Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרה לכם פעם שקיבלתם הטבה ,שלפחות על פניה , נראית משתלמת ומדהימה , ללא מילכוד , או מה שנקרא באנגלית :

 

TOO GOOD TO BE TRUE ?

 

שמעו סיפור : היום קניתי לבת זוגתי רכב משומש. ניגשתי לסניף דואר להעברת בעלות והיות והמוכר רופא כמעט יד ראשונה ,

 

שהוא בעצם שכן שלי , וויתרתי על בדיקת משכון/שיעבוד.

 

הפקיד בדואר ניסה לשכנע אותי - והצליח - לבצע אצלם בדיקה ממוחשבת אצל רשם המשכונות. שילמתי 99 ש"ח , ולאחר תוצאת

 

הבדיקה קיבלתי כרטיס תדלוק בסך 99 ש"ח לניצול ברשת תחנות "דלק" לבנזין 95.

 

בעצם - לא עלה לי כלום , ובנוסף קיבלתי שובר מתנה לטיפול בסיס ברכב הכולל החלפת שמן, פילטר שמן, ואת העבודה הכרוכה

 

בהחלפתם. הביצוע במרכז שירות מורשה מטעם היבואן. (להערכתי שווה כ - 300 ש"ח לפחות !)

 

אם אין כאן איזה קאץ' מדובר בעיסקה מצויינת !

פורסם

אני אישית יודע שמקבלים כרטיס תדלוק של 65 ש"ח.

יכול להיות ששינו את זה ל100 ש"ח+ טיפול לרכב.

 

בעיקרון את הבדיקה הזאת אתה יכול לעשות גם בבית בעזרת האינטרנט ואז זה יעלה לך 28 ש"ח.

קובי

פורסם

עד כמה שזכור לי, מדובר על הנחה של 60 ש"ח לתדלוק ב-95.

כדי לנצל את ה-60 ש"ח צריך לתדלק 200 ליטרים, כך שבעצם מדובר על הנחה של 30 אגורות (פחות או יותר ) ממחיר מחירון של דלק 95 בעמדת שירות מלא.

פורסם

אני ביצעתי העברת בעלות ביום שישי האחרון עם שתי ההטבות שתיארתי.

 

לפני כחודשיים וחצי ביצעתי העברת בעלות + בדיקת משכון בדואר ואז הייתה רק הטבת כרטיס תדלוק של הנחת 99 ש"ח.

פורסם

כרטיס התדלוק מעניק הנחה בגבוה של 30-+ אגורות לליטר, עד 300 ליטר, ולא הנחה של 99 ש"ח בתדלוק אחד.

 

החלפת השמן והמסנן כרוכה בבדיקה של הרכב במוסך בו תתבצע ההחלפה, ובהחלפת חלקים נוספים שימצאו לא תקינים בבדיקה זו.

במידה ותחליט כי אתה לא מעוניין בבדיקה זו תהיה מחוייב לשלם על העבודה והרכיבים הללו.

 

מנסיון של פחות מחודש :wink:

מתחדשת*

פורסם

יש היום הרבה הסדרים בהם מקבלים 30 אג' בלי הגבלת ליטרים ובלי תשלום כלשהו.

 

הסדרים כאלה יש לדור-אלון.

 

כל אחד יכול להצטרף דרך האתר: http://www.doralon.co.il/DorAlon/Speedomat/JoinSpeedomat.htm

 

עו"ד מקבלים הנחה של 35 אג' בסונול

 

מורים מקבלים 39 אג' בדלק.

 

והרשימה עוד ארוכה...

 

הטבת הטיפול מכוסה ע"י אלה שמוצאים להם תקלות ומרוויחים עליהם

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...