Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איך נכתב במקורותינו

 

נשאל את פי הנערה

 

נשאל את מור

 

תאריך קבלת הרשיון?

התאריך בו קיבלת את הדו"ח?

המועד בו נקבע לך ישיבת בית המשפט הראשונה?

תאריך קבלת הרישיון הוא:22.2.2009

תאריך בו קיבלתי את הדו"ח הוא 22.1.2010

התאריך למשפט הראשון הוא:24.1.11

פורסם

אמיר על הקשקש ניצחת

 

מור

פשוט הישיבה הראשונה היא הקראה. שואלים אותך מודה לא מודה , אתה עונה לא מודה.ומוסיף, מכשיר הממל"ז אמין אבל המדידה שלו לא אמינה, כיוון שלא נבדק במעבדה מוסמכת. ועל כך יש מספר פסקי דין .לכן אין לקבל את המדידה שנעשתה ויש לזכותיני.

אולי השופטת תקבל את טענתך ותזכה אותך כבר בשלב זה!!

או

התיק יקבע להוכחות לעוד 5-6 חודשים תלוי ביומנו של בית המשפט אז כבר לא תהיה נהג צעיר. מבין?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא ולא!

אין לכפור במהירות המיוחסת אלא רק בכיולו של המכשיר ולבקש מעצם הכפירה בכיול המכשיר, כי יש לזכותך בדין.

כפירה במהירות המיוחסת תביא לדיון בנושא, נושא אשר ממנו יש להתרחק.

יש להתמקד אך ורק בכפירה בכיולו של המכשיר.

יש להסכים לקבלת כל ממצאי התביעה ללא כל חקירה נגדית.

יש להגיש את פסיקת המחוזי באר-שבע בנושא הכיול ולבקש זיכוי בדין.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תראו המצב כזה,חודש אחרי המשפט אמור להסתיים לי הנהג חדש,אמרו לי פשוט לדחות את המשפט בעקבות בעיות בצבא או אישיות וכך לא ישפטו אותי בתור נהג חדש...

אפשרות טובה?

פורסם

דחיה תתקבל באופן אוטומטי בעת הישיבה הראשונה(הקראת כתב האישום), בה הנך צריך לטעון את עצם הכפירה בכיול.

כך שלישיבה השניה(הוכחות), תגיע לאחר שנגמר לך הנהג חדש.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אפשר לדחות את התאריך של המשפט גם בלי כפירה.

כמו שאמרת עקב זה שאתה חייל וכרגע נמצא בפעילות מבצעית או שקר כלשהו.

אני דחיתי פעם בגלל בגרות בתנ"ך. פשוט שולחים פקס ומבקשים דחייה למשפט עקב סיבה כזאת או אחרת.

בכל מקרה אני אישית לא ממליץ לך ללכת לכיוונים שהמליצו פה אלא אם באמת לא נסעת במהירות הזאת.

במקרה שלך אני ממליץ לך לנסות לדחות את המשפט בגלל שאתה חייל ולא יכול להגיע,

או להגיע למשפט ולבקש מהשופט דחייה כדי לדבר עם התובע.

הדחייה היא רק כדי שלא תקבל את גזרות משרד התחבורה ושתשפט כנהג רגיל ולא כנהג חדש.

 

לגבי קבלת עונש מופחת ככל הניתן:

לך לתובעת אחרי הדחייה ותודה. תבקש ממנה להקל עלייך כמה שיותר כי אתה חייל ואין לך כסף וכו' .

תגיד לה שאתה מצטער ותשבע שזה לא יקרה שוב. ולך לבד בלי אמא אבא.

תגיד לה שלמדת את הלקח שלך ושלפני ואחרי לא הייתה לך אפילו חצי עברה.

בקיצור דבר אל ליבה.

 

אני יודע שחלק מכם יקטלו אותי על העצה הזאת, אבל אני אומר דבר כזה. עשית טעות כמו גבר אל תבכה עליה כמו ילד.

תגיד סליחה טעיתי ותלמד את הלקח שלך.

אם באמת לא נסעת במהירות הזאת (מה שלא נראה לי כי אם כן היית אומר את זה כבר בהתחלה)

אז תטען לכך שהמכשיר לא מדוייק עקב שימוש שלא לפי הוראות היצרן של המכשיר ושאר העצות שניתנו פה.

