Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים שלי!

עשיתי לאמא שלי טסט לאוטו. הלכתי לטסט בכוונה ללא טיפול לרכב, כי רציתי שיגיד לי מה לסדר.

אמר לי: "הבעייה הכי גדולה זה בולם שמאלי אחורי. הרוס ועומד על חוט השיערה, אז לך תחליף"

אמרתי תודה ותוך שעה סידרתי, את שאר הדברים (קטנים ולא שווים איזכור, כמו פס זוהר ימני, לוחית רישוי עקומה וכמה שטויות נוספות)

 

הלכתי לחבר וביקשתי שיזמין עבורי בולם שמאלי אחורי, מחברה מובילה, הכי טוב שיש(החיים של אמא של כולכם, שווים בעיניכם הרבה יותר מהחיים שלכם עצמכם)

חבר מוסכניק הרשה לי, להשתמש בליפט שלו, ולאחר 20 דקות, הבולם במקומו.

 

ועכשיו לשאלה:

האם הבולם שהרכבתי, (של מונרו), הוא באמת בולם חד פעמי, כמו ששמעתי לא מעט?

אני אומנם סומך על החבר, שהוא אדם מוכר מאוד בעירי, בתחום חלפי הרכב, אבל עדיין אין לי מנוח (הכל סובב סביב אמא נו), במחשבה שהבולמים (הכוונה לפירמה), הם על הפרצוף.

עפו סביבי כמה שמות כמו בילשטיין, מונרו כאמור ועוד. איזה בולם אתם הייתם מעדיפים? לאיזו חברה (למרות שכבר הורכב) הייתם נותנים כספכם?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

50 צפיות ואף לא תגובה אחת?

תכתבו דיעותיכם בבקשה.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

למרות שאני עייף מת, ביקשת:

 

מונרו בגדול זה זבל.

השאלה הנשאלת:

איזה דגם של מונרו קיבלת.

 

כמו כן, בולמ"ז יש להחליף לפחות בזוגות, לתשומת לבך אדון "החיים של אמא" ואתה נותן לה עכשיו לנסוע ברכב לא מאוזן

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אור בוקר טוב!

אם לא כתבתי קודם, אני כותב עכשיו:

 

הוחלפו שני בולמים, בימני והשמאלי.

 

לעולם לא הייתי חושב להחליף רק אחד.

בעניין הדגם אינני יודע, לא מבין בזה עד כדי כך.

ביקשתי מחבר פירמה בינונית מצויינת, וזה מה שקיבלתי.

לא מסובך לפרק בורג, לפתוח בורק שני, להכניס, לסובב ולסגור ברגים.

הבנתי שזה לא הכי הכי, השאלה היא האם, בעוד חודש או חודשיים, ארבעה עד שישה חודשים, אצטרך להחליף לה שוב את הבולמים המדוברים, בגלל טיבם?

 

אגב, בעניין ה"נפילה" על אמא שלי, אני מניח שאתה במקומי, היית נוהג בדיוק כמוני. כלומר דואג לה למה שצריך, כמה שצריך, עד שתהיה מרוצה. לא?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

היי, אני מסכים איתך ב100% לגבי העניין של אמא הכי חשובה והכל

אבל מונרו זה פשוט לא זה, אם תצטרך להחליף או לא ?

אין לי מושג, תבדוק מה גרם לבולם הישן למות וככה תגיע למסקנות.

 

אני אישית יודע שמונרו זה בזבוז של כסף, יש לך KYB שזה בולם שמן מצויין וזול יותר ממונרו

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

היי שוב!

נמתין קצת, נשמע תלונות (אם לא יהיו, סימן שהכל בסדר), של אמא, ונבחן את האפשרות שוב, במידת הצורך.

שמעתי בעבר הרבה שמות, קוני, מונרו, אפילו האנקוק (ואני חשבתי שהאנקוק זה רק צמיגים).

נקווה שיהיה בסדר.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

מונרו בגדול זאת חברה מעולה אבל כמו לכל חברה יש דגמים יותר טובים ויש פחות, אישית הייתי קונה kyb אבל זה ממש לא זבל מה שקנית ולרכב סטנדרטי זה מספיק.

פורסם

שלום לך אצלי ברכב מסוג טראנו היו מורכבים זוג בולמי KYB מקדימה ובשטח הרכב היה גרוע (יותר מידי רך) כל מהמורה היתה מורגשת כאילו אין שיכוך, החלפתי לזוג בולמי מונרו גז דגם אדוונצ'ר 4X4 ואני מאוד מרוצה בהתנהגות של הרכב בכביש ובמיוחד בשטח.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
למה לעשות לסורנטו את זה ולשים לה את מונרו??

מסכים עם כל מי שמעליי..

 

רכב כמו סורנטו שיש לו כזאת אחיזת כביש טובה - חבל ככה לעשות לו..

 

אז יאללה עומרוש, תציע הצעה, לפירמה נורמלית והגיונית, ואשקול בחיוב.

 

אשמח אם תדגיש את ההבדלים הקיימים.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

ואולי אדוני המכובד יציג טענות לאמיתות דבריו ?

 

חביבי, למדתי בחיים שאם בנאדם אחד בא ואומר לך "אתה מטומטם" תגיד לו "להה", בנאדם שני בא ואומר לך "אתה מטומטם", תגיד לו "אולי", בנאדם שלישי בא ואומר לך "אתה מטומטם" אז אתה מטומטם.

 

מה אני בעצם בא לאמר ?

שאם 3 אנשים אמרו שמונרו זה זבל, כנראה שיש בסיס לדברים.

 

אם אתה יוצא מנגד וחושב שזה מונרו טוב, תסביר מדוע.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
ואולי אדוני המכובד יציג טענות לאמיתות דבריו ?

 

חביבי, למדתי בחיים שאם בנאדם אחד בא ואומר לך "אתה מטומטם" תגיד לו "להה", בנאדם שני בא ואומר לך "אתה מטומטם", תגיד לו "אולי", בנאדם שלישי בא ואומר לך "אתה מטומטם" אז אתה מטומטם.

 

מה אני בעצם בא לאמר ?

שאם 3 אנשים אמרו שמונרו זה זבל, כנראה שיש בסיס לדברים.

 

אם אתה יוצא מנגד וחושב שזה מונרו טוב, תסביר מדוע.

 

אני רק רוצה לחזק את דבריו של אור בעניין המשפט ההוא:

נכון!!

:lol:

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

על מה המהומה?

"אספיר4X4" משווקת ומורשת ע"י היבואן להתקין בולמי בילשטיין על רכבי הסורנטו כבר משנת 2003 מחזיקה מלאי מדף של בולמים חדשים ומשופצים(נכון מאד זה זר לכם אך בולמי בילשטיין B6 ניתנים לשיפוץ ומקבלים אחריות על השיפוץ).

 

בולמים אלו משפרים משמעותית את הנסיעה ברכב וניתן לרכוש אותם במוסכי היבואן/סדנאות השיפורים ברחבי הארץ מדן ועד אילת. גם באילת ישנו מוסך שיתן לך שרות לבולמים אלו אם תצדקק לכך(מוסך שאולי).

×
×
  • תוכן חדש...