Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשהיונדאי טוסון שלי התחילה להשמיע רעשים מוזרים (מעין גניחה כל אימת שלחצתי מעט על דוושת הגז כשהרכב בעמידה) מכיוון המנוע במיוחד בדקות ההתנעה הראשונות, ניגשתי למוסך יונדאי והבוחן איבחן צורך בשיפוץ משאבת הגה.

 

עוד לא קיבלתי הצעת מחיר מהם, אבל אני יודע שכל מוסך של יונדאי מתמחר אחרת עבודות.

מהו מחיר ראוי?

האם מוסך מורשה (שאינו מורשה יונדאי) יכול לבצע העבודה ? ואם כן , מה תהיה העלות המוערכת אצלו ?

 

תודה למבינים שיעזרו לי.

 

יוסי בר צבי

פורסם
כדאי מאוד לגשת לעוד מוסך לצורכי בדיקת מקור הרעש שמשום מה אינו נראה לי שהוא ממשאבת הגה הכוח.

בברכה - רפי לין

 

ווואאאווו. יש המשך. אפילו נס.

אני קורא רק עכשו את התשובה ומודה לך עליה.

נסעתי הערב ברכב מקריית אונו לרמת אביב, כל הדרך שמעתי את הרעש הנלווה לרעש המנוע (שהובחן כצורך לשפץ את משאבת ההגה) ובהגיעי לרמת אביב, הלך הרעש והתגבר- זה סוג של נהמה כל אימת שאני מאיץ טורים או מהירות, כמו גם בזמן שאני מזיז את ההגה.

ברמת אביב הרגשתי שהרעש מתגבר וההגה הופך להיות קשה - ממש לא הגה כוח. הגה קשה להזזה.

כששקלתי לדומם את הרכב ולקרוא לגרר, קרה נס.

כל הרעשים נפסקו, הגה הכוח חזר לעבוד חלק, שום רעש מהמנוע, שום רעש כשסובבתי את ההגה, כאילו רכב חדש.

חזרתי לקריית אונו ועד שדוממתי את הרכב הכל היה ממש בסדר גמור.

חשבתי שאולי היתה סתימת שמן הידראולי שבאיזה שהוא שלב השתחרר ומילא את משאבת ההגה. יתכן?

 

יכול לחשוב מה קרה לרכב ?

 

שבת שלום ותודה, יוסי

×
×
  • תוכן חדש...