אני מרוקן את נוזל הקירור?
-
חברים, עשיתי כמה בדיקות כדי לנסות לרדת לעומק הבעיה... אז ככה: 1. הדלקתי את הרכב ל 2 דקות - החום לא טיפס מהר מידי, ועדיין לא הגיע לטמפ' עבודה אופטימלית. לאחר 2 דק' בדקתי את הצינורות שמתחברים לרדיאטור. הגדול העליון - חם מאוד, הצינור שמתחתיו - חם. 2. הדלקתי מזגן - הונטה נכנסה לפעולה. כיביתי - כבתה. כאשר המנוע החל לטפס מעל טמפ' עבודה, הונטה שוב נכנסה לפעולה - אבל לסירוגין. כלומר עובדת דקה בערך, "נחה" חצי דקה. 3. עשיתי סיבוב מחוץ לעיר, והשתדלתי להיות בטורים גבוהים (סביב 3000RPM), נסיעה על 110 קמ"ש - המנוע התחמם מאוד, והמחוג שוב טיפס לראש הסקאלה. חזרתי הביתה. בדיקה שוב של הצינורות - העליון היה רותח, התחתון היה חם מאוד. צביקה - היה הפרש קליל מאוד בין הצינור העליון לתחתון. שניהם היו חמים מאוד, אבל לא באותה טמפ'. כלומר התחתון תמיד היה קצת פחות חם מהעליון. אני אוהב את האוטו הזה, לא בא לי לזרוק אותו...... מה אני עושה?
