ש. אסף
-
הודעות
82 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ש. אסף
-
על מה המהומה? "אספיר4X4" משווקת ומורשת ע"י היבואן להתקין בולמי בילשטיין על רכבי הסורנטו כבר משנת 2003 מחזיקה מלאי מדף של בולמים חדשים ומשופצים(נכון מאד זה זר לכם אך בולמי בילשטיין B6 ניתנים לשיפוץ ומקבלים אחריות על השיפוץ). בולמים אלו משפרים משמעותית את הנסיעה ברכב וניתן לרכוש אותם במוסכי היבואן/סדנאות השיפורים ברחבי הארץ מדן ועד אילת. גם באילת ישנו מוסך שיתן לך שרות לבולמים אלו אם תצדקק לכך(מוסך שאולי).
-
תודה לדובי או מי שצילם מתאמו, נילקח מתיק התמונות של דובי. זה לא היה כזה מזמן. תראו את הצבע והחיוך של הצופים.
-
עמותת הראלי הישראלית קיבלה הכרה מהמדינה.
ש. אסף פרסם הודעה בנושא של ע. הראלי הישראלי בתוך ספורט מוטורי
ניר תראה על מה נחמץ ליבי(גם אני מישל אוהב מרוצי מכוניות): "Amir Gamliel דרושים : 4 חבר'ה המעוניינים להיות מארשלים (אחראי בטיחות ) באימון ראלי בתשלום כמובן. רק אנשים רציניים בבקשה פרטים נוספים בהודעות פרטיות או טלפון" לאימון של ממ"י והתראחדות הראלי אסרו על הנהגים "האחרים" להגיע, עכשיו הם מתים ורוצים להארגן ארוע. למה? למה? ניר אני חייב לבוא אליך מחר לקפה=זה על חשבון יום העבודה. פשוט חבל אין מילים. איפה השכל ניר בן ארי, דובי, אמיר, עופר שוורץ אני מתחנן תצילו את השטות הזו. ואם צריך אני יגיע להיות לכם למרשל(בחינם). יום טוב לכולם. -
עמותת הראלי הישראלית קיבלה הכרה מהמדינה.
ש. אסף פרסם הודעה בנושא של ע. הראלי הישראלי בתוך ספורט מוטורי
אני נבקש לחזק את דעתו של מישל כיון שהצהיר כאן דבר חזק: "... ואני קורא לכל החברים שעוסקים בספורט נהיגת השטח ושקוראים לעצמם "נהגי ראלי לסוגיו" בוא נתאחד ונקיים אירועים ונפסיק עם השטויות, הרי ביום שיהיה אירוע כווולם יופיעוולא כל כך חשוב מה אורך המסלול כי רוב העוסקים עדיין לא ברמה כזו שיכולים לאמר "אנילא מניע את הרכב בשביל 3 ק'מ" …!!! הרי כל הנהגים בגדול מונים 25 איש יחד עם דודי לזר-תתחדש, ושי שמעוני שלפי דעתי דודי מחממם גם אותו לבנות רכב או שיתן לו את שלו. לניר: היום אני אדם "חופשי" יצאתי מהמועדון לשלוש שנים של לימודים ואני לא מגיע יותר לישיבות ובעיקרון גם לא לאימונים. החלטות המועדון בעבר היו תמיד במחשבה שמקומנו איתכם אנשי IRDA ואמרת נכון שאסור היה לקרוא להתאחדות בשמה בגלל השלכות שם זה. אבל להבנתי בכל פעם לקראת מהלך מסוים חיברתם את ממ"י אליכם ואחר-כך זרקתם אותם לרחוב… בכל פעם שהייתה לכם הזדמנות שיסיתם את כולם נגד ממ"י. אבל בלב ידעתם ועדין יודעים אולי הם חארות אבל מארגנים נהדר(ולא צריך להתרגש שמישהו צועק, הוא יירגע, סה"כ גם יש לו אחריות ורגש). כאדם פרטי: אני חושב שאין מקום להתאחדויות רבות, כשאלון התחזק ב"irda" (אימון המנחת ברוחמה) אפילו חשבתי שיש עתיד, דור צעיר אתה יודע? אך לאחר מס' מפגשים והתנהגות בוטה שגם לעיוור קשה לפספס את זלזולכם בממ"י וחוסר הפרגון, הם החליטו סוף סוף שמספיק,אז בהצלחה תעבדו לבד ושהם יעבדו לבד לקהל לקוחותיהם (8 נהגים). לפחות למישהו יצא לנהוג ולהתאמן בנחת. שוב אין מקום לזה אך כנראה שאין בררה. רק דור צעיר יוכל לבצע מהלך נקי אך אין בנמצא מנהיג כזה עדין. נ.ב. אפילו להרשם לאתר ההתאחדות לא נתנו לי וחסמו אותי, מה אנחנו במדינה קומוניסתית? -
עמותת הראלי הישראלית קיבלה הכרה מהמדינה.