 

אבל שמע לי ילד. אתה עוד צעיר. מדבר איתך בחור עם ניסיון. שבגילך נסע כמו חמור.

טס בכביש כמו אידיוט. ולקח לו שתי שלילות להבין את זה.

היום אני לא עובר 110 בכביש מהיר ונוסע גג 75 בכביש של 70.

לא רוצה לתרום את הכסף שלי לדרדסים עם הכובע.

אני לא אומר שזה צודק. אני בטוח שבכביש שתפסו אותך אפשר לנסוע גם 100 קמ"ש בבטחה.

אבל כרגע זה המצב וחבל על הכסף והזמן והרישיון שלך.

 

בהצלחה ילד.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

עמית

 

אחרי הרצאה של ילד בן 24 תמים ,שחושב כי התובע/ת הם רחמנים בני רחמנים, לילד טוב ירושלים בן 20 אתה ככה מלכלך:lol:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה אתה לא מכיר אותי ואת הניסיון המשפטי שלי וזה שלא מופיע לי עדיין עו"ד לפני השם לא אומר שאני ילד תמים בן 24.

כמה פעמים בדיוק, אתה ישבת עם תובעים בעסקאות טיעון? כמה תובעים במשטרת ישראל ובפרקליטות אתה מכיר אישית?

וכמה פעמים בדיוק נתפסת על מהירות,נשפטת וסגרת עסקאת טיעון עם התובעת? שאתה מזלזל כל כך מהר?

מה עדיף? ללמד אותו איך לצאת מהעונש כדי שמחר מחרתיים הוא שוב יסע מהר ושוב יגיע לבית המשפט?

אמרתי לו בפירוש שאם הוא באמת לא נסע במהירות המדוברת אז שילחם ככל שהוא יכול. אבל זה לא המקרה, נכון?

 

אז לידיעתך, רוב עבירות המהירות שמגיעות למשפט נסגרות מול התובע בלי להגיע לשופט בכלל. אם היית מכיר את המערכת מבפנים היית יודע את זה.

המקרים שנגמרים בזיכוי מוחלט הם ספורים.

הרוב מסתיימים בהודאה בהירות מופחתת או המרה לאזהרה תלוי בעבר של הנהג.

 

במקרה של מור אין לו עבר כי הוא נהג חדש.

הדבר הראשון שהוא צריך לעשות זה לדחות את מועד הדיון לאחרי שיהיה נהג חדש.

הדבר השני הוא להודות מול התובעת ולבקש להקל עליו. בדרך כלל בעבירה ראשונה מקלים.

 

אם תרצה אני אסביר לך בפרטי בדיוק את כל הניסיון המשפטי שלי וכך תוכל להפסיק לזלזל.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם
המקרים שנגמרים בזיכוי מוחלט הם ספורים.

האם קראת את פס"ד לאחרונה אשר מתקבלים בביהמ"ש אשר באזור דרום מאז הפסיקה של המחוזי באר-שבע?

אז לידיעתך, המקרים אינם ספורים כלל וכלל...

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אבל שמע לי ילד. אתה עוד צעיר. מדבר איתך בחור עם ניסיון. שבגילך נסע כמו חמור.

טס בכביש כמו אידיוט. ולקח לו שתי שלילות להבין את זה.

היום אני לא עובר 110 בכביש מהיר ונוסע גג 75 בכביש של 70.

לא רוצה לתרום את הכסף שלי לדרדסים עם הכובע.

אני לא אומר שזה צודק. אני בטוח שבכביש שתפסו אותך אפשר לנסוע גם 100 קמ"ש בבטחה.

אבל כרגע זה המצב וחבל על הכסף והזמן והרישיון שלך.

 

בהצלחה ילד.

 

ישה אתה לא מכיר אותי ואת הניסיון המשפטי שלי וזה שלא מופיע לי עדיין עו"ד לפני השם לא אומר שאני ילד תמים בן 24.

כמה פעמים בדיוק, אתה ישבת עם תובעים בעסקאות טיעון? כמה תובעים במשטרת ישראל ובפרקליטות אתה מכיר אישית?

וכמה פעמים בדיוק נתפסת על מהירות,נשפטת וסגרת עסקאת טיעון עם התובעת? שאתה מזלזל כל כך מהר?

