Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי אחד היום בקרית-אונו, בצבע לבן.

מקדימה מרחוק נראה כמו אסקלייד אבל משהו שם היה מוזר, וברגע שהוא עבר לידי ראיתי שזה משהו מיוחד יותר.

רכב מרשים ומאוד יפה לדעתי.

Auto Emoción

פורסם

הוא ילך בגלל שבשנים האחרונות אנשים קונים את הרכבים כאילו זה מאזדה 3. למרות המחירים הגבוהים הרכבים האלה נחטפים.

פורסם

או שאני הוזה או שכולם אימצו קו עיצוב משותף

כי לאס אר אקס ולאינקלייב של ביואיק וגם לטראוורוס של שברולט יש אותו עיצוב

כמו בשנים הקודומת שהיוקון הסברבן והנוויגטור והאסקלייד היו דומות מאוד

פורסם
רק אם אתה גר בארה''ב, רק שם זה יכול לתפוס חזק (הם פשוט חולים על רכבים כאלה, ויכולים להרשות לעצמם)

בלי קשר ללהרשות לעצמם.

רכבים טובים בחול עולים 30~40 אלף דולר.

שזה נורמה

דולר שלהם זה יעני שקל בשבילהם.

אצלנו יש מיסים ומע"מ שהורג אותנו

מדינה מסריחה

פורסם
ידוע שזאת לא אותה קטגוריה, האסקלייד הוא על עקרון טנדר ולא SUV, הכוונה הייתה לעיצוב והתכנון שהולך ומתדרדר עם השנים

 

האסקלייד הוא SUV (או בשפה של קאדילק ESV) בגודל מלא (Full size) שמתחרה ברכבים כמו מרצדס GL.

cadillac-escalade-esv-parts.jpg

 

לעומת זאת הSRX הוא SUV בגודל "רגיל" שמתחרה ברכבים כמו מרצדס ML.

"עקרון הטנדר" שאתה מדבר עליו נקרא SUT, ראשי תיבות של Sport Utility Truck.

ואכן קיימת לאסקלייד גרסא כזאת, שנקראת EXT, אך מדובר על נתח מאוד קטן מהאסקליידים שנמכרים בצורה הזו.

07_Cadillac_Escalade_EXT-01.jpg

 

 

בלי קשר ללהרשות לעצמם.

רכבים טובים בחול עולים 30~40 אלף דולר.

שזה נורמה

דולר שלהם זה יעני שקל בשבילהם.

אצלנו יש מיסים ומע"מ שהורג אותנו

מדינה מסריחה

 

דולר שלהם זה ממש לא "יעני שקל" בשבילהם. דולר, בשביל האמריקאי הממוצע, הוא אולי לא 3.8 שקל אבל הוא ממש לא שקל בודד. הוא יותר באיזור של 2-2.5.

בשביל לבדוק את העלות האמיתית של הדולר בשביל האמריקאי הממוצע אתה צריך לבדוק מהי ההכנסה הממוצעת במדינה בה הוא חי.

(רמז: יש הפרשים עצומים בין מקומות כמו קליפורניה וניו-יורק לעומת מדינות כמו אריזונה וניו-מקסיקו).

 

בנוסף, המחיר שאתה רואה בפרסומת הוא לא המחיר בשורה התחתונה.

למחיר זה מתווספים כל מיני עמלות סוכן, עמלות הובלה, מיסים מקומיים (שמשתנים ממדינה למדינה ולכן אינם מוצגים בפרסום הרשמי וכו' (תוספת של מאות ולפעמים אלפי דולרים).

 

אז נכון, בסופו של יום הרכבים בארץ הרבה יותר יקרים מהמחירים בארה"ב. וזאת מ2 סיבות:

הראשונה, שהדולר יקר יותר עבורנו (כאמור, דולר בשבילנו הוא 3.8 שקל בעוד לאמריקאי הוא פחות).

השניה, המיסוי בארץ דרקוני ומפלצתי ברמות שאינן מוכרות במרבית מדינות העולם.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...