ש. אסף פרסם הודעה בנושא של ע. הראלי הישראלי בתוך ספורט מוטורי
איזה מזל שיצאתי לחופשת לימודים שסוף סוף אוכל לענות לך אלון, 1.זה אומנם לא הגיוני שבישראל נישבר קרטל אך למזלנו הוא נישבר. איפה נישמע דבר כזה שצבר נהגים חזק כל שניתן ישבית אימונים כי לא ניראה לו דבר מה, בעוד אחרים רוצים להתאמן? העמותה שלכם לא מעוניינת שנהגיה יצברו שעות אימון? לא צריך, ישנה קבוצה שדואגת לנהגיה גם אם הם רק 8 נהגים. לפחות הם צוברים שעות במתחם סטרילי ולא חובבני בשבתות ללא פיקוח מאבטחים, וכן מאבטחים ואמבולנס עולים כסף זה לא בושה. 2.אם אירגון סגר "דיל" אם הרשות על הספרינט ואוטו-קרוס זה לא אומר שהקבוצה השניה לא תסגור על הראלי. לשמחתי גם אתם יכולים לפספס ולהפסיד ולא רק לשלוט בכוחנות. 3.למרות שאני בזמנו הלא רחוק דגלתי להפיק ספרינטים כי זה הכי קל להפקה ובנוסף הכי מכניס כסף, ונגמרו החינכונים אני עובד מהיום רק בשביל כסף! גם בספורט, ואם לא יש לי מה לעשות. לאחר 6 שנות תרומה בחינם לקומץ נהגים דשני מזומנים(נדב-אומנם אתה לא מפוצץ אך אם שמת 50K על רכב לנסיעה פעם בחודשיים בממוצע סימן שיש לך), אני אפילו לא מחזיק ברכב פרטי. לכול אותם מסכנים שנוסעים בגרוטאות שלא מסימים סטייג' אין מקום בראלי, שישתתפו בספרינטים, זה זול וזה קצר. לכל האחרים אני קורא להגיע להתאמן, לעשות, ולא להקליד. בהצלחה לקבוצה החדשה שתחזיקו מעמד עוד שלוש שנים שאוכל לחזור ולתרום לכם מאהבת המקצוע בשמש היוקדת. -
עמותת הראלי הישראלית קיבלה הכרה מהמדינה.
ש. אסף פרסם הודעה בנושא של ע. הראלי הישראלי בתוך ספורט מוטורי
המון ברכות, שתתחזקו בתחומכם, שתגדילו את מס' החברים ושתדעו לעסוק בספורט ולא בפוליטיקה כי המדינה קטנה ומשפחתית. מי ייתן ונעסוק בספורט ונקיים מרוצים ולא אימונים. שוב ברכות "חיזקו ואימצו". -
לכל המומחים, איך אפשר לצפות בשידור ישיר של המרוץ מחר באינטרנט? אשמח לתשובות מהירות. שבוע ניפלא,
-
דר' דר(יצא לי צרוף מילים מתאים לא?), לא צילמת בקפיצות?
