Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב- טויוטה קורולה 93 ,1600 אוטומט.

מבחינה חוקית אני יכול להוריד אותו.

 

מה לדעתכם עדיף- להוריד ולשים צינור המקומו, או לרוקן אותו לגמרי ולהחזיר אותו.

שמעתי שיש חיסרון- הרעש, האם זה ממש יהיה נורא וחזק?

 

ומבחינת זיהום CO -אם אני מוריד את הממיר,רמת ה CO תשתנה?

אם בטסט רואים שאין ממיר,ומותר לי, יכולים לעשות משהו בנוגע לרמת ה CO?

(עשיתי חיפוש ולא מצאתי שתובות לשאלותי),

אשמח לקבל תשובה ממבינים כמוכם.

תודה ושבת שלום...:)

I30 CW

פורסם

עדיף צינור או דוד מעבר אחר.

האם הרעש יפריע לך באם תרוקן אות הממיר?

כל אחד ורמת הסבילות שלו.

 

 

כן, רמת ה-CO תשתנה.

באם רמת הזיהום תעלה על 3.5% אזי הרכב יפסל על כך ותצטרך לסדר זאת.

 

השאלה היא: למה בכלל להוריד אותו? מה זה יתן לך?

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
עדיף צינור או דוד מעבר אחר.

האם הרעש יפריע לך באם תרוקן אות הממיר?

כל אחד ורמת הסבילות שלו.

 

 

כן, רמת ה-CO תשתנה.

באם רמת הזיהום תעלה על 3.5% אזי הרכב יפסל על כך ותצטרך לסדר זאת.

 

השאלה היא: למה בכלל להוריד אותו? מה זה יתן לך?

 

עמית

 

אם כבר אני ישים צינור ולא דוד.

דבר שני- במוסך מורשה טויוטה,מנהל העבודה אפילו אמר לי שרצוי מאוד להוריד אותו.

מה יתן? קצת יותק סחיבה ופינוי מהיר של גזים. (אולי גם צריכת דלק טובה מעט).

 

בכמה אחוזים הורדת ממיר מעלה ?

 

תודה ושבת שלום

I30 CW

פורסם

אם כבר אני ישים צינור ולא דוד.

דבר שני- במוסך מורשה טויוטה,מנהל העבודה אפילו אמר לי שרצוי מאוד להוריד אותו.

מה יתן? קצת יותק סחיבה ופינוי מהיר של גזים. (אולי גם צריכת דלק טובה מעט).

 

בכמה אחוזים הורדת ממיר מעלה ?

 

תודה ושבת שלום

בכדי לדעת האם באמת יש צורך בסילוק הממיר(הממיר סתום) יש לבודקו ע"י חיבורו למכשיר בדיקת 4 גזים ולבדוק את יעילותו בסל"ד בינוני (כ-2,500 ).

באם רמת ה-CO אינה עולה על 0.2% בסל"ד בינוני, אזי הממיר עדיין מתפקד היטב.

 

אחוזי הכח יעלו ב-1-2% וגם נתון זה נתון לויכוח.

פינוי גזים מהיר יותר - בסדר.

סחיבה - אולי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

כמה עובדות מנסוין,על הורדת הממיר.

 

 

הבדל-לא מרגישים

 

רעש-אותו הרעש(אולי טיפה יותר מתכתי בגלל שלא חיזקנו את הצינור גמיש מספיק טוב,כן כן אני יודע....חאפר)

 

עברתי טסט בלי ממיר.

 

עם הדלק שיש לנו בארץ הממיר לא ממש אפקטיבי ואורך החיים שלו ממש קצר.

 

 

יום טוב

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

אם תוציא לגמרי את הממיר לא תרגיש באותו רגע שינוי פלאים בסחיבה של האוטו

אבל המנוע יעבוד נקי יותר ויוציא את הגזים ביתר חופשיות

 

אבל החיסרון זה הרעש {שהוא לא עד כדי כך לא נסבל }

וזיהום האויר של הארץ היפה שלנו בשביל עוד סוס או שניים

 

תמיר :)

פורסם
השאלה - כמה זה מעט רעש?

(זה דומה לחור שנוצר בדוד ?)

 

מה בדבר העלעת רמת CO? עדיין יעבור טסט?

 

אני בהתחלה רוקנתי את הממיר שלי והרעש היה בלתי נסבל .

היום הורדתי את הממיר והרכבתי צינור רגיל , אין כרגע שום רעש .

 

לגבי טסט אני לא יודע אבל אני מקווה שאני אעבור אותו ( אני מנצרת , כולם חאפרים כאן :lol: )

×
×
  • תוכן חדש...