Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שזה נושא חפור, ועברתי הרבה בחיפוש אבל עדיין, כמה שאלות קטנות:

 

אבא שלי מעוניין לקנות רכב עד 50 אלף והאופציות כרגע הם :

טויוטה קורולה 03,04

פלקסווגן פאסאט/בורה משנתונים כאלה

וסקודה אוקטביה.

 

בעיקרון הרכב המועדף כרגע זה קורולה, מכיוון שלאבא שלי חשוב מאוד העניין של הירידת ערך(מאותה סיבה פורד פוקוס, והסיטרואן C4/C5 ירדו מהפרק)

ממה שקראתי פה בפורום, התלונות על טויוטה הם שהוא רכב משעמם ולא נוח, אז מה הכוונה כשאומרים משעמם?

ומה זאת אומרת לא נוח? זה הבדל של שמיים וארץ לעומת מכוניות בטווח מחיר הזה שכן מוגדרות נוחות?

 

גם ממה שקראתי הדגם הספציפי של 2003 הוא דגם שקצת בעייתי, האם הוא באמת כזה לעומת 04? ובאופן כללי כדאי להשקיע טיפה יותר(סביבות גג 15 אלף נוספים) בשביל שנתון מתקדם יותר?

 

אבא שלי די לחוץ על לקנות רכב מידיים פרטיות בלבד, האם זה מוצדק? אמנם שמעתי שבחברות הליסינג וההשכרה די מתעללים בהם ועושים את המינימום שבמינימום לתחזק אותם, האם זה באמת ככה או שהרוב זה דווקא רכבים במצב נורמלי? השאלה גם מופנית כלפי מגרשי מכוניות.

 

בעיקרון די נעולים על הקורולה, אבל מה דעתכם על הרכבים האחרים בתור אופציה? עדיפות לאמינות, ירידת ערך, וצריכת דלק

 

תודה מראש לעונים.

פורסם

לגבי ה C5, ירידת הערך הפראית התרחשה כבר ברכבים שרלוונטים לתקציב שלכם.

 

אם זו הסיבה היחידה לכך שהרכב נפסל על ידכם, אל חשש - לא תסבלו ממנה בשלב שהרכב יהיה אצלכם.

 

בתקציב הזה, אם תמצאו רכב ספציפי איכותי, תזכו לרכב מעולה במחירון זנות.

 

הפורום מלא במצוות עשה ואל תעשה ומידע כללי על תהליך רכישת C5.

 

בהצלחה וחג שמח

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
לגבי ה C5, ירידת הערך הפראית התרחשה כבר ברכבים שרלוונטים לתקציב שלכם.

 

אם זו הסיבה היחידה לכך שהרכב נפסל על ידכם, אל חשש - לא תסבלו ממנה בשלב שהרכב יהיה אצלכם.

 

בתקציב הזה, אם תמצאו רכב ספציפי איכותי, תזכו לרכב מעולה במחירון זנות.

 

הפורום מלא במצוות עשה ואל תעשה ומידע כללי על תהליך רכישת C5.

 

בהצלחה וחג שמח

 

ירידת מחיר זה סיבה די חשובה, אבל לא רק

כבר היה לנו בעבר נסיון עם סיטרואן(BX-אשפה על גלגלים, ZX-סביר מינוס, XSARA-כנ"ל) ובוא נגיד ככה, להתקע על הכביש, זה לא הייתה מילה גסה.

אני יודע שזה לא הכי נכון לייחס מחלות של רכבים ישנים לרכב חדש רק בגלל שזה אותה חברה, אבל משום מה, לאור העובדה שהתיבה האוטומטית המעצבנת נשארה אותו דבר, וישנן בעיות הידראוליות לפי מה שהבנתי, גורם לי לחשוב שסיטרואן לא כול כך למדו מהעבר.

בגדול סיטרואן רכב די טוב, אבל רכב קשה, לכן נעדיף ללכת עם העדר על רכב שמראה אמינות טובה יותר.

פורסם

לקורולה מודל 2003 ו 2004 היו מספר מקרים של תקלה בממיר קטליטי ,הצתברות בוצה ותקלה במחשב ניהול מנוע.

תריץ חיפוש על תקלה P0420 גם בפורום וגם בגוגל.

לדעתי, המחירים של קורולה משומשת גבוה מדי.

אני הייתי מחפש ניסן אלמרה פרפקט\טקנה יותר חדשה בתקציב שלכם (בשנה לפחות).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...