-
לאחר שהתנתקתי לזמן מה מהאימונים, הוזמנתי לשמש כמרשל "פיץ" במקום לסלי שיצא לחופשת ריענון, הגעתי לשטח ההקמה כבר ב4:30 (מה שאומר שיצאתיבכשהציפורים עד ישנו על העצים), עברנו על המסלול לסגירות אחרונות ועוד נותר לנו מעט זמן לקבל את ראשוני הבאים. היתאכזבתי קשות לראות את מיעוט המשתתפים (לא הייתי מגיע וטורח לכמות זו). אך בכל זאת צריך להגיד תודה לכל אותם חב'רה, שכן הגיעו ותרמו והשתתפו(וכמובן גם נהנו-נהיגה מהירה לרוב היא הנעה מושלמת). לאנשי המועדון שהגיעו יום קודם להקמה, למרשלים שאני מכיר מימי ימימה רפאל יפה, שי , משה, סימה, וג'י כמובן. לאותם מסכנים שהפסידו עוד יום מהנה חבל בשבילכם. נתראה במהלך השנה גם אם לא באימון הקרוב, אני לא יגיע לאימון של פחות מ-15 משתתפים(כמאמר האשה "...לימודים כנראה קודמים לספורט...").
-
יופי של תוכנית על ראלי טורקיה החדש.
-
http://www.dakar.com/ הראלי הגדול והמפורסם יוצא לדרך בעוד שבוע, מעניין שאף אחד לו כותב עליו? קדימה חברים: ניר 1985 דובי אסף קציר תעוררו את ההתרגשות.
-
אתם שמים לב למה שאתם אומרים? קאיבה(KYB), טאפ דוג שהפך בעזרת מדבקה לרו, גבריאל שהם היצרנים בפועל מייצרים בולם טווינ-טיוב (דופן כפולה) בולם מרותך, זול מאד לייצור, מיוצר ע"י רובוטים(מכונות) וכל פעם מקבל מדבקה אחרת. מחיר בולם בסביבות 120-240 ש"ח למוסך ומכאן כמה שהוא הצליח למקם את תג המחיר ללקוח. בלשטיין בולם מונו-טיוב דופן אחת מיוצר כבולם OEM למס' יצרנים בינהם טויוטה ,מרצדס,פורשה,מיציבושי וכו', הוא היחידי שאושר ע"י מס' יבואנים פה בארץ:ניסן, מיציבושי,יונדאי, קיה. בילשטיין הבולם היחידי שניתן בשעת הצורך לשנות את הסט-אף שלו או לשפץ אותו ואין צורך לרכוש בולם חדש.(השיפוץ מקבל אחריות כמו בולם חדש). מחיר לקפיץ הגבהה 2" 700 ש"ח בולם לקפיץ.............505 ש"ח סה"כ 4820 ש"ח לא כולל עבודה ומע"מ. אז עכשיו תגדו לי בבקשה מה עדיף סט ספייסרים שמעלה את מרכז הכובד מבלי שהקפיץ/בולם תוכננו לעמוד בעומס(שיטת הסמוך) או סט ארופאי מותאם לרכב? ליגה כבר אמרנו?? אסף שדמה.
-
קודם נתחיל באיזו שנה הרכב יוצר? שאלת את המוסכניק שלך? אולי גם הוא יודע להתקין ועוד כלקוחה שלו הוא "יעשה מחיר"? אח"כ נוסיף שארגזי הצומת הם מתקינים מעולים שעובדים עם כל יצרני הווים ולכן הם יתנו לך פתרון טוב.(אולי תבקשי ממשה מחיר לוו של "אספיר"? אספיר הם יצרן הבית של מכשירי תנועה(מותג JEEP, וקרייזלר) באביזרים משלימים לרכבי ה4X4, הם יודעים איך לייצר ציוד אמין, מוביל, ואיכותי.
