Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי המלצות על הפחחים הבאים באיזור הצפון לצביעת הגג, הפגושים ופסי הקישוט ברכב שלי (פאסאט 2001 כחול מטאלי)

הגג בשחור מטאלי והפגוש הקדמי כולל הרכבת חצאית תחתונה

מישהו יכול להצדיק את ההמלצות על הפחחים הבאים:

מוניר בכפר כנא

אופיר מהקריות

מוסך האומנים בכרמיאל

 

אם יש עוד מקומות תמליצו חופשי, רצוי קרוב לכרמיאל כדי שיהיה אפשר לבוא לנדנד!

 

בתודה רבה מראש

איליה,

אגב המחירים בערך זהים

מוניר 1500 להכל, חומרים של דפונט

אופיר 1600 להכל, חומרים איכותיים (צרפתיים או גרמניים)

אומנים 1500 לא כולל פסי קישוט הוא לא מוכן לעשות אותם

פורסם

קוראים לו מארוואן, הוא עושה פחחות וצבע לכל התוצרת הגרמנית שבגליל.

 

למי שיש ב.מ.וו או מרצדס שהוא מאוד שומר עליה, יבוא אך ורק אליו לתיקונים.

 

יתרון ענק - בעל מקצוע ברמה גבוהה מאוד.

יתרון נוסף - ממש לא יקר. לא זול אבל בהחלט הוגן.

 

חיסרון ענק - קצת קשה לסמוך עליו, יכניס את הרכב לעבודה, יבטיח אותו תוך שבוע, חודש אחרי אתה עוד תרדוף אחריו "מתי האוטו כבר יוצא?" :evil:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חסרון באמת ענק, בכל זאת יש לך את הטלפון שלו אולי ?

ומה בקשר לפחחים ששאלתי לגביהם?

אגב טעות שלי זה עופר לא אופיר!

פורסם

אין תפוזיות.

הבחור עובד ללא תנור, לכן יש אבק בצבע (לא משהו ששלייף סבון לא מוריד).

 

סה"כ במכוניות חדשות שראיתי שעשה, הוא עושה עבודה טובה לתקציב.

משכנתא זה קל

פורסם

תודה רבה, מה בקשר לשאר הפחחים מישהו שמע עליהם?

עופר זה אותו עופר שהיה בקרית ים והוא עדיין צובע ללא תנור לפי מה שהוא אמר זה עדיף כי בתנור אחרי כמה זמן הצבע מאבד כ 15% מהברק שלו, יש אמת בדבר?

×
×
  • תוכן חדש...