מה עדיף? ללמד אותו איך לצאת מהעונש כדי שמחר מחרתיים הוא שוב יסע מהר ושוב יגיע לבית המשפט?

אמרתי לו בפירוש שאם הוא באמת לא נסע במהירות המדוברת אז שילחם ככל שהוא יכול. אבל זה לא המקרה, נכון?

 

אז לידיעתך, רוב עבירות המהירות שמגיעות למשפט נסגרות מול התובע בלי להגיע לשופט בכלל. אם היית מכיר את המערכת מבפנים היית יודע את זה.

המקרים שנגמרים בזיכוי מוחלט הם ספורים.

הרוב מסתיימים בהודאה בהירות מופחתת או המרה לאזהרה תלוי בעבר של הנהג.

 

במקרה של מור אין לו עבר כי הוא נהג חדש.

הדבר הראשון שהוא צריך לעשות זה לדחות את מועד הדיון לאחרי שיהיה נהג חדש.

הדבר השני הוא להודות מול התובעת ולבקש להקל עליו. בדרך כלל בעבירה ראשונה מקלים.

 

אם תרצה אני אסביר לך בפרטי בדיוק את כל הניסיון המשפטי שלי וכך תוכל להפסיק לזלזל.

 

מצידי אתה יכול להיות גם היועץ המשפטי לממשלה.

עדיין אתה מדבר שטויות והנסיון שלך הוא הנסיון שלך . ומצידי אתה יכול לפרט אותו פה.

כל מה שציינת שם בפרקטיקה חלקם כבר דברים ששכחתי:-o טוב שאתה מזכיר לי:-D

במרץ 2010 נפל דבר במדינת ישראל.מדידות הממל"ז לא קבילות כך גם המולטונבה מספר חודשים עוד לפני כן.

אם היית קורא את השרשור ורואה את מה שצירפתי היית מבין.

המדינה כעת מערערת על פסק הדין של בית המשפט המחוזי מבאר שבע, אבל עד שייגמר העירעור עשרות משפטים נדחים כדי להמתין להחלטת בית המשפט העליון ועשרות משפטים מסתיימים בזיכוי הנאשמים ואפילו בביטול של הפסילות המינהליות.

ולדעתי החלטה כזו תצא מאת השופטת רז אם זו תהיה השופטת בעיניינו של מור.

לכן כל נסינך "העשיר " שווה לכפרות. ביחוד אם אינך מודע למצב המשפטי החדש.

ודרך אגב , אני לא ראיתי כי הנהג מאשר כי הוא נהג במהירות הזאת אלא רק שהוא נתפס נוהג במהירות הזאת.. הבדל קטן!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הוא גם לא שלל את הטענה הזאת.

ושוב אני אומר. אם לא כך הדבר אז שלא יתייחס למה שרשמתי אלא ילחם על חפותו.

בכל מקרה קראתי את שני פס"ד המדוברים. של חיפה ושל באר שבע.

מדובר על אמינות המדידה עקב אי בדיקה במעבדה חיצונית ולא שהמכשיר אינו אמין.

מאידך המחוזי בחיפה טוען שאין צורך בבדיקה במעבדה חיצונית ושמכשיר כן אמין.

מה גם שבית המשפט בנתניה לא בתחום השיפוט של המחוזי בבאר שבע.

כך שלא בטוח שהוא ישר יזוכה.

אני מעדיף שלא למלא את הבחור בתקוות שווא.

 

רק לאחרונה התקבלה הפסיקה הנ"ל ועדיין ביחס לכלל המקרים האחוז היחסי של הזיכויים הוא נמוך.

לשלוח את הבחור ללא יצוג משפטי לקרב על סמך הפסיקה של המחוזי בבאר שבע כשיש פסיקה מנוגדת לכך מחיפה

היא טעות שכן במקרה הזה הוא יהיה חייב להוכיח שבמקרה שלו המדידה לא הייתה אמינה.

 

בכל מקרה אם אתה לא הולך עם עו"ד בקיא שידע לטעון על כל טעויות ההפעלה ש"שוטרינו הנאמנים" עושים בעת המדידה

סיכוייך לדעתי קלושים.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 


×
×
  • תוכן חדש...