-
מיגון, לעניות דעתי, צריך להיות אביזר שכשאתה מחכך קלות את הגחון יתן לך אינדיקציה על חיכוך הגחון ללא שפשוף אביזרים חשובים ולא איזה כלי מגן בפני התנפצות על סלעים (מה שלא צריך לקרות לעולם) ולכן 4 מ"מ בהחלט מספיק (שוב, לדעתי הצנועה). את המיגונים לרוב עושים מ-6 מ"מ כיוון שזהו הביניים בין מגן קל שיתקמט במכה חזקה לבין מגן 8 מ"מ שעושים לרכבי מרוץ. נכון ב"אספיר" מציעים סט מושלם אבל זה כי הם רואים את הצורך הכולל לשמור על הרכב ולרוב את התוצאה של נזקים שנהגים עושים מבלי להפעיל את שיקול הדעת. אני מאמין שאם לקוח יבוא ויבקש מיגון מסוים בלבד אין מתקין שיגיד לאותו לקוח "אני לא מרכיב מיגון בודד אלא סט מושלם..." אל תיהיו תמעים בכל מיגון ועבודה יש רווח. כל דבר שמישהו אומר לכם כחו זאת כהמלצה בסוף תעשו מה שמתאים לכם. מגן מוטות הגה כולל סרן קדמי עולה באספיר 900 ש"ח לחבר מועדון "אספיר" לפני עבודה ומע"מ. מגן העברה עולה 540 ש"ח לאותו חבר מועדון לפני עבודה ומע"מ. מגן סרן אחורי עולה 900 ש"ח כנ"ל. שים לב שפלסטיק לקנט של הרכב עולה 1100 ש"ח ומיגון כולל מדרגה לעבודה יחד עם היי ליפט עולה 1575 כולל עבודה+מע"מ. מה עדיף ? לשמור על הרכב או לשבור ואח"כ לשאול למה לא שמתי מגן? לשאלות אפשר להתקשר אלי אסף שדמה-סוכן אספיר במרכז 052-2274126
-
ההבדל הוא במינוח, כלומר לבאחה קוראים מסע ניווט בלתי תחרותי, ולראלי קוראים ראלי או אימון ראלי כי אימון עוד אפשר להעביר. פוליטיקה תמיד ניצחה את הצדק.
-
מה אף אחד לא כותב שהיה אימון אתמול באיתן? לא משתפים חברים במידע איך היה? תודה לזאב על הצילומים המרהיבים.http://www.pbase.com/zegross/eitan0509&page=1 ודני לא יבשתי אותך , פשוט לא יכולנו לעקב את כולם בשביל להוציע אותך(מקווה שנקבל את הבנתך). תודה למרשלים לבקרי המסלול וכמובן לצוות הקבוע. להתראות באימון הבא.....
-
דובי למוסך=מוסד=מוזיאון קוראים "ראלקס" מוסך טויוטה באשדוד,( וההמשך כמובן עליך), החג הזה נראה לי כזמן מצויין לכתוב כצאת כתבות לא? חג שמח אסף
-
זה היה ברור שתציל את המצב! מה קרה עם לואיס? ראיתי כמה שניות בRTL ולא הבנתי מה קורה-אולי הסבר קטן? תודה נ.ב. ותמשיך ישר על פורטוגל עד שנראה בלילה.
-
מה נגמר היום במוקדמות? מה סדר ההזנקה למחר? מישהו?
