Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני כ-ארבעה חודשים אבא שלי קיבל את הC5 החדשה שלו, עד היום הכל טוב ויפה ומרוצים מאוד מהרכב.[היום היינו בטיול, נסיעה של 550ק"מ עברה ברכות כ"כ נעימה, גם בשבילים לא שבילים, וגם אפשר להגיע קרוב יותר לשבילים הרגליים בזכות הגבהת הרכב ומעבר בדרכי 4X4, בנוסף אני חייב לציין את האחיזה המדהימה של הרכב גם בדרכי עפר, היה תענוג לעשות ראלי קטן בנגב, מי היה מאמין שבהמהבמשקל 1.65טון בעלת הנעה קידמית יכולה לזרוק זנב;-) (לא לדאוג, לא סיכנו אף בנאדם, זה היה בשבילים נידחים ובלי אנשים)]

 

רק שהיום הסתכלתי במקרה על מדבקת הטסט וראיתי שהטסט עד מאי 2011.

היה לי קצת מוזר, פתחתי את הרישיון וכתוב שהרכב יוצר ב2010 ועלה לכביש במאי 2010.(מה שנכון נכון)

זה מוזר, כי טסט לרכב חדש הוא לשנתיים, מה פתאום הטסט הוא לשנה?

יכול ליהיות חלה טעות במדבקה?

 

אריאל

פורסם

אגרת הרישוי היא לשנה ולכן הרישיון שאתה מחזיק הוא בתוקף עד 05/11.

הרכב פטור ממבחן רישוי שנתי עד 05/12 ולכן המדבקה על החלון+על רישיון הרכב צריכה להיות עד 2012.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
אגרת הרישוי היא לשנה ולכן הרישיון שאתה מחזיק הוא בתוקף עד 05/11.

הרכב פטור ממבחן רישוי שנתי עד 05/12 ולכן המדבקה על החלון+על רישיון הרכב צריכה להיות עד 2012.

 

אז קיימת טעות במדבקה?

אם אני אסע בשנת 2012 עם המדבקה של 2011 יכולים להוריד אותי מהכביש?

פורסם
החשוב ביותר הוא שתשלם רק את האגרה.

 

ירון מאיר

 

אחלה, זה יהיה במאי 2011

ואת הטסט אצטרך לעשות שוב רק במאי 2012

עכשיו מובן, תודה

פורסם
אחלה, זה יהיה במאי 2011

ואת הטסט אצטרך לעשות שוב רק במאי 2012

עכשיו מובן, תודה

לא. לפי הסבריו של פיק יהיה עליך לעשות טסט במאי 2011.

עכשיו נפתרה גם לי חידה - מדוע הרכב (הפרטי) שלי נושא מדבקה לבנה (2012) ורכב הליסינג של אשתי, שהגיע יום אח"כ נושא מדבקה צהובה (2011).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
רכב ליסינג והשכרה מקבל רישיון לשנה אחת ולא פטור ממבחן הרישוי הראשון.

 

לא שמתי לב להודעה שלך, עכשיו הכל ברור לי.

אבל שאבא שלי קיבל לפני 4 שנים את ה407 היה לה טסט לשנתיים, האם החוק הוא חוק חדש?

 

עכשיו זה מובן, כי לאמא שלי בגולף החדשה יש טסט עד 2012(רכב פרטי)

 

המון תודה על העזרה!

פורסם
שלום,

[היום היינו בטיול, נסיעה של 550ק"מ עברה ברכות כ"כ נעימה, גם בשבילים לא שבילים, וגם אפשר להגיע קרוב יותר לשבילים הרגליים בזכות הגבהת הרכב ומעבר בדרכי 4X4, בנוסף אני חייב לציין את האחיזה המדהימה של הרכב גם בדרכי עפר, היה תענוג לעשות ראלי קטן בנגב, מי היה מאמין שבהמהבמשקל 1.65טון בעלת הנעה קידמית יכולה לזרוק זנב;-) (לא לדאוג, לא סיכנו אף בנאדם, זה היה בשבילים נידחים ובלי אנשים)]

 

 

 

כמה טוב לשמוע על "התחזוקה המפנקת" שמוענקת לרכבי הליסינג... :roll:

אני סמוך ובטוח שהגולף של אימא פטורה מההתעללות הזו... :evil:

פורסם

אני אסביר, נסענו 550ק"מ, מתוכם 520ק"מ על כבישים בעל אספלט שנוסעים עליהם המון מכוניות כל יום(40, 90 , 6)-זה מותר, ואין פה שום בעיה.

 

השבילים לא שבילים אלו שבילים ל4X4 שרק עם הסיטרואן היינו מעיזים לעשות, גם עם כל רכב ליסינג אחר לא היינו עושים כי אנחנו לא קורעים את הרכבים שלנו(באורך 2ק"מ לכיוון), כי אפשר להגביה אותה, ולא נסענו יותר מ10קמ"ש לאורך הכבישים הבעייתים.-גם בתקופה שלא הייתה ליסינג כל בעלי הסיטרואנים עם מערכת המתלים ההידרואלית היו עושים זאת.

 

ה"ראלי" התבצע על דרך עפר מישורית לחלוטין.-זה לא היית עושה כ"כ עם רכב פרטי, למרות שחוץ משחיקה מוגברת לצמיגים אין שום בעיה עם זה, כי לא היו קפיצות בכלל.

הרכב נשמר כי אבא שלי ואני מאוד אוהבים את הרכב, מייד אחר כך הרכב עבר שטיפה ידנית+בדיקת לחץ אוויר בצמיגים, לאורך כל הדרך הבעייתית עצרנו כדי לראות אם הכל תקין ואם היה חלק בעייתי נסענו מאוד לאט כדי לא לפגוע ברכב.

 

אם תראה את הרכב תחשוב שהרגע הוא יצא מהמפעל, הוא נראה כמו חדש.

 

אני לא צריך לתרץ לך, אבל שלא תחשוב שבעלי ליסינג הורסים את הרכב, כי גם אנחנו אוהבים את הרכב וחשוב לנו איך הוא נראה ונוסע.

פורסם
לא שמתי לב להודעה שלך, עכשיו הכל ברור לי.

אבל שאבא שלי קיבל לפני 4 שנים את ה407 היה לה טסט לשנתיים, האם החוק הוא חוק חדש?

רכבי החכר עושים טסט כל שנה, התקנה שונתה ב-02/08.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

רוצה לדעת מה באמת עובר רכב לסינג טיפוסי בוא ליום מילואים אחד שלי, כל מאזדה 3 ואקסנט או ריו נהיית ג'יפ סופה בשטחי אש.

הערמות של הרכבים שנהרסים זאת פשוט קטסטרופה.

התענוג שמוביל אותך

×
×
  • תוכן חדש...