-
רבותי סליחה על סגנון כתיבתי אך איש עבודה אנוכי , הבאגי החדשה של פולאריס ה"רייזר" מנוע 800 סמ"ק עולה בארץ 90K , גיר ורייטור ללא חגורות וציוד נלווה, ונמכרו 50 יח' כאלו כרגע (בים יש עוד) אז מה זה 70K לרכב מרוץ להתחלה? אני מאמין שאמיר יסכים למכור את שלו יחד עם העגלה ב55K כדי לעזור לנהג צעיר שמעוניין להיכנס לתחום. אבל מי ירצה להצטרף לחבורה זאת כש"בוץ" מטפטף בין אנשיה? רק השבוע בשיח חברים אמר אחד מאנשי ה"רייד" שעצר את בניית האימפרזה שלו ולא בטוח מתי ימשיך, ראו בחוץ את אנשי ה"רייד" יושבים על סיר תבשיל כשהיין מחבר את אנשיה, ומרכך את דעותיהם השונות ומקל על הנאמר. אני קורא לכולם לבוא וליצור מצד של "חברות וראות" את מרב הסוגים של הספורט המוטורי ולא משנה מי יארגן מה. שימו לב שהמרשלים כבר כמעט ולא מתנדבים לאירועים בגלל כל מלחמות היהודים(ולא מעניין מי אמר מה), כולם רוצים לראות ספורט מוטורי אך מעטים מוכנים לתרום את זמנם ומרצם לנושא ההקמה, זאת לא חוכמה לבוא ולראות שעה מ-10 שעות של אירוע. אני קורא לכל המרשלים לחזור ולתרום גם אם זה ביום גשם או שמש, לבעלי הרכבים לנסות ולקרב עוד חברים ומקרים לתחום , מעטות מידי אותם משפחות שרואים את הבנים לוקחים את ההגה מהאבות ומנסים את כוחם-איפה העברת הידע קדימה לדור הצעיר? בקיצור עברה עלינו שנה בינונית והשנה הבאה לא תהייה טובה יותר אז קדימה לעבודה. בכבוד רב לתחום וכאדם פרטי אסף שדמה
-
היי לכול המתעניינים היום יוצא לדרך ראלי רייד הדקר-ארגנטינה צילה. http://www.dakar.com/index_DAKus.html
-
סופ"ש של ראלי - אליפות ישראל - (מירוץ מס' 5) ממ"י/IRDA.
ש. אסף פרסם הודעה בנושא של אלון חלווה בתוך ספורט מוטורי
בוקר טוב, אני משתדל לא לכתוב בפורומים כיון ששתיקה תמיד שמרה על איזון ורגיעה בין הניצים, אני מרשל כבר שלוש שנים בהם הוותי תומך בספורט , אחד שמקים ותורם מזמנו (האישי) ימים ולילות ללימוד תחום ההקמה והארגון בתחום הראלי והספרינט. אל לנו לראות את הטפל ולראות את העתיד ביחוד השורות כמו למידת הכשלים שקרו, לראיה ישבנו בישיבה מסכמת כ-4 שעות (עד עשר בלילה) ולא חסכנו מעצמנו (אפילו כעסנו אחד על השני) אך בסופו של יום נשפר ונידע להיות טובים יותר. תודה לכל המפרגני וביחוד ל"צוות סובארו" יובל ומיקי שלא שוכחים לרגע את "מועדון המרשלים" ומציינים תודה בכל כתבה, שורות אלו הם שגורמות לנו לבוא לארועים ליצור ולהקים ארוע לתיפארת. תודה לכולם על סוף שבוע מדהים . אסף שדמה -
סליחה מהירות ותשומת לב דרך אגב אין קשר לעגלה פתוחה או סגורה, אך זה שינוי מבנה אם סוגרים/פותחים עגלה פתוחה/סגורה ע"י סגירה קבועה-מתכת. *שינוי מבנה דורש בדיקה וטופסולוגיה של משרד הרישוי-אגרה.
-
בוקר טוב. עגלה ניגררת דורשת לפי החוק מספר דברים: 1. טסט לשנה. 2. ביטוח חובה. 3. העגלה חייבת להתאים למשקל הרכב הגורר-לפרטים פנה לאחד ממשווקי העגלות בארץ. נגררי השרון-050-5308835 א.ד.מוצרי תעבורה-052-4446701 מרכז הנגררים-08-9408020 ויש עוד...
-
אסף שלום. בפסח הקודם ההינו בירדן בWRC, חוץ מקבלת הפנים הנעימה בגבול תדאג מראש שלא יהיו מדבקות ופרסומות בעברית על הרכב. אסור להכניס מירסים ומכשירי טלפון דור 3 למרות שהם לא מכירים את כל הדגמים(לא שווה בהחרמה של מכשיר כזה), בכל אופן ביציאה חזרה לארץ המכשיר מוחזר לך. סע ואל תחשוש אתה הולך לראות דברים מדהימים. אסף ש. מ.מרוצי ישראל
